آزاد سازی زرداد، گناهی است نابخشودنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۲    ۱۳۹۵/۹/۱۵ کد خبر: 125148 منبع: پرینت

در دوران حکومت مجاهدین دوستانی که از کابل به طرف جلال آباد و پیشاور رفت و آمد داشتند به یقین فراموش نکرده اند که جنایتکاری بنام قومندان "زر داد" در تپه نزدیک به ولسوالی سروبی قرار گاهی داشت و مربوط به حزب اسلامی بود. این جنایتکار یک نفر داشت که مشهور به سگ زر داد بود.

اشخاصی که از این راه رفت و آمد می کردند اگر بدون قید و شرط به خواسته های زر داد پاسخ مثبت نمی دادند این آدم های گرفتار به سگ "زر داد" سپرده می شدند. این سگ گر چه آدم بود اما به دندان خود از ناف مردم می گرفت تا وقتی که یا خواسته ها را قبول می کرد یا نفس انسان مظلوم از بدنش بیرون می شد.

بعدها با تغییر شرایط، قومندان "زر داد" جنایتکار به لندن فرار کرد و در آنجا منحیث جنایتکار جنگی 20 سال زندانی شد. حالا گفته می شود که دولت افغانستان رسما از کشور انگلیس خواسته تا قومندان زر داد را آزاد کنند. اگر این حقیقت داشته باشد دولت افغانستان یک جنایت نا بخشودنی را مرتکب شده است.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با آزادسازی این جنایتکارها اززندان چارطرف گلبدین کلفتیار پوره میشود ومردم انتظار یک فاجعه بسیار بزرگ باشند بخاطریکه مار که زخمی شود هزارچند ظالم میشود وبسیار بزودی انتظار یک کودتای عظیم درافغانستان باشیم وما مردم افعانستان دیدیم که این جنایتکارهار دریکروز پنجصد راکت هم بالای مردم کابل پرتاپ کردند. وال پس برسرما حکومت میکنند.

>>>   زرداد قبلاً آزاد شده و منتظر آمدن به افغانستان است، زرداد چهره اصيل حزب اسلامي است، اگر حزب ابروي خود را ميخواهد، با آمدن زرداد او را مانند هزار ها مردم نيست و نا بود نمايد وگرنه اين سگ گرسنه را همه ميشناسند.

>>>   هرکسی که در مورد ازادی قوماندان زرداد راگیر و قاتل ده ها انسانهای این سرزمین دست بکار شده انها به یقین و صد درصد در جنایات وخیانات انجام داده این قوماندان بد سرشت بد اخلاق و یکی از جنایتکاران معروف سر شناس حزب اسلامی گلبیدین وابسته به ای اس ای شریک و همکار بوده که با درنظر داشت فرصت از شرایط حاضر در مورد رهایی این جانی و خاین وقاتل ملت افغانستان در جهان خارج دست دراز کرده تا ان جنایتکار را از بند انگلستان که باساس حکم محکمه انکشور به بیست سال حبس محکوم گردیده انرا رها سازند تا باز هم با دست باز بی حراس از گذشته اعمال خاینانه اش جنایت وخیانت بیشتر دیگری را بدستور ارباب اش انجام دهد خیانت در حق مردم ازین بیشتر نخواهد بود که همنوایی با قاتلین وخاینین ملت و همکاری با انها در مورد رهایی شان از بند مینمایند .

>>>   زرداد به دستور خود انگلیس آزاد میشود چرا که اکثریت افراد بلند پایه دولتی اجنت های تربیت شده کشور روبای پیر هستند و از همینطور افراد میتوانند استفاده خیلی خوب کنند.تمام مسایل کشور و تصمیم های مهم در لندن گرفته میشود.حالا هم ما یک کشور مستعمره هستیم و هیچ یک از افراد دولتی صلاحیت حتی آب خوردن خود را هم ندارند.

>>>   خداوند این میرغضبان تاریخ و اشرار سر بکف برای غارت ملت را به غضب خویش مبتلا سازد، اینها وطنفروشان و تجاران جنگی اند که ملیشه ، م...، طالب و داعش جعلی میسازند و ملت را غارت مینمایند .
لوی سارنوال و ناظر

>>>   هر گروه مجاهدین لا اقل یک "زرداد" داشت و دارد!!!!!!

