امتحان از نامزدان کمیشنران کمیسیون شکایت های انتخاباتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۳۹۵/۸/۲۵ کد خبر: 124242 منبع: پرینت

رییس جمهور: بسیار تبریک باشه جان بیادر که نامزد شدی بخیر پلو عروسیتَ کی بخوریم؟ هاهاها هوهوهو هههههه
نامزد: تشکر رییس جمهور اما من نامزد شکایت های انتخاباتی هستم نی نامزد کدام دختر.

رییس اجراییه: فرق بین دستمال سر جیب مه با دستمال دور کمر رییس جمهور چیست؟
نامزد اول: صایب؛ فکر می کنم این سوال سخت است چون اندازه کمر رییس جمهور و سایز بینی شما پیش من نیست، نمی توانم مسوولیت این رویداد را بگیرم.

رییس جمهور: خُب گل بیادر؛ اگر ما هزار عسکر را روان کنیم به قندوز و صد طالب بیایند به آنها ضربه کنند و ما امر فیر به هزار عسگر ندهیم چند عسکر باقی می مانند.
نامزد: رییس صایب، هیچ عسگر نمی ماند؛ چون شما اجازه فیر به عساگر ندادین و طالبان عسگر را کشتند؛ باز شما هیات حقیقت یاب جور کردین؛ چند ماه تیر شد هیچ گپ نشد؛ طالبان از طریق طیاره و موترهای باربری انتقال داده شدند به قندوز و به جای هزار سرباز هزار طالب در آنجا جابجا شدند و تا چند سال دیگر جنگ ادامه پیدا می کند و احتمال دارد این یک جنگ در سطح منطقه باشد که شما تسهیل کننده آن هستید.

رییس اجرایی: رییس صایب ای آدم هیچ نمیفامد؛ بسیواد آدم است، انگلیسی و بلغاریای و چینایی یاد ندارد، تحلیلش از اوضاع منطقه و جهان صفر است و قواره اش بیشتر به تبنگی والا و کراچی وان ها می خورد تا کمیشنر کمیسیون انتخابات ...مه خو صفر نمره میتم.

رییس جمهور: جان بیادر؛ نامزد جان؛ تو هیچ نمیفامی حیف وقت ما که به تو واری آدم مصرف شد، میگم دادستانی از تو تاقیقات کنه که چطور فامیدی هزار عسکر در قندوز کشته شد و جنگ تا چند سال ادامه پیدا می کنه... برآآآآی ، رنگته نبینم، برو جول و پلاسته وردار بیسواد..

امتحان از نامزد دوم

رییس جمهور: سلام عالیک؛ جور استی، اولادا خوبن؟ خانه و کوچ و منزل خوبن؟ بگو بیادر که اولین پادشاه افغانستان کی بود؟

نامزد دوم: رییس صاحب، جلالتمآب، سرورا؛ مالوم دار اس که شما استین غیر از شما مگر کدام بچه نر است که بیایه رییس جمهور شوه..

رییس اجرایی: تحصیلات شما تا چه اندازه و در کجا اس؟

نامزد دوم: رییس صایب؛ مه خود خاک پای شما، تحصیلات صدقه شما، مه تا صنف سوم ابتدایی را ناخوانده بیل گرفتم و رفتم متجاوزین انگلیسی را از کشور بیرون کدیم و فعلا نوکر شما بیسواد اس و فقط میفاموم که گردن صد نفر را قطع کنم و با چاقو و مرمی و تیشه و اره شکم صد نفر دیگرا ره پاره کنم میشه دو صد نفر کشته....

رییس جمهور: تو دونالد ترامپ را می شناسی؟

رییس صاحب؛ یک زمانی کوچه گی ما بود؛ غولک به دست مه و او فرق و مرق مردم را میده میده می کدیم؛ حالی او رییس جمهور امریکا شده و مه قرار اس مامور شما در کمیسیون امتخابات شوم.

رییس اجرایی: رییس صاحب جمهور؛ ای آدم بسیار می فامه، هم کوچه گی دونالد ترامپ هم برآمد، تحلیلش از اوضاع افغانستان بالاست، در ریاضیات و مثلثات و هم فوق العاده اس و بسیار بدرد حکومت ما می خورد.

رییس جمهور: جان بیادر تو بسیار میفامی، اگر مه متفکر دوم جهان نمی بودم؛ تو حالی به جای مه می بودی ولی به تو ظلم شد، به سرور دانش می گم که یک کتاب در مورد تخصص خارجی و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه پاروارد نوشته کنه و کامیابت کنه؛ تو افتخار ای کشوری، آینده نام تو را با خط گل گلی در تاریخ نخبگان کشور خواهد نوشت، برو جان بیادر که کامیاب استی.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هههههههههههههههه باید که جناب ع و غ را در برنامه ستاره افغان هم دعوت کنند که از هنرمندانی که تازه قدم در دنیای هنر میگذارند هم یک امتحانی بگیرند
چونکه ریس جمهور در همه موارد باید تصمیم بگیرد البته هردویشانه در برنامه خنده بازارهم اگر داورتعین کنند بسیار خوب جواب میدهد.وعبدالله جان که برای
میکپ و آرایش خیلی تجربه بالا داره و غنی هم سرش تاس است و بدرد کارهای مهم نمیخوره اما گپهای کمیدی زیاد میزنه دلقک اس دلقک...ع و غ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است