یکی دیگر از ابتکارات خاص غنی در سازمان ملل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۵/۹/۲۵ کد خبر: 125649 منبع: پرینت

اشرف غنی از وقتی شنید که داکتر عبدالله چند بوجی مشاور دارد که هر مشاورش چندین مشاور دارد و چند زیر مشاور؛ مشاورین دیگر از خود دارد؛ ایشان هم اعصابش خراب شد و در کنار دیگر نماینده های ویژه اش در امور تهیه و تدارکات کچالو؛ یک نماینده ویژه دیگر نیز به سازمان ملل فرستاد تا ویژه بودن و خاص بودن را در سطح دنیا نمایش دهد.

حالا این دو بزرگوار اگر نبودند این ملت بزرگ افغانستان نمی دانستند چطور برای خودشان تاریخ ترسیم کنند و به حافظه های تاریخی شان بسپارند؛ خداوند حفظ شان کند با این همه ابتکارات فوق العاده شان....


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این نمایند صرف بخاطر معرفی کچالو مزه دار بامیان تعین شده که باید تمام افراد دفتر ملل متحد از این کچالو ها استفاده کند و این نماینده محترم دایم دوتا کچالو در دستکول دارد. که از طرف اشرف غنی برایش داده شده است.

>>>   ببشخید این نماینده نمایندگی از بامیان باستان نه بلکه از بغلان نمایندگی میکند
پروانی

>>>   محمود صیقل درمجمع ملل متحد همیشه میگوید حکومت وحدت ملی ، حکومت دوسره، حالا زهرا نادری رفته تا بگوید: حکومت جمهوری اسلامی افغانستان!

>>>   با عرض پوزش از هر دونظر دهنده اول این خانم از افغانستان نمایندگی میکند...

>>>   کارنیک وپسندیده شده است.پ
ع

>>>   دوستان عزیز . بقول شما که داکتر صاحب اشرف غنی وداکتر صاحب عبدالله یک یک بوجی مشاور دارد .اما بالای هیچیک از مشاوران حرفی نداشتید .تنها از خانواده کیان که درلست مشاوران نامش برامد .کتره ها وکنایه ها سر زبان جنابان عالی می افتد .
بیطرف مهاجر

>>>   این خانم ورزیده ترین خانم است که تا بحال منحیث مشاور تعیین شده است چرا بالای مشاورین بی سواد و.... بخصوص کمیشنران این ادعا را نمیکنید این خانم زهرا دکتورا و ماستری دارد 5 لسان را یاد دارد برای افراد بی بظاعت در شفاخانه اش تخفیف داده است برای منفعت اجتماع کار میکند آیا چشم شما با دیده افراد ورزیده کور و با دیدن فاسدین بینا میشود خوبست که قضاوت عادلانه داشته باشید بروید در وزارت خانه ها مشاورین را با معاش های هنگفت مشاهده نمائید بعدا اظهار نظر نمائید ای کاش اقلا 1 فیصد از مشاورین استخدام شده به سویه زهرا نادری میبود استخدام این خانم اولین گام مثبتی بود که اشرف غنی انجام داد در غیر ان قضاوت بدست ملت .
آرزو

>>>   تعدد مشاورین نشانه بی عقلی است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است