>>>   گلبیدین و پسرک اش میگویند که ما کدام کاری نکردیم که از مردم معذرت خواهی کنیم همین قوماندان زرداد با .... اش که ناف مسافرین و مهاجرین بی گناه را در صورت عدم تادیه پول به ان قاتل حرفوی قوماندان برجسته و نفر خاص طرف اعتماد خودت به ده ها انسان بی کناهان را از بین برده این چیزیست که تمام مردم بخصوص مردمان کابل جلال اباد و لغمان که راه رفت وامد شان از منطقه اشغال شده قوماندان زر داد در ساحه ولسوالی سروبی بوده جنایت قوماندان .... را بچشم سر مشاهده کرده اند و اکنون در صدد رهای این قوماندان قاتل ات در تپ وتلاش هستی و این اعمال جنایتکارانه انرا که بدستور خودت اقای گلبیدین حکمتیار انجام داده بنظر خودت صرف یک معذرتخواهی را هم لازم نمی بینید پس چگونه بالای خودت وافراد ات اعتماد کنند که بار دیگر بر ضد دولت ومردم هم مانند گذشت چهل ساله تان بار دیگر به بهانه طلبی هایت فاجع سال های گذشته ات را تکرار نکنی چونهمیشه زیر یوغ ای اس ای پاکستان بودی و در اینده هم خواهید بود .

>>>   اگر زرداد ازادشود غنی اندیشه تروریزم پروری اش را نشان خواهد داد.م.ا.کابل

>>>   زرداد عضو و قوماندان ارشد حزب حكمتيار و از قوم اشرف غني است. در ضمن اتمر براي اجرائ پروژه هاي خود به همچو أفراد ضرورت دارد. در آشفته بازار حكومت افغانستان تقاضا براي همچو أفراد رياد است. خداوند (ج) اين ملت را از دست رهبران خود ساخته و خود فروخته آش نجات بدهد.

>>>   هر گروه مجاهدین لا اقل یک "زرداد" داشت و دارد!!!!!!
راست میگه. مانند قدوس کل و شفیع دیوانه و غیره وغیره و قند بچا وغیره وغیره
پسان گپ میزنیم

>>>   از دولتیکه از راه تقلب و دسیسه کشور های حامی تروریزم بوجود آمده باشد غیر ازین چه باید توقع داشت. در ضمن باید ازین واقعیت آگاه بود که کسانیکه در اطراف غنی جمع شده اند اگر با دندان گوشت هموطنان شان را نمی درند، با چنگال و دروغ و حقه بازی حقوق حقهٔ ملت شان را سالهاست که به یغما برده اند. آنعده از رهبران سیاسی که با این دولت ناکاره و فاشیست همکار اند، بدون اینکه با چه گروه، حزب سیاسی، ملیت یا زبان مربوط اند، همه به نوعی زرداد پیشه اند.

>>>   آزاد کردن زرداد به منزله آزاد کردن پلنگ درنده از قفسه باغ وحش است
م.اکرام کابل

>>>   زرداد با استفاده از سگ خود ۲۰ تا ۲۵ فیصد اموال تجارتی مارا که از
کابل با صد پروبلم به بازار کارخانو پشاور انتقال میدادیم به زور و شکنجه
تصاحب میکرد ودوباره مال تجارتی مارا بالای ما میفروخت و اگر در یک دو
روز پول موجود کرده نمیتوانستیم نه تنها مال را در مجموع قید میکرد بلکه
لت و کوب تا سرحد مرگ و دندان کندن و مجروح کردن نماینده و یا نماینده گان
تاجران توسط سگ خود به اجازه و حمایت گلب الدین اقدام میکرد و از لنگ
انسان به روی سرک اینطرف و آن طرف غر زنان کش میکرد و اکثرآ هم در قفس
و اتاق های زیر زمینی گشنه و تشنه حبس میکرد تا پول دلخواهش را حصول کند
پناه میبرم به خدا که چه ظلم های دیگر نبود تا نمی کرد. حالا او و
گلب الدین میخواهند به سرنوشت ما حاکم شوند
حاجی شیرین و امان الله

>>>   مااګردقیق قضاوت کنیم زرداد های بسیاری در بدنه دولت از مدت پانزده سال بدینسو داریم و اګر جنایات را که انها در دوره ج....و در به قدرت رسیدن شان ذریعه امریکایی ها انجام داده است به بیرته یقین که زرداد برات کامل حاصل خواهد کرد. شما ببینید از زرداد هیچ هم بجا نمانده ولی در مقایسه با ایشان این خاینین و وطنفروشان امروز همه چیزی را دارند زیرا ملت را قتل و چپاول کردند
پس بیاید قضاوت سالم نمایم و در مورد همه این اوباشان جنایتکار بنویسیم تا باشد رسالت وطنی خود را انجام داده باشیم
با عرض حرمت
راستګو از چهاردهی کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است