پیامبر نیز مخالف به قدرت رسیدن کلینتون بوده است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۵/۸/۲۲ کد خبر: 124056 منبع: پرینت

اگر برخی افراد نمی بودند در افغانستان واقعا طنز نویسان با کمبود سوژه مواجه می شدند، یکی هم همین محمد عثمان حامدی نماینده حج و اوقاف افغانستان در عربستان است که مستقیم آمده در رد پیروزی هیلاری کلینتون یک حدیث کاغذ پیچ از پیامبر آورده است؛ یعنی دونالد ترامپ اگر زودتر می فهمید و این بزرگوار را بعنوان مشاور کمپاین انتخاباتی اش انتخاب می کرد چند میلیون رای بالاتر از هیلاری در چند ایالت امریکا میگرفت.

حالا شما فکر کنید که تمام دنیا علیه ترامپ موضع گرفته اند به غیر از وزارت خارجه روسیه و نماینده حج و اوقاف افغانستان؛ به این می گویند نئواستراتیژیک در روابط خارجی با آمریکا از نگاه برخی از عزیزان و علمای دینی ما. حالا فکر کنید اگر پیامبر همین حالا در این دنیا حضور می داشتند و می دیدند این جناب مولوی یک حدیث را از ایشان به نفع دونالد ترامپ روایت کرده و علیه هیلاری کلینتون به کار بسته است به این آدم چه می گفتند، مولوی شهر را به دار می کشید یا دونالد ترامپ را با کله به جهنم می انداخت؟

اصلا من نمی فهمم که این زن ستیزی در سطح جهان از کدام کانال هدایت می شود که حتی جناب حامدی هم که در عربستان گرم و نرم تشریف دارند خودش را به خاطر آمریکا و احتمال پیروزی حکمرانی به نام هیلاری تکه تکه کند.






مهدی ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تنها درموضوعی مداخله میکنند ونظر میدهند که ببینند زن هم در مسئله داخل است در غیر آن هیچ نظرو پیامی ندارند مگر آنکه پای زن هم دخیل باشد
ر

>>>   انگلا مرکل را اکثریت جهان به حیث رهبر موفق می شناسند آیا او زن نیست؟ مارگریت تاچر ، بی نظیر بوتو ، اندرا گاندی ، زن نبودند که از مرد ها موفقتر بودند؟

>>>   من به حدیثی که از جانب آقای حامدی روایت شده کاری ندارم اما حقیقت این است که در امریکا نیز تساوی حق زن و مرد یک افسانه است و این را ناکام شدن هیلاری کلنتن به اثبات رساند!
تا آخرین دقایق آغاز انتخابات، پیشبینی ها بر آین بودند که کامیاب انتخابات کلنتن خواهد بود اما در آخر کار چه شد، دیدیم که کلنتن را ریشخند کردند و ناکامش ساختند، چر؟ زیرا او یک زن بود و جامعۀ در واقع زن ستیز امریکا نخواست که وسط یک زن رهبری گردد، همه کار امپریالیزم چنین است.
میهن زرغون

>>>   هر سخن جائي و هر نكته مكاني داريد، ملا صاحب حالا از شيطان توقع سجده را دارد،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است