توقف نشرات تلویزیون امروز غیرقانونی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۹    ۱۳۸۹/۵/۶ کد خبر: 12662 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، اتحادیه ملی ژورنالیستان افغانستان می گوید نشرات تلویزیون خصوصی امروز، باید از مجرای قانونی متوقف می شد که نشده است.

عبدالحمید مبارز، رییس این اتحادیه گفت با موجودیت کمیسیون بررسی تخطی های رسانه ای در چوکات وزارت اطلاعات و فرهنگ، این اقدام شورای وزیران یک حرکت مستبدانه در برابر رسانه های آزاد افغانستان است.

خبرنگار صبح بخیر افغانستان گزارش داد شورای وزیران با صدور مصوبه به وزارت اطلاعات و فرهنگ و دادستانی کشور دستور داد که نشرات تلویزیون خصوصی امروز را به اتهام آسیب رساندن به وحدت ملی تا تصمیم بعدی متوقف سازند.

در همین حال نجیب الله کابلی، مسئول تلویزیون امروز گفته است این تصمیم شورای وزیران، در اثر فشارهای شماری از افراد و احزاب سیاسی داخل کشور اتخاذ شده است.

اما آقای رحمتیم، مدیر مسئول تلویزیون تمدن با ابراز تشکر از شورای وزیران کشور می گوید بهتر بود این مسئله از راه تفاهم و گفتگو حل می شد.

با این حال، انجمن آزاد خبرنگاران افغانستان گفته است این موضوع باید از طریق کمیسیون بررسی از تخطی رسانه ای حل و فصل گردد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سزاي قروت آب گرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بسيار كاري خوب شد كه نشرات تلويزيون امروز متوقف شد من قلباً از اين تصميم شوراي وزيران سپاسگزاري ميكنم، رئيس اين شبكه انساني بود كه بخاطر شهرت پيدا كردن از نام عزيز (كابل و كابليان) استفاده ميكرد، در تلاش تفرقه اندازي و بي اتفاقي بين دو مذهب شيعه و سني بود و بخاطر حركات غير معقول اش هزاران مهاجر ما در كشور ايران زجر ميكشيدند.
خداوند اينچنين انسانهاي خود خواه را به جزاي اعمال شان برساند كه انشاالله ميرساند.
صبر تلخ است و بر شيرين دارد!!!!!!

>>>   چرا زمانی که این شبکه نفرت انگیز صحبت های تفرقه افگنانه را پخش می کرد یکی نبود که بگوید چرا چنین کار می کنی همین مبارز خوش یک ادم بی خاصیت است که تنها یاد دارد چرت بگوید و خود نجیب الله کابلی که یک لوچک به تمام معنا سرای خوجه یی است که در دزدی و غارت مال و اموال مردم نام دارد.

>>>   دیموکراتی و ازادی بیان در افغانستان باید در چار چوب قانون وجود داشته باد .
زیرا از ازادی بیان مردم عزیز ما خیلی صدمه میبینند تفرقه توهین
منافقت وغیره ....ما از دیموکراتی ان وقت استفاده خوبی کرده میتوانیم که به یکدیگر احترام قایل داشته باشیم در غیر ان.....
احمد احمدزی

>>>   این عبدالحمید مبارز که یک پرچمی معلوم الحال و یک آدم پسیف است هر وقت در خدمت بیگانگان بوده درحالیکه که انتظار مرگ رامیکشد و پایش ده لب گور است اما بسیار اسلام دشمن میباشد وفقط به همین دلیل است که ازهر بی دینی پشتیبانی میکند.
شهلا کریمی ازکابل

>>>   تلویزیون امروز کاملا بر خلاف ارزشهای افغانستان حرکت میکرد. تنها توقف موقت کافی نیست باید دایمی باشد. نجیب الله کا بلی باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرد. به نظر من او کا ملا فریب خورده بود و بر خلاف وجدانش حرکت میکرد. ..... بر وجدان او.
علی بشریار

>>>   توقف تلویزیون امروز غیرقانونی است ولی اهانت به مذاهب دیگر ، ایجاد تفرقه بین مسلمانان ، اهانت به کشورهای همسایه ، پخش موسیقی های مبتذل برای لج کردن با شیعه در روز عاشورا و ... ، غیرقانونی و غیراخلاقی و غیر اسلامی نیست ؟
حقا که بعضی ها شرم و حیا را فراموش کرده اند .

>>>   دوستان عزیز!
جای بسیارتعجب است که شورای وزیران تلویزیون امروز را به اتهام به اصطلاح لطمه زدن به وحدت ملی مهرولاک نمودند. اگرچنین امری دردستورکارآنها باشد، باید چند تلویزیون خصوصی دیگر ازجمله نگاه، راه فردا، تمدن، آئینه وشمشاد که همه وهمه درتفرقه افگنی های قومی ومذهبی اند، توقف داده میشدند. . درحالیکه این تلویزیون های دیگرکه نام برده شد، حتی تا حالا برنامه ای درباره وحدت ملی ومنافع ملی کشورپخش ننموده اند.
بااحترام
عزیزی ازکابل

