شیرماده، مولوی عبدالصمد را تهدید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۵/۹/۲۰ کد خبر: 125371 منبع: پرینت

شیر ماده، مولوی عبدالصمد را مورد هشدار خود قرار داد.

لطیفه سعیدی، عضو شورای ولایتی تخار که معروف به شیر ماده است، مولوی عبدالصمد، رییس شورای علمای تخار که چندی پیش زنان را بی حیاترین موجودات جامعه خوانده بود مورد هشدار خود قرار داد و گفت که اگر از زنان عذرخواهی نکند با برخورد جدی وی روبرو خواهد شد.

مولوی عبدالصمد از سخنان خود نادم نیست و سخنانش را برحق می داند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به نظر من اين مولوي از احكام دين خبر ندارن اگر ني چنين ياوه سرايي نميكرد

>>>   مولوی عبدالصمد به تلک گیرمانده نجات ندارد چون طایفه زن بی حیااست گفته حتی مادر خود مولوی هم ازطایفه زن است اگرزن و مادرعاقل داشته باشد دربرابرآنهاهم مسول است .
وطندار

>>>   لطیفه جان: شیر نر ماده نداره شیر شیر است اگر مولانا خیرشه میخواهه به زود ترین فرصت به جنگل بروه آنجا یک شیر نر هم است وهمه او را میشناسند.

>>>   مولوی صاحب محترم باید احساسات خود را کنترول میکرد و نه باید در منظر عام و یا خاص به اینگونه سخنان بیهوده می پرداخت و سخنان وی در دین مبین اسلام که دین اخلاق و احترام و حق پروری است نیز جای ندارد.
اکثریت علمای افغانستان که رابطه با طالبان و یا پاکستان ندارند بسیار وطندوست و در عین وقت به خدمات عالی مصروف هستند.
بااحترام
غزنیوال

>>>   بسیار خوب همین شیر ... درروز انتخاب 1393 به خاطر که مردم به اورای بدهند زنان ومرادان را توسط محافظین در نزدوربین رسانه لت وکوب کرد چرا کسی صدایش را بلند نکرد تاحد که وید یو آن ازطریق طلوع نشر شد
حالی که ازاین برعلیه علما استفاده می شود لقب شیر....را برایش داده اند
بدخشی

>>>   وزارت زنان باید از مولوی صاحب عذر خواهی کند!!!
یک سوال هیچ.قت جوابش را نیافت اینکه : دلیل اصلی دشمنی بعضی از علمای دینی با زنان از چی سبب است؟؟؟؟؟
ر

>>>   لطفا به علم بفرماييد بهشت با جهنم معنا پيدا ميكنه ورنگ سياه باوجود رنگ سفيد بي حجابي درمقابل باحجابي ايشان چطور عالمي هستند كه دستور خدا درمورد والدين مخصوصا مادر راكه بار حمل ايشان رابهده داشته نخوانده اند اين چطور عالم ديني هستن كه خلاف دستور خدا رفتارميكند ويااينكه شايد كاملا بي اطلاع از كتاب خدا هستن ويا شايد مادر ايشان اورا وضع حمل نكرده وايشان از مرد متولد شده اند .عالمي كه خلاف دستور خدا رفتار ميكند ايا دشمن خدا نيست ؟به دليل اينكه او با اين سخنش به مادر خود نيز توهين نموده است

>>>   آفرین به جُرئت تان محترمه لطیفه سعیدی که جواب همچو ملا های ساخت مدارس ترورستی پاکستانی را در رسانه ها دادید.
.... به همچو مُلا های مُفتخور که از خون مردم تغزیه میکنندو در کُنج مساجد نشسته وبرعلیه نظام ومردم تُهمت ودسیسه میکنند. همین یکتعداد مُلا ها هستند که ترورست هارا در مساجد پنهان کرده وحملات ترورستی را انجام میدهند. هیچ ملا های افغانستان در... چی در وقت تجاور شوروی وچی در عصر موجود سهم نگرفته،فقط دیگران را تشویق میکنند.واز عصر امانی تا اکنون علیه تمام نظام ها توطعه کرده ومیکنند.و اکثریت شان از مدرسه های آدم کُشی وترورستی پاکستان آمده ومذاهب مختلفه را تبلیغ کرده وبه جنگ، نفاق افگنی دامن میزنند. ملا های اففانستان بیسوادترین ملاهای کشور های اسلامی است. فقط از پنجسوره، خُلاصه، قُدری، کنر، صرف و نحو.... وچند کتاب های اسلامی محدود بیشتر معلومات دینی ندارند. 10 فیصد شان هم پوهنتون های اسلامی را نخوانده اند. و اگرنه به زنان مثلمان اینقسم توهین نمیکرد. حتمآً این مُلا به مادر وخواهر خودش هم احترام نمیکند. هیچکس نشنیده با شد که پیغامبر های اسلام بهخصوص پیغامبر خاتماُانبیین و خُلفای راشدین و صُحابه کرام....زنان را به الفاظ زشت تحدید کرده باشد. پس به این نتیجه میرسیم که این نُقص در خود ما افغانها است. و اسلام به ذات خود هیچ عیبی ندارد. وا ین مُلا از مسجد مقدس بیرون انداخته شده وبه پنجه قانون سپرده شود.
م.م کابل

>>>   مولوی عبدالصمد آدمی است که جزء کهنه پرستی دیگر چیزی نمیداند مغزش خالی است وازان نباید تقاضای علمی کرد.

