رسیدگی به پرونده یک پناهنده نباید سیاسی شود
برخی از گروه های مخالف با پناهجویان در المان وجود دارد، که بیشتر این قضیه را بخاطر جلوگیری از ورود پناهجویان مسلمان به آلمان دامن می زنند 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۵/۹/۱۷ کد خبر: 125251 منبع: پرینت

حکومت المان: قضیه جرمی یک افغانستانی نباید سیاسی شود

حکومت المان می‌گوید، نباید از متهم شدن یک افغانستانی به تجاوز و قتل یک دختر در آن کشور، مساله سیاسی و تبلیغی برای نیروهای ضد پناهجویان قرار گیرد.

برخی از گروه های مخالف با پناهجویان در المان وجود دارد، که بیشتر این قضیه را بخاطر جلوگیری از ورود پناهجویان مسلمان به آلمان دامن می زنند. پولیس آلمان روز جمعه یک جوان 17 ساله افغانستانی را که سال گذشته به آلمان امده است را، به اتهام قتل و تجاوز بر یک دختر بازداشت نمود.

مقامات امنیتی گفته اند اگر این پناهجوی افغانستانی مجرم شناخته شود مطابق قانون مجازات خواهد شد. این مقامات گفته اند نباید فراموش کرد که جرم احتمالی توسط یک جوان افغانستانی را به گروهی از پناهجویان افغانستان ارتباط داد.

خانم مرکل صدراعظم المان در روزنامه تاگس اشپیگل هشدار داد پس از قتل در شهر فریبورگ طوری فکر نشود که گویا همه پناهجویان بگونه ای مقصراند.

سایبرت سخنگوی خانم مرکل، افزود: "نباید فراموش کنیم که ما در مورد امکان ارتکاب یک رویداد از سوی یک پناهنده افغانستانی صحبت می‌کنیم، نه گروهی از افراد که افغانستانی و پناهنده هستند. "

زگمار گابریل، معاون صدراعظم آلمان گفته است که بازداشت یک پسر نوجوان پناهجوی افغانستانی به اتهام تجاوز جنسی و قتل یک دختر آلمانی نباید برای "تحریک عمومی و تبلیغ تیوری‌های توطیه" استفاده شود.


تجاوز جنسی پناهنده افغانستانی دختر آلمانی

تجاوز جنسی پناهنده افغانستانی دختر آلمانی

تجاوز جنسی پناهنده افغانستانی دختر آلمانی

تجاوز جنسی پناهنده افغانستانی دختر آلمانی



منجم زاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هر کسی این دختر را به قتل رسانده..... بر او و باید اعدام شود.

>>>   بدون شک که این گونه اعمال خبیث تبعات منفی را در افکار عامه مردم آلمان ترزیق می کند .محبوبیت افغان های مهاجر در با دوام این گونه اعمال زشت کاهش مییابد و در دست رسی به خدمات اجتماعی دچار مشکل میشوند . هرچند که خانم مرکل این قضیه را عمومیت نداده اند.
احمدی از فرانسه

>>>   در هر نقطه از زمین که باشند باید جنایت کنند و آدم بکشند دزدی کنند وجرم کنند

>>>   وقتي اين خبر را خواندم واقعا بسيار جگرخون شدم چرا به كشورى كه به شما پناه داد و دختر معصومي كه باوجود دانشجو بودن به خاطر انسانيترضا كارانه كمك تان ميكرد اين چنين وحشيانه عمل كردي

>>>   شمع کج آخر بسوزد پردهء فانوس را
....بی‌غیرت چه داند قیمت ناموس را

>>>   اگر این پناهجو مقصر باشد‌به اشد مجازات محکوم شود من به حیث یک افغانستانی از پدر ومادر این دخترمعذرت خواهی می کنم اما از این جوان که به خاطری جنگ مهاجر می شود وبعد دنبال شهوترانی میرود وفراموش می کند گذشته اش را متنفرم. فیاض

>>>   .... حیوان .... صفت ‏!وطن را تو وامثال تو نابود کردید حالا دختر بیگناهی را که مثل انسان به تو ....کمک میکرد پس از تجاوز کشتیش؟ تو که عمل حیوانی تو انجام دادی اما برای چه کشتی؟وطن خودمان را که بر باد دادید حالا کشور ومردم آن را هم نابود میکنید؟واقعا بی شعوری هم حدی داره؟
نادرشاه

