دشمن امروز غوري ها دشمن ديروزشان هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۵    ۱۳۹۵/۸/۶ کد خبر: 123176 منبع: پرینت

درد غوريان دردمند، درد من است.

تروريستان قاتل و قسی القلب بيش از 33 تن از شهروندان غوري ما را با رويكرد دمنشانه و انتقام جويانه ای كه داشتند، به شكل فجيعانه و غير انساني آن هم به صورت گروهي قتل عام نمودند.

تروريستان طالبي موسوم به داعش با انجام چنين جنايت بشري نه تنها قلب غوريان، بلكه قلب انسانيت را جريحه دار ساختند.

دشمن امروز غوري ها دشمن ديروزشان هستند، دشمني كه گاهي در لباس طالب و گاهي هم در جامه داعش براي جنايت چهره نمايي مي كند. غوري ها تحت رهبري فرمانده ابراهيم ملك زاده دومين مركز و سنگر مستحكمِ مقاومت را در برابر طالبان وحشي در يك جغرافياي پيچيده و محاصره شده داشتند.

غور يگانه قلب تپنده و سنگر تسخيرناپذير در حوزه مقاومت بود كه طالبان هيچگاه به روياي تسخير اين خطه سلحشوران دست نيافتند. حماسه هاي تاريخي غوريان چه در گذر دور و دراز تاريخ كشور بويژه دوران جهاد و مقاومت يكي از شهكارهاي به ياد ماندني و فراموش نشدني تاريخ مبارزات آزادي خواهي و استقلال طلبي كشور ما مي باشد.

در دوران مقاومت پيكر طالبان تروريست توسط فرزندان دلير و قهرمان غوري ها زخم كاري خورده بود. حالا دشمن آن زخم هاي وارده بر پيكرشان را فراموش نكرده و هر از گاهي دشمن با تغيير چهره شان زير نام طالب و داعش دست به انتقام جويي و جنايت عليه اين مردم قهرمان و مقاومتگرا مي زنند.

غوريان مقاومتگر و تاريخ ساز در برابر جنايت تروريستان طالب و يا هر جنايت پيشه ديگر از پا نمي افتند و به اين زودي و سادگي قامت شان خميده نمي شود.

مهریان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای مهربان، از طالبان یا داعش گِله نکنید، بلکه از بادارن شان بپرسید، که اینها را چرا در کشور ما میآورند، مسلح می سازند و مانند ... های وحشی به جان و ناموس این ملت زجردیده رها می کنند. مقصدم از بادارن وطنی شان نیست، زیرا اینها خودشان نوکر همان بادار کلان اند.

>>>   آقای مهریان جناب ملک زاده همان فرمانده شجاع شماوفعلی طالب پرور است که درپروریش طالب درشش ولسوالی غور نقش پررنگی را ایفامی نماید
غوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است