>>>   مولوی عبدالصمد از اسلام خبر ندارد اسلام به زنان احترام خاص گذاشته است. این مولوی یک وهابی است کتابهای وهابی را مطالعه می کند و کتابهای اسلامی و گفتار پیامبر را مطالعه نمی کند. منطق این مولوی یک منطق داعشی است.
این عنوان «شیر ماده» خود یک عنوان زشت و اهانت آمیز است .......ادب و آداب آن را رعایت نمایند.
فرهاد

>>>   این مولوی خود را همرای کسانی بند کرده که حمایت بی دریغ تمام یهود و نصارا و غربی ها استعمار گران را در پشت خود دارد. زنان بالهای شیطان اند و وسیله رسیدن به هدف شیطان

>>>   نظر دهنده اخرى تو خودت مادرت زن است خواهرت زن است خانمت زن اس دخترت زن اس چطور ميتواني چنين سخن زشت را در باره شان بگوى من خو اول از سخنان مولوي و بعدا از سخنان شما خجالت كشيدم من خودم يك مرد استم زنان خانواده من مثل فرشته اند

>>>   سلام علیکم برادران گرامی مسلمان!
اگر چه از اصلی مطلب که ملا صاحب گپ زده خبر ندارم این بر همه هویدا است که ما افغان ها الحمدلله مسلمان زادیم اما متاسفانه هیچ کدام از ما افغان ها از اسلام عزیز باخبر نیستیم حتی ملا و مولوی صاحبان از همین خاطر است که منافقین و شیاطین دین اسلام عزیز از ما استفاده افزاری کرده ما را درگیر جنگ های خانمانسوز کرده برادر مسلمان را توسط برادر مسلمان دگرش نابود کند اما غافل هستند که الله سبحان تعالی ذره ذره شر و خیر ما را بازپرس خواهی کرد انشاءالله.
ما در کشور اسلامی و مسلمان زاده شده یم اما متاسفانه مسلمان واقعی نه. کشور که نامش و ملت اش به نام مسلمان هستیم ولی پیروی از رهبران شیطان صفت قوم پرست و امسال اینها میکنیم.
شما عزیزان لطف کنید بگوئید که کدام کار ما مطابق علم قران پاک و اسلام عزیز است از رهبران پول پرست دین فروش قوم پرست گرفته تا ملت مظلوم افغان، استغفرالله ترس از روز که الله سبحان تعالی ما را با این اعمال ما را به دنیا باقی ببرد.
درین وطن کسی بنام کمونیست میاید ملت را گمراه میکند و کسی بنامهای مجاهد طالب دین نمیدانم چرا خود ما خود را از عدل الهی و علم قران پاک باخبر نمیسازیم، تابکی به حرف این و ان، به گپ ملا، کمونیست ، آزادیخواه، مجاهد و طالب دین روان هستیم چرا؟
این زن که به ملا اخطار می دهد من نمیتوانم قضاوت کنم چون قاضی حقیقی الله سبحان تعالی است و بعدآ وجدان یک مسلمان که متاسفانه ما کمتر به ان رجوع میکنیم.
برادران مسلمان افغان بیاید خود اولاد های اینده این وطن را از دجال منافقین شیاطین دین فروش و قوم پرست نجات دهیم، اگر واقعا مسلمان هستیم.
در این ملک یکی دلال سیاسی رهبران شیطان صفت، آزادیخواه و غمخوار دروغین ملت مسلمان افغان زیاد شده و دیگر مولانا دین و دمکراتیک های رقاص لعنت الله تعالی بر منافقین که هنوز هم از نام اسلام عزیز استفاده کرده مسلمانان را خدشه دار میسازند و خود صاحب قدرت مال میسازند، اگر فرعون دوران گردی بازهم نزد الله سبحان تعالی میروید.
اینها که از نام اسلام، جهاد مقدس استفاده میکنند جایشان برزخ است، و کسان که بنام آزادیخواه، ازادی زن و دست اورد کفار مردم مسلمان را گمراه میکنند جایشان با باداران شان یکجا در برزخ است.
برادران گرامی در اسلام عزیز جایگاه خاص برای زن و مادر داده است البته برای تمام مسلمین که پاکدامن هستند. پس از مناقت بنام زن و مادر استفاده نکنید هرکی به درجه ایمان خود نزد الله مهربان جایگاه خود را دارد، پس شما کلیمه مادر و خواهر را مطرح نکنید ان مادر و خواهر که در راه ابلیس و کفار روان باشد از هر قوم قبیله که باشد نه تنها زن ها تمام مرد ها مسلمان که به راه شیطان روان باشند جای نزد الله تعالی ندارند.
برادران خواهران مسلمان افغان اگر واقعا مسلمان هستیم بیاید از راه شیاطین منافقین دوری ورزیده یکدیگر را مانند برادر مسلمان در اغوش گرفته وطن خود اولاد های اینده این وطن را از دجال رهبران پول پرست شیطان صفت وطن فروش معامله گر قوم پرست نجات دهیم انشاءالله.
به امید روزی که همه ما یک ملت مسلمان باشیم انشاءالله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است