>>>   کسانیکه صد ها هزار مردم افغانستان را می کشند، قوم ندارند، کسیکه یک خارجی را کشت و تا حال مجرم شناخته نشده، ولی قبل از او قومش مجرم است؟؟؟

>>>   قاتل صدقه نام حسین شوه نام فامیل خاوری و هزاره را به خاک زد. قرار رسانه های آلمانی بعد از ده سال حبس دوباره به افغانستان دیپورت میشه.
گلثوم رحیمی

>>>   قاتل ازملیت پشتون احمدزای است وسن اصلی اش هم ازبیست بالاست اما بدروغ خودرا هفده گفته نامرد بیغیرت

>>>   این جنایت شنیع و دردناک محکوم می گردد و برای خانواده آن دانشجوی آلمانی صبر خواهانم .
متاسفانه با اینکه هویت قومی و دینی این قاتل افغانی تا کنون در هیچ مرجع رسمی اعلام نشده اما افغانی های آلمان اصرار دارند که این قاتل را از قوم هزار معرفی کنند که زیر پوشش این اتهام نفرت از هزارها به دلیل قومی و مهمتر شیعه بودن زیر سوال ببرند ؛
امید است اطلاع رسانی صحیح گردد و نفس این عمل جنایت آمیز زیر سوال رود تا دیگر چنین عمل شنیعی تکرار نگردد نه اینکه به قصد و هدفدار نوک حمله را به یک قوم رنج دیده که صرفا به خاطر تعلق نژادی و شیعه بودن مورد بی مهری در افغانستان بوده و هستند مجدد در اینجا باز بر روی طبل نفرت کوبیده شود ...
کاربرد الفاظ ناپسند به قوم هزاره و شیعه و سخنان هیجانی راه به جایی نمی برد مگر ادامه راه نفرت و خشونت !!
ایرانی هستم مقیم آلمان

>>>   نمک حرام ! آن انسان های صادق وبارحم این چوچه گرگ زرا درخانه خود جای دادند ودرحمایت خود گرفتند اما این گرگ زاده نه قدر نمک دانست ونه محبت انسانی را !
گرچه تاحال صدفیصد معلوم نیست که واقعا قاتل همین است یا چیزی دیگری
ر

>>>   برای آلمانی ها پشتون و هزاره و سنی و شیعه یکی است. آنها قاتل را بنام حسین خاوری از افغانستان و مسلمان میشناسند و توهین میکنند.
اگر هزاره و شیعه است به این معنی نیست که همه هزاره ها و شیعه ها قاتل و مجرم هستند در هر کشور و در هر قوم خوب و بد یافت میشود. هر شخص، خود مسوول جرم خودش است و باید مطابق قانون جزا ببیند و نه فامیل، قوم و مذهب و دینش.
گل الرحمن ننگرهاری

>>>   شما کی هستید که این طور گستاخانه به قوم شریف هزاره توهین میکنید.!!!!؟؟؟
جالب است که کسانی که انفجار وانتحارشان دنیا را به اشوب کشانده و کشتن وتجاوز ووحشی گری جزء ذاتشان شده به شرم وحیا به کسانی وقیحانه جسارت میکنند که مسبب هجرتشان همین وحشیها هستند . در کجای تاربخ این وطن مردم هزاره وشیعه مثل شما وطن فروشی نموده اند ؟در کجای تاریخ این سرزمین نوکری اجنبی را کرده اند؟
واقعا با کدام ابرو
وبا کدام روی توهین میکنید
شرم وحیا هم چیز خوبی است.
بروید از اعمالتان درس بگیرید وشرم کنید .

>>>   این انسان کثیف باید مجازات شود که درس عبرت شود
برای کسانیکه در سراسر دنیا درفکر جرم وجنایت هستند

>>>   در تجاوز دست جمعی که سال قبل توسط پناهنده گان در المان اتفاق افتاد چند تاجیک واوغان همراه عربها بودند انها راهم باید محاکمه کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است