طالبان قاتلان کشتار غور را دستگیر می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۲    ۱۳۹۵/۸/۶ کد خبر: 123178 منبع: پرینت

بیش از 30 تن از هموطنان ما در غور از سوی افراد ناشناس تیر باران و به قتل رسیده اند.

حبیب الله یوسفزی یکی از سخنگویان طالبان این قتل عام را تقبیح کرده و می گوید: دیشب اطلاعاتی از این کشتار به دست ما رسید، این کشتار فتنه قومی بوده است و امارت اسلامی افرادی را مسوول دستگیری قاتلان در این منطقه کرده است.

وی همچنین اضافه کرد: قاتلان به دادگاه امارت اسلامی تسلیم خواهند شد.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر طالب یک چیزی بکند حکومت ... ملی خوهیچ کدام غیرت ندارد کله پوچ جاسوس وفیشن شو وکله خام وخردوا چی حکومت بیغیرت ملی جورکردن .
مسافرجبری

>>>   تا دیده شود که چه میشود ایا یسفزی تا کجا راست میگوید
این راهمه میدا نند که کاری شیطانها است
ولی گدام شیطان کسانی است بد تر از شیطان
ولی شیطان خدا را قبول دارد
این شیطانها دوم خدا را قبول ندارد

>>>   اگر طالبان چنین کار را انجام دهد مردم از دولت متنفر می شود همان طوری متنفر هستند.
فرید

>>>   حبیب الله یوسفزی پاکستانی شیطان صفت اگر واقعا دلسوز به این ملت میبودند بقتل وکشتار بی رحمانه شان توسط ملیشای پاکستان زیر نام طالبان دست نمی زدند اکنون که این سخنگوی ملیشای پاکستان بنام طالبان این خبر را پخش کرده است با دو هدف شوم شان پیوند دارد یکی اینکه خود را دوست مردم کشور ما نشان دهند که کاملا دروغ و فریب است و دوم اینکه با همین نام دستگیری از قاتلان چندین تن دیگری را روی هدف های خاص خودشان بقتل برسانند و بگویند که این همان قاتلان بودند افغانستان از خود حاکمیت دارد ودولت دارد مسولین امنیتی مکلف ومسول هستند تا قاتلین را شناسایی و انها را مجازات کنند طالبان و داعشیان که در کشور ما هرروز قتل وترور و انتحار و انفجار رادر کشور ما انجام میدهند همه اینها از یک اخور اب میخورند که همان پاکستان است تنها فرق شان در پرچم سیاه وسفید شان است دیگر کدام فرقی در عملکرد انها دیده نمیشود .

>>>   اگر طالبان این جنایت کاران را دستگیر وبه طریقه شزعی به جزای اعمالش برساند مردم افغانستان باید از طالبان تشکر کنند.
وطندار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است