مشت جنرال، از نوع رایت کراس بوده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۵/۹/۱۰ کد خبر: 124914 منبع: پرینت

جنرال دوستم با مشت کوبید به صورت احمد ایشجی و محافظان جنرال دوستم به سبک دونالد ترامپ، ادامه لت و کوب آقای ایشجی را تکمیل کردند و سپس خانه جنرال دوستم بردند تا بیشتر پذیرایی شود، باتور ایشچی پسر احمد ایشچی گفته است که پدرم همبازی کودکی جنرال دوستم است و در یک منطقه به دنیا آمدند و جنرال دوستم از همان کودکی با مشت می کوبید به صورت پدرم و هر بار پدرم می گفت چرا میزنی و جنرال دوستم می گفت این برای آینده من و تو بسیار مفید است.

تا اینکه صورت پدرم پس از شش دهه تبدیل شد به خلته بوکس تمرینی جنرال دوستم به سبک وطنکی...اما جنرال دوستم این حرف ها را رد می کند و می گوید ما بخاطر رفع تهدیدات امنیتی با مشت زدیم به صورت احمد ایشچی تا تدابیر لازم امنیتی در جوزجان گرفته شود... یعنی با این منطق هر مشت جنرال دوستم می تواند مشکل امنیتی یک ولسوالی را حل کند، با اینحال وقتی قرار است مشکلات تمام ولسوالی ها رفع شود باید صورت ایشچی با خط خطی های زیاد گرافیکی و کبودی های مختلف مواجه شود تا امنیت بر همه جا برقرار شود.

همچنان جنرال دوستم گفته است که مسوولان رسانه ها باید در مورد مشت زدن من دقت کنند، اینکه مشت زدم یک موضوع کاملا طبیعی است، لشکر ناپلئون بناپارت را شکست ندادم که این همه موضوع رسانه ای شود، اصلا به شما چه؟ اینکه آدم رفیق دوره کودکی خودش را بر اساس یک عادت دوست داشتنی نتواند هر چند سال یکبار پس کله اش بزند به نظر شما زندگی می شود، به باور شما رفیقی به اوج خود می رسد؟

آگاهان مسایل مشت زنی در کشور هم گفته اند که مشت جنرال دوستم از نوع رایت کراس بوده که فعلا صورت احمد ایشچی را تبدیل کرده به تشت خمیر در ولسوالی آقچه و این موضوع همزمان بوده با مسابقات بزکشی و طبیعی است که رهبران گرامی ما قبل از اینکه بیایند در میدان سیاست و با مشت بزنند به حریفان سیاسی خودشان و آنها را جوانمردانه از رینگ خونین پایین بیندازند، لازم است اول بروند در میدان بزکشی محلی و چند مشت و لگد تمرینی به همصنفی و رفیق و آشنا و هم قریه ای شان بزنند تا در میدان بزکشی ملی و بین المللی برنده میدان شوند و بتوانند تهدیدات امنیتی کشور را از گزند حوادث و تجاوز دشمنان به خاک کشور رفع نمایند.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من که ازاین مشت آهنین جناب دوستم صاب خیلی خوشحالم.
ع

>>>   .... بيسواد و وطنفروشي بيش نيستند، خداوند بيخ اين ديموكراسي را بكند، كه ملت خودش آينده خود را تعين نمايد.

>>>   بگفته شفیع عیار پارو کش با بیل پارو کشی اش بفرق رقیب خود کوبید وانرا به زندان شخصی اش برد تا خودش در چوکی مقابل ان بنشیند و تعنه وتمرخه دهد و بادیگاردان اش با مشت ولگد حریف ورقیب پارو کش را خورد وخمیر سازند تا این پندی باشد بدیگران که چنین فکر وخیال رقابت را با پاروکش بدماش در سر نه چرخاند .

>>>   دوستی با جاهل عاقبتی بیش از این ندارد!
چه خوش گفته اند:
دشمن دانا که غم جان بود:::بهتر از آن دوست که نادان بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است