غزنی باستان به داعشستان تبدیل خواهد شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ کد خبر: 127441 منبع: پرینت

امروز خانواده های زیادی از گروه های داعشی و گروه های مختلف پاکستانی بسیار منسجم و مجهز و به طور خانوادگی به غزنی آمده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عارف رحمانی عضو مجلس نمایندگان، امروز چهارشنبه 29جدی 1395 در صحن علنی مجلس گفت: با منابع امنیتی که در ولایت غزنی دارم و با صبحت های که با مردم مختلف در ولسوالی های مختلف کرده ام، اگر اوضاع امنیتی غزنی مورد توجه خاص مشاوریت امنیت ملی، وزیر داخله وزیر دفاع و ریاست عمومی امنیت ملی قرار نگیرد بخشی از غزنی باستان تبدیل به داعشتان خواهد شد.
وی افزود: امروز خانواده های زیادی از گروه های داعشی و گروه های مختلف پاکستانی بسیار منسجم و مجهز و به طور خانوادگی به غزنی آمده اند. اگر از محدوده شهر غزنی حدود یک کیلومتر دورتر رویم، محل حکومت طالبان است.

رحمانی گفت: متاسفانه در غزنی بار اصلی جنگ به عهده پولیس است. نیروهای امنیتی مخصوصا نیروهای دفاعی ما، نیروهای اردو، آنچنان که باید و شاید وظیفه خود را انجام نمی دهند و ما شاهد یک نابسامانی و عدم انسجام هستیم. امیدوار هستیم که در این زمینه اقدامات بسیار فوری و ضروری انجام شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امنیت ناملی هفتاد فیصد پرسونل آن از یک ولایت است آنها بجز از خود همه سایر مردم را بحیث دشمن وطالب وترورست می شناسند

>>>   متاسفانه در غزنی بار اصلی جنگ به عهده پولیس است. نیروهای امنیتی مخصوصا نیروهای دفاعی ما، نیروهای اردو، آنچنان که باید و شاید وظیفه خود را انجام نمی دهند و ما شاهد یک نابسامانی و عدم انسجام هستیم. امیدوار هستیم که در این زمینه اقدامات بسیار فوری و ضروری انجام شود.
ع

>>>   اميدوار نباشيد از اين دولت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است