علیزاده: بدون پاکستان، طالب وجود ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۵    ۱۳۹۵/۹/۱۹ کد خبر: 125345 منبع: پرینت

بدون حمایت پاکستان و کشورهایی که این کشور را حمایت سیاسی می کنند، طالبان نمی تواند واقعیت خارجی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، محمدعلی علیزاده عضو مجلس نمایندگان دربرنامه "راه حل" با تایید واکنش رییس جمهور نسبت به کمک پاکستان گفت: بهتر است که پاکستان به جای کمک های مالی، فشارهایی را که عمدا و آگاهانه به این گروه ها و اتباع دیگر آسیانه میانه و قفقاز که به شکل تروریزمی فعالیت دارند، وارد می کند دست بردارد و صادقانه برخورد کند.

وی افزود که کنترل مجموعه های خارجی، داخلی و هزاران مکتب دینی دیگر که در پاکستان لشکر می سازد، نه تنها پانصد میلیون دالر که ده ها میلیارد دالر برای افغانستان ارزش دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی حقیقت است که:
بدون پاکستان طالب وجودنخواهد داشت ولی یک حقیقت تلخ را باور کنید که بدون امریکا این نظام سست و متزلزل ع و غ نیز وجود نخواهد داشت و بدون پاکستان و امریکا طالب در ظرف یک روز کابل و تمام افغانستان را خواهد گرفت!!!

>>>   بدون پاکستان و آمریکا و ( پول) عربستان طالبان هم نخواهد بود. درست تر اینکه بدون خود مردم افغانستان طالبان نخواهد بود طالبان که از بیرون نیامده اند از خود افغان ها هستند.

>>>   اگر بدون پاکستان طالب وجود نداشته باشد لزوما بدون امریکا و دالر های خیراتی شان این پارلمان و ....وجود نخواهد داشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است