>>>   ضمن سلام و سپاسگزاری از تصمیم شورای وزیران، میخواهم علاوه کنم که هرکاری که به وحدت ملی افغانستان آسیب برساند مردود است و مردم افغانستان چنین آزادی بیان، دمکراسی و ... را تحت هیچ عنوان نمیخواهد.
هرکس آزادی داشته باشد هرکاری انجام دهد اما نه خارج از قانون، عرف و ارزشهای اسلامی و افغانی
زنده باد شورای وزیران که این نجیب به اصطلاح کابلی را به سزای اعمال ناشایسته اش رساند

>>>   در این هیچ جای شک نیست که تلویزیون امروز از طرف یهود تمویل میشود و هدف آن فقط به بیراهه کشانید ن جوانان ذریعه پجش موسیقی مبتدل با نمایش دادن دختران برهنه و نمایش فلم ها ی برهنه میباشد. اسرائیل توانسته است که در ظرف ده سال فعالیت پنهان یهودی سازی خود تنها نجیب کابلی را یهود بسازد.
حال که اسرائیل در افغانستان یک نماینده دارد تنها به نمایش پروگرام فحشا بسنده نمیکند حالا شروع کرده است که میان مسلمانان سنی و شیعه تفرقه بیاندازد و این کار بهود به مزاق اشخاصی چون حمید مبارز برابر است زیرا اینها دشمنان اسلام اند.
یهود بایدبداند که هرگاه ده ها نفر مثل نجیب کابل تربیه کند باز هم نمیتواند میان مسلمانان تفرفه بیاندازد زیرا شیعه و سنی هردو دو گل یک باغ اند آنانیکه میدانند و از تعالیم اسلام بهره دارند متیقن اند که شیعه و سنی هردو مسلمان یکتا پرست و امت جضرت محمد ص میباشند و اشخاص مثل کابلی لعنتی نمی تواند نماینده گی از شیعه و سنی نماید زیرا آنها خود دشمن اسلام اند. و مورد لعنت شیعه و سنی و تمام مسلمانان جهان میباشند

>>>   معلوم میگردد که یی کمپیر به اصطلاح عبدالحمید مبارز اعصاب خود را از دست داده که غیر منصفانه هه و هو میکند!! زنده باد شورای وزیران افغانستان، که این منبع فساد و تفرقه افگن را مسدود ساخت.
وطن دوست

>>>   بستن اين تلويزيون مفسد بسيار كار به جا وشايسته است
محمد راده تيموري

>>>   بنظر من بستن تلويزون امروزجنايتي بيش نيست شوراي وزيران تخطي ازقانون نموده دعواي آزدي بيان راخودتكذيب نمودند,البته بايدواضح ساخت:اين تصميم به اختيارخودشان نبوده ازبيرون سرشان تحميل شده است,بناءاين عملكردناجوانمردانه بوده بايد تقبيح كرددوبهيج وجهي قابل تاييدنخواهدبود.
نجيب الله بدخشاني ازامارات متحدهء عربي

>>>   شورای وزیران افغانستان واقعاً بجا نموده است.
حمید

>>>   سلام به شمامجريان شبكه اطلاع رساني افغانستان ودوستان خوبم كه نظريات شان راباماشريك ميسازند.
.موضوع مداخله وتهاجم فرهنكي دركشور است وازآن نميتوان انكاركردكه انشأالله علماي محترم كشور ازطريق وعظ درمساجدوتكاياجلوآن بزورخداوند مهارشدنيست.مي آييم سرقطع شدن نشرات تلويزيون امروز، بخداباور داشته باداين شاهكاري رئيس جمهور وشوراي وزيران باعث ارامش روح و روان مردم شد بل مملكت باهم برادر مارا ازشراين بروسه بدنام يهودي نجات داد واين تصميم دولت وشوراي وزيران قابل تمجيداست كه توانست درشرايت اساس به دسته ازمغرضين ومليشه هاي بدنام اسرائيل بفهماندملت مسلمان مابيدار است وتوطئه هاي مذدوران رابه اسرع وقت جواب دندان شكن ميدهد. امابيجاره مبارز نميدانم ضعيف كبرسن شده وعقلش را ازدست داده كاهي مامورتذكره درباميان ميشودوكاهي هم كارشناس آنهم ازنوعي كه اجيرصهيونيزم زين هرسه بدترنيزبكويم كه جه باشد؟بيري كه جواني كندوشرم ندارد. اما ازنجيب كابلي جه بكوئيم جدشان همرازوهمكارخوب رحيم غلام بجه بوده واونيزبايد شغل جدش ازهمان...... كه بدنياامده وفاداري كندماكاري نداريم امانجيب بايدفراموش نكندمردم مابخاطروحدت ملي آماده هرنوع قرباني اند ازاينكه دركيبورد تلفن بعضي حروف دري رانداشتم معذورم اميد دارم شماعزيزان مراعفونمائيد بابه خورد سن هستم ازكابل

>>>   بايدبه وزراي كابينه جمهوري اسلامي افغانستان افرين گفت كه اينشبكه تلويزيون صهيونيستي رامتوقف كرد

>>>   او برادر شیعه و سنی چیست؟؟؟ همه ما به یک زبان میگوییم لا اله الا الله محمد رسول الله. خداوند(ج) را به یگانگی اش میشناسیم و محمد(ص) را پیغمبر خداوند میدانیم پس همه ما مسلمان هستیم نه شیعه نه سنی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است