زاخیلوال بدنبال امتیازگیری در بهانه های کوچک(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۱    ۱۳۹۵/۸/۲۰ کد خبر: 123993 منبع: پرینت

آنچه در حکومت وحدت ملی فراموش شده مردم است. سفیر و وزیر و وکیل و رییس این حکومت همه دنبال امتیازگیری از بهانه‌های کوچک و بی‌ارزشی هستند که هیچ‌ربطی به اوضاع مردم و وظایف حکومتی شان ندارند.

زاخیلوال سفیر کابل در اسلام‌آباد که از تبه‌کاران و فسادپیشه‌گان ماهر ده سال اخیر در افغانستان است، اکنون بجای پیشبرد امور دیپلماسی در اسلام‌آباد، وقت‌اش را گذاشته پای تبلیغ و حمایت از یک‌ مهاجر افغانستان که با هویت پاکستانی بصورت جعل و تقلب در آن کشور زندگی کرده است.

شربت‌گل هیچ امتیازی نسبت به میلیون‌ها آواره‌ افغانستانی در سراسر جهان ندارد جز اینکه سال‌ها با هویت جعلی پاکستانی‌زندگی کرده است اما حنیف اتمر برای نجات او با سفیر پاکستان ملاقات می‌کند، زاخیلوال شب و روز برای آزادی‌اش از زندان تلاش نموده و رییس جمهور با خانم اش در ارگ جلویش زانو زده و کلید خانه‌ای‌را بصورت رایگان برایش می‌دهد.

در هرسوی این کشور، روزانه ده‌ها سرباز در دفاع از مردم و در دفاع از حکومت کشته و زخمی و گردن زده می‌شوند اما حکومت نه تنها برای خانواده‌هایشان کلید خانه و پول و نان رایگان نمی‌دهند که حتی معاش و امتیاز یک‌ سرباز مدافع حکومت را بر آنان قطع می‌کنند و تنها راهی که برای خانواده‌هایشان باقی می‌مانند گدایی و مردن در روی جاده‌ها است.


زاخیلوال اتمر سفیر پاکستان شربت گل دیپلماسی اسلام آباد زندان زنان



مختار وفایی

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ذاخيلوال هم تمام حركات و كارهايش بخاطر فيس بوك و تبليغات خودش ميباشد،وطن كه جور نشد هم به همين دليل

>>>   زاخیل وال خواهرهایت کجا هستن کجا وظیفه گرفتن گلالی مهمند شیما زاخیلوال درزمان که وزیرمالیه بودی خوب وظیفه داشتن شیما زاخیلوال مشاور وزارت مالیه گلالی مهمند مشاور اداره ارگان های محل مشاور خالق فراهی

>>>   بزرگی ذهن و ظرفیت ذاخیلوال افشا شد...یک بلبورد با عکس خودش... این شربت گل بیچاره پیسه اش کجا بود که تشکری از ذاخیلوال نماید...همه چی در این حکومت بر اساس ریا و خودنمایی می چرخد.

>>>   شربت ګل از میلیونها مهاجر فرق دارد مهاجری است که نام افغانستان را روشن ساخته است نه اینکه مانند بعضی مهاجر که از هویت خود انکار کند.

>>>   فرزندان اصیل محمدگل مومند تاریخ سیاه خود را تداوم می دهند و رنگ تاریکتر از سیاه وجود ندارد که رقم بزنند. اشرف غنی، این خود شیفته و پشتون شیفته، فاشیست ترین زمامدار قبیله در درازای تاریخ دو صد ساله حکومت های ننکین پشتونی است که برای تطبیق برنامه های غیر انسانی و فاشیستی خود ، جاده را صاف،هموار و بدون ممانعت یافته و بی هراس چهار نعل می تازد.
اگر اتمر و این خانم پشتون نبودند بازهم در ارگ حضور می یافتند و بر سینه شان مدال می کوبید؟؟؟

>>>   بهترین پیشنهاد را پیشکش نموده اید ودراين راه دوستان حتمن شمارا تنها نمی گذارند،حرکت نماید تا زنان که فرزند ویا شوهر ویا پدرشان را در جنگ با اهرمنان طالب از دست داده اند متحدانه بجوشندوبه ارگ بروند وحقشان را به زور از قبیله گرایان تبهکار بستانند. درود برشما ودرودبر فرهیخته گان برابری خواه ....بر فاشیزم وتبهکاران ارگ تروریست پرور طالب اهرمن زاده !

