این حکومت جامعه را بسمت نابودی می برد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۰    ۱۳۹۵/۸/۶ کد خبر: 123192 منبع: پرینت

جنرال دوستم اتهامات خود را به هر دو رهبر حکومت وارد کرد و علاوه بر انتقاد از رییس جمهور عبدالله را نیز متهم به بی صلاحیتی و بی کفایتی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper) عمر نهضت رییس حزب آما، گفت: اظهارات اخیری که جنرال دوستم در رابطه با رییس جمهور و رییس اجرایی داشت و همچنین اظهاراتی که احمدضیا مسعود بیان داشت یک بار دیگر نشان داد که در حکومت وحدت ملی چندپارچگی بیشماری وجود دارد. چند پارچگی که بازتاب دهنده حرکات پراکنده و ناهمگون و تمامیت خواهی و انحصار طلبی است. این نوع حکومت جامعه را به سمت بحران می برد.

وی افزود: جنرال دوستم اتهامات خود را به هر دو رهبر حکومت وارد کرد و علاوه بر انتقاد از رییس جمهور عبدالله را نیز متهم به بی صلاحیتی و بی کفایتی کرد. این حرف ها نشان می دهد که روزی فرامی رسد تا حکومتی که از چند محور پراکنده تشکیل می شود جامعه را به سمت نابودی می برد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نخواهد ببينيد هر روز به هزارها نفررا درمركز ولايات مواد كوپون ميدند وبه روز هزارها مريض هاي خطرك درداخل كشور تداوي ميشود ومعاش سربازان ومامورين دولتى بوقت زمانش داده ميشود كار را به اهل كار سپردند ملى بس درتمام شهر است هيچ دزدى ومامور رشوت خور نداريم امنيت درسراسر كشور است فابريكه هاي توليدي درمركز ولايات چالان است حتى كارگر ازكشور هاي همسايه ها ميايد برق چندين دستگاه داريم حتى بالاى همسايه خود فروختيم ديگر شما چي ميخواهيد از حكومت رشخندوبيغيرت ملى همين قدر توان دارد ٠
مسافر جبرى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است