اتمر خودش هکر سرور شورای امنیت ملی است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۵    ۱۳۹۵/۹/۹ کد خبر: 124881 منبع: پرینت

در دوروزاخسر "حمله سایبری ارتش هزارستان" خبر ساز گردید.
شورای امنیت ملی با تمام توان تلاش کرد که این حمله را به "جنبش روشنایی" و هزاره ها نسبت بدهد. اما امر واقع چیزی دیگری است که شورای امنیت ملی در راس حنیف اتمر به خوبی ازراز و رمز این "حمله " آگاهی کامل دارد. اتمر یکی از چهره های مرموز سیاسی است که از سپیده دم ورودش درهرم سیاست افغانستان تقریباً به عنوان شخص دوم کشور، نقش بازی کرده و در تمام فعل و انفعالات سیاسی در مواردی زیادی "پالیسی ساز" برتر از رییس جمهور بوده است.

حنیف اتمر در قبال موضعگیری های سیاسی در قبال تاجیک ها، ازبک ها و هزاره ها، نقش تعیین کننده ای داشته است. زمانیکه با عطامحمد نور در تقابل قرار گرفت، بارها نیش سخن رییس جمهور را متوجه عطا ساخت و اینک که عطا وارد معامله و داد ستد سیاسی با ارگ شده، ابتدا با چراغ سبز اتمر وارد این پروسه گردید.

اتمر طراح اصلی ترور جنرال دوستم در غورماچ فاریاب بود. اتمر از همان روز خیزش میلیونی "جنبش تبسم" تا شکل گیری واوج گیری جنبش روشنایی، پیوسته رییس جمهور و ارگ را ترغیب کرد تا به خواسته های جنبش تبسم و جنبش روشنایی پاسخ مثبت داده نشود. چون هدف اتمر از این تقابل ملی اتنی های تاجیک و هزاره و ازبک با اتنی پشتون ها، در یک مسیر جریان داده می شد که دولت اشرف غنی را تا به حدی ضعیف و ناتوان بسازد که بعد خودش به سادگی بر اریکه قدرت یا از طریق انتخابات و یا از طریق ایجاد یک حکومت اضطراری به قدرت برسد و فرد اول مملکت شود. چون بازیگری ماهرانه سیاسی، پشتوانه بی حساب مالی شورای امنیت و رابطه های محکم بیرونی به او این دلگرمی را ایجاد کرده است که اشرف غنی و ارگ وی را، با بازیهای اوپراتیفی به سادگی می تواند کنار بزند.

این باید به همه روشن باشد که تا دستور شخص حنیف اتمر برای شکار اهداف معین سیاسی در دادن رمز "سرور وبسایت شورای امنیت ملی" نمی بود، کسی و یا کسانی از بیرون به هیچ عنوانی نمی توانستند که این وبسایت مهمی که به نحوی رابطه آن با امنیت کل کشور مطرح است ، "هک" نمایند.

حنیف اتمر این دستور را روی هدف مشخصی انجام داده است ، تا ارگ را مانند گذشته در برابر هزاره ها قرار بدهد و یکبار دیگر انگشت اتهام را بسوی "جنبش روشنایی" دراز نماید. کاری که در این اواخراتمر بطور کل باتبارهای دیگر و بطور اخص با تبار هزاره انجام داده است. ارگ باید بداند که اگر افغانستان متحد را حفظ می کند، به کسانیکه بخاطر رسیدن به قدرت دست اول، حاضر اند که کشور را به سمت بحران و تجزیه ببرند، پاسخ دندان شکن بدهد. آنهاییکه آتش تقابل ملیت ها را پکه می کنند، باید خود در این آتش بسوزند.

آخر اینکه حمله سایبری نه از سوی "ارتش سایبری هزارستان" بلکه از سوی شخص حنیف اتمر برای چاق کردن خصومت بین هزاره ها و پشتونها، سازمان داده شده است و این واقعیت انکار ناپذیری است که زمان آنرا به ثبوت خواهد رسانید.

تقوایى

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سراسر دروغ. این کار جوانان هزارستان بود و زور خود را نشان دادند، حال پرده پوشی و تقیه کار تقوایی هاست و ما دیگر بازی شما پیروان سیاستمداران شیاد را نمیخوریم.
علی جاغوری

>>>   تقوایی بیتقوا بکلی فیلسوف هستی از تمام راز و امور دولت خبر دارید جای شما افغانستان نیست باید مشاور ارشد ولادیمر پوتین شوید.

>>>   نه كل بانه و نه كدو. هم اتمر اجير بيگانه است و جنبش تاريكي، و جنگ شان به امر باداران خارجي است، زيان به ملت بيچاره است.

>>>   من دراین باره شکی ندارم
چون اتمر درسیاست درمیان قبیله یگانه فرد مرموز، بی نظیر وخطیر است.
شفق

>>>   از سالهای 1382 و 1383 اکثر آ به این موافق بودند که اقای اتمر یک مهره بسیار خطر ناک و غیر قابل پیش بینی میباشد وکسانیکه با او شناخت کاملتری داشتند بخوبی میدانستند که از شیطان هم شش قدم جلوتر رفته است در زمان جکومت انتقالی و موقت تنها کار های که انجام میداد تخریب و به انزوا کشاندن فهیم عبدلله قانونی و دگر سران مخالف بود تا اینکه به این هدف خود تا حدی موفق هم شد در اواخر کرزی متوجه شد که این شخص دارد مثل موریانه اورا میخورد همان بود که اقرار کرد که بعضی از وزیران به کشور های خارجی جاسوسی میکنند این شخص همه کاره و یو نفر دیگر شان از جمله کسانی هستند که اصلآ به هیچ چیزی جز تفرقه افگنی بین مردمان ما کاری ندارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است