>>>   شربت گل قهرمان مولی شد . اوغانستان بابا داشت ،اما نانا نداشت . حالا شربت گل به پایگاه یا جایگاهی نانای سرزمینم گماشته شد .

>>>   تعصب آشکار قبیله!
پشتون كه آبروى انسانيت و جهان را با جنايات جنگى اش برده، اما براى رهبران تروريست قبيله هنوز هم يك امتياز است.
وقتی گلویی تبسم را وحشیان قبیله بریدند، آب از آب تکان نخورد. اما وقتی شربت گل را پاکستانی ها بجرم تقلب اش دو روز زندانی کردند آسمان ده زمین خورد.
حکومت قبیله برای تبسم حتی تسلیت هم نگفت، اما برای آمدن شربت گل به افغانستان مراسم ویژه بر پا نمود و با تحایف از او استقبال کرد.

>>>   ههههههه شمشير ده. )( فيل زده.
٢٠٠٠ دالر جنا استان جريمه ميخواست. ايا اين قاچاقبر چوب وپودر فروش
نميتوانست از اين مبلغ را شخصى بدهد ؟
واقعاء خجالت آور است.
اينجاست كه معلوم ميشود كه اين ها چقدر عوام فريب استند.
ح ع

>>>   حكومت مزدور بايد همه. مردم را به يك چشم ببينند،

>>>   این شکایت به جای است که دولتمردان فاسد این حکومت دستنشانده نه به داد سربازان جوان ما که روزانه به صد های آنها بدست دشمن شهید میشود، می رسد و نه به داد ملت مظلوم این کشور. اما این موضوع را با واقعۀ یک زن بیچاره که از زندان نجات یافت و در وطن خود صاحب یک سرپناه شد، ربط دادن، جفا به حق این زن و اطفالش است. من یقین دارم که این زن نه با زاخیل وال و نه با غنی کدام رابطۀ سیاسی یا شخصی ندارد. اینکه غنی یا زاخیل وال از نام او استفادۀ سیاسی می کنند، به این زن بیچاره ربطی ندارد.

>>>   معتاد بودن با تفکر شهونیستی وقبیله گرا ي ، تباه کن تر ومخرب تر ازمعتاد بودن به مواد مخدره است»
-------------------------------------------------------------------------------
"معتاد" : یعنی عادت کردن ، خوی گیرنده .خونمودن
بنآ واژه «معتاد» را نباید تنها برای کسانیکه موادمخدره استفاده میکنند اطلاق نمود ؛واین لغت خیلی ها جامع تر از آن است که ما ازآن استفاده میکنیم . لجام گسیختگی حاکمیت موجود اشرف غنی احمد زی را که عملکرد شان برمبنای تعصب وتفکرقبیله پرستی استوار ویا بااین د ید « خوی » گرفته اند وبا این "عادت " نفس میکشد درحقیقت مثال خوب وبرازنده است بر معنی ومفهوم جامع این واژه آنهم در وجود رییس جمهورافغانستان که معتاد به " تعصب وتفکر قبیله پرستی " است که شما خود شاهد این تراژیدی هستید... ولی تآثیرات منفی معتاد بودن یک رییس جهمورآنهم در تعصب و قبیله پرستی درجامعه که درحقیقت پایان اش فاشیزم بیداد میکند خیلی فلاکتبار بوده وعواقب ناگواری را درجامعه بجا خواهد گزاشت.....

