لطیف پدرام: قانون اساسی دستکاری شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ کد خبر: 127446 منبع: پرینت

کتابی درمورد لوی جرگه قانون اساسی دارم که در فرصتی مناسب این کتاب را منتشر خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر لطیف پدرام عضو مجلس نمایندگان امروز چهارشنبه 29جدی 1395 در صحن علنی مجلس گفت: آنچه در قانون اساسی اتفاق افتاده و دستکاری هایی صورت گرفته است. این موضوع باید به کمیسیون تفتیش مرکزی سپرده شود. چرا که از صلاحیت های ما است که آن را بررسی کنیم. ما طی پانزده روز و یک ماه نتیجه بررسی های خود را به مجلس ارایه می کنیم و خواهیم گفت که چگونه در قانون اساسی دستبرد صورت گرفته است.

وی افزود: جناب آیت الله محسنی هم یکبار فرمودند که به قانون اساسی دستبرد زده شده است و من خودم هم کتابی در مورد لوی جرگه قانون اساسی دارم که در فرصتی مناسب این کتاب را منتشر خواهم کرد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خو.
ع

>>>   منتشرکو

>>>   بازچی پلان شوم دارید که بعد از15 سال یاد شما می اید درین پانزده سال کدام آدم فهیمد پیدانشد که این موضوع را درک کند یا بازمم حق السکوت میخواهید

>>>   روشن است كه دنيا و دونر ها از كمك بى نتيجه به يك كشور فساد زده ، متفرق، نفهم، با سياسيون فاسد، مزدور و دزد، مردم متعصب و مريض، مفتخور و بى مسوليت خسته شده اند. اين كمك ها تا ابد دوام ندارد و نخواهد داشت. همسايه ها هم مانند گرگان گرسنه منتظر اند تا لاش ما را هـر طرف بكشند و بخش خود را بدست بياورند. در اين حال اگر به حال خود دل نسوزانيم، اگر از افكار مريض قبيله گرايى، خود خواهى، تعصب، سياست زدگى دور نشويم و اگر باز به فكر ادامه همان راه گذشته باشيم ، و اگر حاكمان قبيله گرا در فكر ادامه راه قبلى شان، و مزدوران فرا قومى شان به فكر گرفتن حق خود و پيدا كردن جاه و پيشه كردن مزدورى و معامله و فروش ارمان مردم مبنى بر داشتن افغانستان ازاد و دموكراتيك باشند، انتخابات نه يك انتخابات براى برگزيدن مقامات بلكه اخرين روز عمر اين كشور ميتواند باشد. چون صبر و حوصله مردم يكبار ديگر توان برداشت اين بار غم و ادامه وضعيت را نخواهند داشت.

>>>   ﻛﺸﻮﺭ ﻣﺎ ﺳﺮﺩﻣﺪاﺭاﻥ ﺣﻜﻮﻣﺖ اﻭﻏﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﻫﻤﻴﺷﻪ ﺣﻘﺎﻳﻖ ﺭا ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻛﺎﺭﻱ ﻛﺮﺩﻩ و ﻛﻮﺷﺶ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺗﺎ ﺩﻳﮕﺮ اﻗﻮاﻡ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﻲ ﻫﻮﻳﺖ ﺑﺴﺎﺯﻧﺪ ﺯﻣﻴﻦ ﻫﺎﻱ ﺷﺎﻥ ﺑﻪ اﺷﻜﺎﻝ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺼﺎﺩﺭﻩ و ﻳﺎ ﺑﺎ ﻣﻜﺮ و ﺣﻴﻠﻪ ﺑﻪ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﻭﻟﻮ اﻳﻨﻜﻪ اﺯ ﻫﻨﺪ ﻣﻴﺎﻳﻨﺪ و ﻳﺎ اﺯ ﭘﺎﻛﺴﺘﺎﻥ ﺑﻪ اﻧﻬﺎ ﺩاﺩﻩ ﻣﻴﺸﻮﺩ و ﺣﺘﻲ ﺑﻲ ﺷﺮﻣﺎﻧﻪ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﻭاﻗﻌﻲ ﺩﻳﮕﺮ اﻗﻮاﻡ ﺭا ﺩﺳﺘﻜﺎﺭﻱ ﻛﺮﺩﻩ و ﺟﻌﻞ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ.
ﺩﺭ 280 ﺳﺎﻝ ﺣﻜﻮﻣﺖ ﻗﻮﻣﮕﺮا. اﻳﻦ ﻛﺸﻮﺭ ﻛﺪاﻡ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺩاﺷﺘﻪ. ﺟﺰ ......ﺑﺮاﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﺒﺎﺭ ﺁﻭﺭﺩﻩ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است