از گذشته خود عبرت نمی گیریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۳    ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ کد خبر: 126892 منبع: پرینت

قرار معلومات اینجانب این 13 نفر کشته شده از ولایت دایکندی ولسوالی میرامور بوده اند.
به نظر می رسد توطئه سالهای گذشته از مردم ولایت مرکزی علی الخصوص هزاره ها برداشته نمی شود.
این روند نسل کشی ادامه دارند!!!

تاکنون مردم افغانستان از کشت و کشتار به آرامش نرسیده اند چطور مردمی هستیم که اصلا از گذشته خود عبرت نمی گیریم!!!
من که مانده ام نمی دانم اسم مردم خود را حیوانات جنگلستان افغانستان بنامم یا نه بلکه به قول قرآن یکعده از حیوانات هم پست تر اند!!!
چون حیوانات اگر زبان می داشت از خودش دفاع می کرد و می گفت ما که عقل نداریم شما انسان ها عقل دارید با وجود عقل بی گناهانتان را که صرفا برای امرار معاش چندتا فرزندشان در بد ترین کارها کار می کنند راهش را گرفته به قتل می رسانید، بنابراین اسم مردم افغانستان را باید حیوان هم نگذاشت بلکه آدم خواران انسان نما یا آدم خواران دو پا گذاشت.
البته با عرض معذرت از تعداد کمی که هیچ نقشی در مدیریت مردم افغانستان ندارند و واقعا انسان هستند لکن دست و بالش بسته است.

روزی نیست که چندین نفر از طالبان و اختلاف افگنان چنانکه در رسانه ها اعلام می شود کشته می شونداما ماهامردم نیستیم که بتوانیم از طریق استخبارات دقیق ریشه همه این اختلاف افگنان را بخشکانیم. هر روز نا امنی بیشتر می شود.
الآن کارگرهای معمولی ما هم از داخل معدن ذغال بیرون روند تیر باران می کنند پس این چه مملکتی است!!!

در این مملکت عقل ها تعطیل و گرسنگان دنبال همدیگر می گردند که خودشان با چشیدن خون همدیگرش سیر کنند.
اگر خوب فکر کنیم دولتی ها دنبال غیردولتی ها واحزاب دنبال غیر هم حزبش و اقوام به دنبال غیر قومش قندهاری به دنبال پنج شیری و پنج شیری به دنبال جلال آبادی جوزجانی به دنبال هلمندی هلمندی به دنبال فاریابی برای سیر کردن می گردیم.
پس اسم لایق ما آدم خواران انسان نماست. تعجب نکنیم گرچه واقعیت تلخ است.

مهاجر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک شنگ نو گپها اوو..
صفحه چنگیز خان:
چندى قبل جنرال دوستم گفته بود، ملا اختر منصور جاسوس ما در ميان طالبان بود.
ملاعمر كه بحيث رهبر طالبان مشهور بود در اصل معاون ملا اختر منصور بود رهبرى طالبان را پاكستانى ها و "حامد كرزى" در دست داشت.
ملاعمر اسم مستعار حامد كرزى بود!
امريكا و غرب با آوردن حامد كرزى و حلقه رهبرى افغانى طالبان به مسند قدرت و "تهديد" كسانيكه از موضوع آگاهى داشتند با حفظ طالبان افغانستان را اشغال نمودند!
بيش از پانزده طرح ترور و توطئه عليه جنرال دوستم توسط پاکستان و دو مورد توسط اعراب و چند مورد كه توسط امريكا و غرب طرح شده بود توسط ملامنصور و ملاعمر افشا و خنثى گرديده بود!
در تصوير ملا اختر منصور و ملا عمر را با جنرال دوستم مشاهده مى نمائيد كه زمانی در اسارت جنرال دوستم بود با "ميانجى گرى" بعضى از "استخبارات دوست" از اسارت آزاد و در دوره حضور خود در میان طالبان، برای جنرال دوستم و بعضى "استخبارات خارجى"جاسوسی می کرد!
درضمن ملا اختر منصور در اصل از تاتارهاى قندهار بود ودر زمان تسخير شمال كشور كسى بودكه مانع قتل و كشتار "تركتباران " شد و هزاران تركمن و ازبيكـ و هزاره هائيكه ميتوانست توركى صحبت كند را در بلخ از كشتار نجات داده بود!
چون ملا اختر منصور و ملا عمر با "استخبارات" رقيب امريكا و غرب رابطه داشت هردو كشته شدند!
Omar Ahmad Parwani

>>>   شورای ملی، مظهر اراده و اقتدار ملت است مشروط بر این‌که ارزش های حقوقی معیار رفتار اعضای این نهاد را بسازد نه عمل کرد های که اعتبار قوه قانون گذاری را به بازی گیرد.
وظیفه وکیل، دفاع از مردم است نه پر کردن جیب اش.

>>>   بزرگترین موفقیت جهان استکبار در افغانستان همانا تقسیم نمودن این ملت به اقوام، قبایل و غیره است! جهان غرب توانسته است که با ایجاد پراگنده گی در میان ملت ما، اتحاد این مردم را صدمه زده و مانع ملت شدن ما گردیده است، آنان (غربی) ها بخوبی میدانند که افغانستان متحد بلای جان شان خواهد بود و روی همین دلیل برای متفرق نگهداشتن ما ملیون ها دالر سرمایه گذاری نموده اند، سوگمندانه باید عرض شود که آنان این پلان شیطانی شان بوسیلۀ عمال داخلی خود که بظاهر افغانان استند در اینکشور عملی نموده و مینمایند.
میهن زرغون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است