تیراندازی پولیس آمریکا به یک دانش آموز
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۰    ۱۳۹۵/۹/۱۸ کد خبر: 125311 منبع: پرینت

یک دانش آموز در مقطع لیسه در ایالت «نوادا» آمریکا که در جریان درگیری با یکی از همکلاسی های خود از سلاح سرد استفاده کرده بود،‌ در اثر تیراندازی یک نیروی پولیس زخمی و روانه بیمارستان شد.

در جریان درگیری میان دو دانش آموز پسر در دبیرستانی در ایالت «نوادا» آمریکا، یک افسر پولیس اقدام به تیراندازی کرد که در پی آن، یکی از این دو دانش آموز از ناحیه شانه زخمی شد و جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش وبگاه خبری «نیوز اُکِی»، گفتنی است که دربهای این دبیرستان پس از دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع تیراندازی در حدود ساعت ۱۱ و سی دقیقه صبح به وقت محلی، با اعلام وضعیت قرمز بسته شد و تحقیقات پولیس پیرامون این تیراندازی در حال انجام است.

«جیمز رایت» مدیر دایره امنیت عمومی نوادا به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که دانش آموز مجروح یک نوجوان شانزده ساله است که به دلیل جراحات وارده به یک مرکز درمانی در شهر «رنو» انتقال یافت. گفتنی است که شدت جراحات وارده به این دانش آموز نوجوان هنوز مشخص نیست.

طبق اظهارات یکی از دانش آموزان این دبیرستان که شاهد حادثه بود،‌ این دو دانش آموز پسر در خارج از کتابخانه دبیرستان با یکدیگر درگیر شدند که یکی از آنها دیگری را با چاقو مورد حمله قرار داد. در پی آن، افسر پولیس این دبیرستان با تیراندازی به سمت دانش آموز ضارب، وی را از ناحیه شانه زخمی کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است