از بی حیایی زنان تا زلزله کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۷    ۱۳۹۵/۹/۲۰ کد خبر: 125380 منبع: پرینت

تعدادی معتقدند که چون ما زیاد گناه کردیم؛ به همین خاطر غضب الهی آمد و زمین را لزراند و ما هم از ترس لرزیدیم.

بعضی ها هم از بس روی قضیه باد رسانه ها بحث کردند که زمین هم خنده اش گرفت و لرزید و گفت اینقدر خنده ام ندهید که نصف افغانستان سر به تلاق می شود.

حکومت می گوید که ما زلزله را تقبیح می کنیم و یک هیات حقیقت یاب به قعر زمین می فرستیم تا مثل ژول ورن چند تا داستان تخیلی بنویسند.

پارلمان هم در نشستی پس از زمستان رای گیری می کنند که در سال بعد زمین بلرزد یا نلرزد و اگر بلرزد آیا مطابق به آیین داخلی است یا غیر آن.

ملای تخاری هم می گوید چون بی حیایی زیاد شده است، زمین فقط آنجایی را لرزانده است که زنان نشسته بودند اما سخنگوی ولایت تخار گفته است وقتی ما می گوییم سخن ملا عبدالصمد لغزش لفظی بود کسی باور نکرد.

و نمی دانم خارجی ها در زیر زمین کشور و غارهای مختلف افغانستان چه می کنند و چه را منفجر می کنند و چه را بیرون می کنند و چی را می برند و چه چیزی را داخل تعبیه می کنند که ما خبر نمی شویم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ان زمین لرزه نبود بلکه شما اغایی ثاقب فکر کردید زمین لرزه است. و ان شخص همرایت وعده کرده بود که لحاف هم چور نخواهد خورد ولی از اینکه چور خور وشما زمین لرزه فکر کردید مربوط به شما است.

>>>   ملای تخار راست می گوید بعضی زن ها بسیار بی حیا شده اند

>>>   میشود این زمین لرزه از بم انداختن های اردی ملی باشد که به گفته ریس صاحب جمهور حین فشار زیاد دشمن بی خریط به گفته اگاهان نظامی انداخت میکنند و اسیب جدی برای خود و دشمن وارد می اورند چون وزیر صاحب دفاع همیشه نسبت کهلت سن در خواب خرگوش میباشد اردوی ملی وظیفه وطن پرستانه خودرا اتومات انجام داده لذا هموطنان ازین لرزیدن ها تشوش نداشته به کار و بار روزمره خویش ادامه بدهند از قوماندانی گارنیزون کابل جدا تقاضا میشود تا دراینده همشهریان کابل را بی خریطه بم انداختن نیروهای امنیتی کشور اطلاع بدهند تا رسانه ها باد پرگنی ننمایند فهمیده شد.
عبدالباری جهانی وزیر مستعفی و شاعر ....کشور

>>>   کدام باد بسیار بسیار قوی از کدام قاق روده بوده باشد!!!!!

>>>   منظور مولوی تخار ان عده از زنها بود که لباس خود را به بعضی از مردان ریش دار
مید هد که بپوشه در زیری لباس هم بم جا سازی کند بره داخل مردا خود را منفجر کند
مردا را بکشه
جاغوری




>>>   درجاپان هر روز زلزله میشود حتما زنان جاپان خیلی بی حیا هستند یا شاید وجود فامیلی سفیر جاپان باعث این زلزلها باشد برای امتحان مدتی سفیر رابه رخصبی کشورش بفرستند که دیده شود زلزله واقع میشود یانه ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است