دلم به عبدالله می سوزد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۳    ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ کد خبر: 126539 منبع: پرینت

راستش دلم به عبدالله می سوزد او میخواست هم لعل بدست اید و هم دل یار نه رنجد. یعنی هم ملت با او باشند وهم خاطر جان کیری و دیگر ارباب ها ملول نشود متاسفانه هردو را از دست داد. خارجی ها را بخاطری که اهل سیاست دوستی و روابط را نمی شناسند هرگاه به مقاصد سیاسی شان نایل ایند دیگر اجنت های خودرا دور می اندازند پشت پا میزنند نزد انها هرکسی صرف وسیله واسباب است از وسیله صرف برای رسیدن به هدف استفاده میگردد برای انها پایمردی و وفاداری و دوستی بی ارزش و چیزی پیش پا افتیده به نظر می اید از کشور ها وانسانها کمال استفاده را می برند ولی جزءی ترین نفع ومفاد شان برای کسی نمی رسد او میگفت
اگر از اسمان افتم امید زندگیدارم
وگرازطاق ابرویش بی افتم برنمی خیزم

بیچاره هم از اسمان افتید و هم از طاق ابروی جان کیری او بیچاره از خجالت به کسی چیزی نمیگوید او را فریب داده بسیار وعده ها برایش داده بودند حتی شاید برایش گفته بودند تو برای فعلا به نفع غنی خان تنازل کن بعد از دوسال تورا بجای او نصب مینمایم نه این شد و نه ان هم لعل را از دست داد وهم دل یار{ملت }رنجید
چنانچه میگویند لگد فیل را فیل تحمل میکند نه این مور ضعیف وبیکس وبی کوی امروزه که قانونی و محمدی و صالح دم از طرفداری او می زنند اینها نیز اهل غرض هستند.
درین دوسال و اندی کجا بودند که امروزه یکباره سبز شده اند و در لجن زار رویده اندبا این نمایش برادران پنجشیر اخرین میخ را در تابوت جنازه ای خود می کوبند دیگر کسی دنبال انها نخواهد رفت اگر قرار باشد که به انها مزدور باشیم و دنباله رو قبول دارند ولی به برادری و برابری معتقد نیستند.
ان مسکین ها فکر میکنند هر انچه تا امروز انجام شده از کمال وبرکت خودشان است بیخبر از این که تاکنون همه به احترام خوشنودی روح پر فتوحی قهرمان ملی از همه حقوق و امتیازات خود میگذشتند اکنون که مردم فهمیدند خود انها از روحانیت و معنویت ان قهرمان دلیر بهره برداری مینمایند و استفاده ای سوء مینمایند.
دیگر ضرورت احساس نمیشود که انها از ما جلو بروند ودر پیشاپیش ما قرار داشته باشند هرچه باهم یکجا و مساویانه اگر حرکت نمایندبلی و هنوز ما همراه با انها حرکت خواهیم نمود و باز مسعود و جناب مارشال فهیم مردهای مومن وبا خدا بودند بخاطر خداهم بود میشد از انها اطاعت وپیروی نمود ولی اینهای که سالها سر بسجده نمی نهند و از اسلام وقبله روگردان اند چطور با انها به صفت پیروان راه مسعود و مارشال فهیم یکجا برویم روحانیت ان دوشخصیت نامی وگرامی مارا نفرین خواهد نمود
نیم جان از نیم روز


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وفا با وفا
تاجیکان افغانستانی سال ها خنجر و ضربه مار های آستین و آن..... قدرت پرست و ثروت پرست را میخورند که برای شان یک توته استخوان نمیرسد و یا کم میرسد و همین یک تعداد تیکه داران معامله گر و عاشقان تشنه قدرت و ثروت با عث تمام بدبختی های تاجیکان شده اند و تنها جیب های شانرا پر کرده اند و بس.باقی تمام جلسات و نشست های شان عوام فریبی و گوسفند ساختن ملت شریف تاجیک بوده.
نکنید حمایت از عوام فریبان معامله گر عاشقان قدرت و ثروت چونکه همین ها استند که با استفاده از نام آمر صاحب و جهاد و دین اسلام برای پاک ترین برادر خود قبر کنی میکنند.
چاه کن در چاه است.

