دست هایی، انتخابات آینده را مهندسی می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۶    ۱۳۹۵/۹/۷ کد خبر: 124803 منبع: پرینت

تمامی کمیشنران پیشین کمیسیون های انتخابات مشاوران رییس جمهور غنی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، آصف آشنا آگاه مسایل سیاسی در ارتباط با انتظار مردم در برابر کودتاچیان تقلب، کمیشنران قبلی انتخابات بیان داشت: انتظار مردم افغانستان این بود که این افراد تا اینجای کار به دادگاه کشانده می شدند، این که چرا این افراد به دادگاه کشانده نمی شوند به این دلیل است که هر چه پرونده تقلب انتخابات بالا بیاید به همان میزان رسوایی های حکومت وحدت ملی و رسوایی های شخص رییس جمهور که ادای رییس جمهور متخب را در می آورد، بالا می آید.

وی، در خصوص علت مشاور شدن کمیشنران قبلی اظهار کرد: با توجه به مشاور شدن کودتاچیان تقلب ما به این نتیجه می رسیم که از همین حالا دست هایی کار می کند که انتخابات آینده را مهندسی کنند و از تجربه آنها برای تقلب بعدی و اهانت بعدی به اراده سیاسی مردم افغانستان استفاده شود.

آشنا گفت: در غیر این انتظار مردم افغانستان این بود که آنها اگر مجازات نمی شدند و اگر به زندان فرستاده نمی شدند، حداقل اعزاز نمی شدند و با اعزاز کردن آنها مردم افغانستان یکبار دیگر اهانت نمی شدند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از همین لحظه یک گوسفندزی لوگری ریس تعیین شد فکر کنم حال این کمیسیون از کمیسیون قبلی کرده بدتر باشد.

>>>   این دو کمیسیون برای کی کار کردند، در صورتیکه هر دو رهبران در کمیسیون ها افرادخود را داشتند پس در نتیجه آن همین دو رهبر بر حکومت تکیه زده اند، در آنصورت اعضای کمیسیون ها متخلف معرفی میشدند که برای شخص سوم کار میکردند و او در نتیجه کامیاب میشد. کمیسیون ها وظایف خود را به شکل خوبتر و بهتر آن انجام دادند. اما اینکه کشورهای بزرگ خواستند که چنین یک حکومت ضعیف و توأم با مشکلات بوجود بی آید یکی از اهداف آنان بود که در آن کامیاب هم شدند.
همیشه باید به این نکته متوجه بود از خانه شروع کنیم، زمانیکه بزرگ خانه معاش دارد و به خانه خرچ می آورد، همیشه گپ اول از او میباشد و بقیه ناچار قبول کنند، افغانستان هم همینطور است زمانیکه اقتصاد و پول که منبع اصلی که استقلالیت یک کشور را نشان میدهد از طرف دیگران به حکومت افغانستان کمک و یا خیرات داده میشود، پس باید گپ اول نیز از آنها باشد. پس آنها چنین یک حکومت را خواستند و دیگران ناچار قبول کنند. هر آنگاهی که ما اقتصاد کامل داشته و به پای خود ایستاده باشیم و متکی بر کمک های دیگران نباشیم در آنصورت هر چه بزرگان حکومت بخواهند به خیر ملت و مردمش انجام داده میتوانند.

>>>   این آشنا همان کسی است که بی وقفه موزه پاکی اتمر را میکرد وقتی اتمر به مقصد رسید آنوقت بخشی از موزه پاکان خود را به سطل .... دانی انداخت که یکی از آنان آصف خان بود.
مقداد

>>>   دسته های انتخابات مهندیسی شددیگر امکان ندارد کسی دیگری ریس جمهورشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است