از ترامپ تا دریا و تا جستجوی قاتلان معدنچیان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ کد خبر: 126932 منبع: پرینت

آمریکا سیصدتن از نیروهای دریایی خود را به هلمند ارسال کرد، ما به آنها گفتیم که افغانستان محاط به خشکه است و ما دریا نداریم در هلمند، اما ترامپ گفت مشکلی نیست اگر هم نداشت ما دریا ایجاد می کنیم و این دریا را تا ایران و روسیه پیش می بریم... خُب دونالد ترامپ است دیگه، با ایشان که نمی شود شوخی کرد.

مثلا امشب وقتی تازه از تشناب بیرون شدند، گفتند که تمام سفیران ما در کشورهای جهان برگردند آمریکا؛ یعنی چی که آنجا دلخوش کرده اند، تا سه هم می شمرم اگر نیامدند با یک تکتیک کشتی کج می زنم تمام تشکیلات شان را همان جا بر هم می زنم. مجلس شورای ملی هم گفته است که ما نمی دانیم دونالد ترامپ چه پوف و پتاق می کرد چون انگلیسی حرف می زد و ما نفهمیدیم که چی گفت اما از کشتن معدن چیان در تاله و برفک متاسفیم؛ می بخشید که کشته شدند، طالبان هم گفتند که به روح خدابیامرز ملاعمر قسم که ما اینها را نکشتیم و مجاهدین ما با کارگران معدن کار ندارند بلکه با خود معدن کار دارند.

یکی از وکلای پارلمان هم گفته است؛ اصلا داعش وجود ندارد و جان من همه اینها فلم است، باور نکنید جان من و اگر این فلم را تا آخر ببینید متوجه می شوید که اینها فلم است به جان من قسم...، فعلا همه مصروفند تا پیدا کنند که معدن چیان را کی ها کشتند و بعد وقتی پیدا کردند بروند یک جایزه لینا نمکی را از ارگ ریاست جمهوری دریافت کنند.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی هم گفته که من از ترامپ خوشم نمیاد از کلینتون خوشم میاد در یک تماس تلفونی با کلنیتون
اورا چنین راهنمای کرد
راهنمای وکمک اقای غنی به خانم کلینتون
ای کلینتون دو باره غو غا کن
بودو یک راهی دیگری وا کن
ای کلینتون طفنگ را بر دار
گر نداری کلنگ را بر دار
حمله کن بر ترامپ خانم باز
رای گیری را ز نو بکن اغاز
کلینتون رو بسوی صهرا کن
گوسفندانی چاق پیدا کن
جاغوری

>>>   دونالد ترامپ هنوز به چوکی ریاست جمهوری ننشسته است. هرکاری که حالا انجام میشود، هنوز به فرمان اوباما و دولت او است. از کشیدن دیپلومات های روسیه از امریکا گرفته، تا جابجایی قوا امریکا در کشور های اروپای شرقی، تا فرستادن سیصد نفر قوای بحری به هلمند و غیره.
کار دونالد ترامپ به ریاست جمهوری امریکا، بطور رسمی تاریخ بیست جنوری، بعد از مراسم تحلیف شروع میشود.
چون دونالد ترامپ وعده داده است که کار هایی را که اوباما انجام داده است، بعد از ریاست جمهوری اش وارونه میکند، شاید هم فرستادن قوای امریکا در آخرین روزهای دولت اوباما به فرمایش خود پوتین صورت گرفته باشد، تا بعد از آمدن ترامپ به قدرت، نه تنها قوای فرستاده شده فعلی را از سرحدات روسیه دوباره به امریکا خواهد برگشتاند، بلکه باقیمانده قوای خود را نیز از سرحدات روسیه خواهد کشید.

>>>   یکی از وکلای پارلمان هم گفته است؛ اصلا داعش وجود ندارد و جان من همه اینها فلم است، باور نکنید جان من و اگر این فلم را تا آخر ببینید متوجه می شوید که اینها فلم است به جان من قسم...، فعلا همه مصروفند تا پیدا کنند که معدن چیان را کی ها کشتند و بعد وقتی پیدا کردند بروند یک جایزه لینا نمکی را از ارگ ریاست جمهوری دریافت کنند.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است