>>>   بحران امروزي برميگردد به ناكارايي عبدالله ، هر نوع اعتماد و حمايت از اين آدم تكرار اشتباه خواهد بود!
اين درست كه عبدالله جايگاه قانوني دارد از همين خاطر مردم ما ٢ سال تمام انتظار كشيدند ولي از سنگ صدا بيرون شد،نه از عبدالله!
همه ميدانيم كه در اين كشور حرف اول را زور مي زند نه قانون و تاجيكان براي گرفتن حق خود به شخصيت بي زبان، نرم و بي حركت چون عبدالله نياز ندارند!
تداوم حمايت از اين شخصيت باعث إيجاد درزهاي بيشتر ميان تاجيك ها مي شود، بهتر است براي فاتحه او جلسه بگيريد تا به حمايت او!

>>>   یادتان باشد
کسانیکه به خون وارامان استاد شهید امر صاحب شهید و ملیون ها شهید دیگر مان خیانت نموده اند و هنوز هم دارند خیانت میکنند خداوند ج زلیل بی عزت تباه وبرباد شان کرده و میکند عزت و سربلندی در داشتن پول قصر ارگاه وبارگاه جاه وجلال نیست

>>>   #شما ها که سالها #معامله کردید بد نبود ؛ امروز اگر #عطا_محمد_نور با #غنی دارد معامله میکند یا کنار می آید بگذار کنار بیاید ، شما را در #کابل چی درد رسیده ، روزهای #دشوار در کنار تان ایستاد ولی نامردانه در #رهبری_جمعیت از عقب خنجرش زدید و تخریبش کردید ، حالا حق دارد با هر که خواسته باشد کنار بیاید و شما هم از #بن تا #کابل سالهاست معامله کردید و میکنید.

>>>   با این همه #جلسه گرفتن ها يك برنامه ساخته نميتوانید و اما طرف مقابل تان يك جلسه ميگيرند #صد_برنامه ميسازند...

>>>   نيم جان جان از نيمروز جان ! ده همي آخر خرابي كدي . از كدام مقام روحاني آن دو شخصيت ، صحبت ميكني؟!

>>>   دلت سوخت ولی دود اش را ندیدیم امید که به پنهان کردن دود اش مسموم نشوید

>>>   تاجیکان یک قوم بزرگ و بالغ اند نه صغیر تا یک غیرتاجیک از آنها وکالت و سرپرستی کند. سپردن نمایندگی تاجیکان به یک غیرتاجیک خیانت و توهین بزرگیست به تاجیکان!

>>>   دل من بحال کسانی میسوزد که فکر میکنند عطا کاری برای شان میکند درحالیکه او به هیچکس خود را مسئول نمیداند مشکل او این است که حساب های بانکی تاش مسدود شده بود او هم برای رهائی حساب هایش براه جدید روان شد

>>>   جماعتی که هر شب در خانه احمدضیا یا یکی مانند او جمع می شوند نگران چیستند؟ چرا حالا که استادعطا وارد میدان شده است، همگی یادشان آمده که جمعیتی بوده اند و حزبی بنام جمعیت اسلامی وجود داشته؟ در زمان مبارزات سرنوشت ساز انتخاباتی کجا بودند و چه می کردند؟ چرا هرکدام نقش شخص خود را یک بار محک نمی زند و بر روی ترازو نمی گذارد؟
سخن پایانی اینکه: تاجیک همیشه بازنده است؛ چون سیاستمدارانش مانند احمدضیا، در مقابل استادعطا شیر می شوند و در برابر اشرف غنی فغان و واویلا سر می دهند.
تاجیک هرگز به قدرت نخواهد رسید با سیاستی که در برابر مستبد، ناله سر دهد و در برابر متحد خودش، حساس شود. آنها تفکر استراتژیک سیاسی نداشته اند و سیاست روزمره گی را دنبال می کنند.
اما مردم، روشنفکران، تحصیلکرده ها و آنانی که همیشه نادیده گرفته شده اند؛ هم تنگ نظری ها را می فهمند و هم صداقت و مردانگی را درک می کنند و یقیناً نقش خود را بموقع اش به خوبی بازی می کنند.