>>>   شربت گل غنی را به زانو دراورد . اگر همین شربت گل از یکی از اقوام دیگر میبود آن زمان دیده میشد که چگونه رفتار میکرد و سخن اصلی انیکه بلاخره شربت گل کی است که به این اندازه از وی استقبال میشود سوال من در همین است

>>>   از اینکه شربت گل، یک زن مظلوم و آواره صاحب خانه شده است خوش حالم؛ داشتن خانه و سرپناه و زندگی آزاد ساده ترین حقوق بشری است. به زبان فانی: 《با هر دلی که شاد شود شاد می شوم》شادم که یک مادر بیچاره و درد مند صاحب خانه است، دیگر نگران نیست که مورد پی گرد پلیس خیبرپختونخواه قرار می گیرد.
اما، خوب آن بود که در کنار شر بت گل، مادر و همسر چند سرباز شهید نیروی های ارتش یا چند زنی که در خیابان های کابل گدایی می کنند مورد کمک قرار می گرفت.

>>>   ذاخيلوال از جمله فاسدترينها در اوغانستان هست.

>>>   سربازان شهيد نمى شوند!! انها دانسته برضد دين و مسلمان مى جنكند!!! خداوند با ايشان حساب كند!!

>>>   جالب است که کسی را که سالهای سال با اسناد جعلی در یک کشور زندگی می کرده چون از قوم خودشان تست به او تحفه هم می دهند. حکومت متقلب باید از متقلبین دیگر به این صورت پذیرایی کند.

>>>   بله شدیدا موافق این مسئله هستم شربت گل یک زن مانند میلونها زن دیگر است که آنها حتی به چشم دولتمردان فاشیست نمیایندزنهایی که در دوره جنگ روسها از خون فرزندانشان مایه گذاشته اند به بیوهگی نان برای مجاهدان پخته کردند به اشک لباس آنها را شستند و مبارزان پشت صحنه بودند حالا آقای اشرف غنی زن خود را بانوی اول ملت ما خوانده به چه حقی او چه خدمتی به مردم ما کده بانوی اول تنها همان بی بی فاطمه است دختر حضرت محمد ص بس آقای اشرف غنی و حکومت فاسدش بیخبر از دل هزاران زن تباه شده افغان به دنبال نام و نشان بشر دوستی که وجود ندارد هستن خالنساء از آلمان از ولایت تخار هستم

>>>   زاخیلوال طالع دارد 11 صدر میلیون دالر اختلاس و سرمایه گزاری در کانادا و به دها تن از خانواده اش به کانادا نیز پناهده است بخاطرحفاظت و کار وبار پولهای وی ولی به اثر مردمان بی غیرت و بی وجدان افغانستان این مرد عوض اینکه به زندان برود روز به روز برایش امتیاز داده میشود.
خان جان

>>>   از قدیم گفتند که که پشتون شی مقرر شی... در شریانهای خون شربت گل خون یک مادر پشتون موج میزند از همین جهت است که اشرف غنی بوسه در روی کودکش میزند، این کنش در فرهنگ قبیله گذشته تاریخی دارد،فاروق وردک هم در زمان زمامداری اش به نفع ملالی یوسف زی دختر پشتون پاکستانی ختم قرآن برگزار کرده بودوبرای التیام بخشی اش نماز تهجت برپا میکرد، پس زیاد متحیر نباشید.اینها زور دارند نوش جان شان/ ارگ از پشتون است، سرود ملی از پشتون است ، واحد پولی از پشتون است، نام افغانستان از پشتون است، هویتت را در هویت افغان مدغم کردی... دیگر برای تو چه مانده، سرود آزادی خواهی را زمزمه میکنی، انتخابات یک چیزی دروغین است تمام کشور ها اجماع دارند تا یک پشتون رئیس جمهور باشد در این کشور. پس دستان خلاص

>>>   کارنیک وپسندیده شده است.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است