>>>   ازي گدودي كرده كه آبرويشان بريزد خوب است
جمعيت يك رهبر (رباني) و يك استراتيژيست (عطا) دارد
اين ديگران قصه هاي مفتي بيش نيستند

>>>   كسي كه در تمام اين پانزده سال كشتي نجات مردم را به ساحل پيروزي برده نتوانيست بدون شك شخص ناكام و ناتوان است و ازين به بعد هم از او كاري ساخته نيست و نخواهد بود . اين كه او به خود نمي گيرد و در مقابل تمسخر و ريشخندي كرزي و غني خم به ابرو نمي آورد و مصروف سرخي و سفيدي خودش است از كمال بي همتي اوست . بهتر است مردم در جستجوي كسي ديگري باشند .

>>>   مردم در همان شش ماه اول باور خود را نسبت به عبدالله از دست داده بودند. حالا او در هر دو صورتى كه به مردم نشان داد، مساوى به صفر است:
يا او ترسو و بى صلابت است؛
يا او گماشتهء چنين مأموريت است كه مقاومت را تضعيف نمايد و به صفر تقرب دهد.
فكر بديلش كنيد!

>>>   قهرمانى مسعود را در كتاب هاى جنرالان روسى بخوان كه هويت اصلى آش برايت معلوم شود كه قهرمان است يا جاسوس!!! مسعود و و تمام كروه دزد و بد نام أو جز از جاسوسى و دزدى جيزى ديكر ساد ندارند!!!!

>>>   قهرمان ملي: بسيج ملي را براي شكستاندن تروريست ها شكل ميداد
ولي چند تن از اينگونه پيامبرانِ يك پَيْرَوَّه، اكنون در پي بسيج ملي هستند براي شكستاندن عطا
گرچه عطا هم اكنون جز پارچه سازي ملت كدام دست آوردي ديگري نخواهد داشت...

قهرمان ملي بخاطر شكستاندن طالبان تروريست، و پشتيبانان منطقه يي شان اينگونه نشست ها را تشكيل ميداد، ولي اكنون با كمال درد و سوگواري، چند مداح و شديدا دالر دوست، زير نام بزرگان پنجشير شب و روز نشست تشكيل ميدهند تا چگونه مانع رفتار همديگر شوند

متاسفانه اين چند تن زير نام بزرگان پنجشير، از كم همت ترين رهبرچه روزگار ما چهره نماياندند

اين گروه، اگر اينگونه نشست هاي شان را بخاطر جلوگيري از گسترش طالبان و داعش در شمال مي گرفتند، بيگمان همه ما تا پاي جان به حمايت شان مي پرداختيم، ولي متاسفم كه اكنون ناگزيريم تا همه انرژي خويش را براي نفرين فرستادن به اين بي همت ها و دالر باوران، و توصيف گران (كرزي، احدي، اتمر، غني، استانكزي و ديگرانش) صرف كنيم

>>>   این بیچاره هابه حدی تجرید و منزوی شده اند که چند جوان دانش آموخته در میان شان دیده نمیشود. امید وارم جوانان تاجیک در گوشه گوشه‌ای کشور علیه این معامله گران بسیج شوند و نگزارند که دیگر این دسته‌ای از معامله گران تاجیک از هر کجای کشور که باشند بازی های مزخرف شان بر ضد منافع مردم ما ادامه دهند.

>>>   تقرر رحمن اغلی، بخشی از توافق تازه استاد عطا با ارگ بوده است، این واقعن امیدوار کنند است. مادامی که سیاستگران و رهبران از خانواده و ولایات شان در مقرری ها بیرون نشوند، نمی‌توان به آینده بهتر امید بست.
فرهاد ميهن پور

>>>   واقعيت هاي حاكم را منفي نكته اخير منعكس نموديد صالحي


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است