جنرال دوستم نباید به این پست سیاسی تن در می داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۷    ۱۳۹۵/۸/۶ کد خبر: 123166 منبع: پرینت

اظهارات جنرال دوستم درمورد رهبران حکومت وحدت ملی و قوم گرایی آنان به بحثی جنجالی تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، توریالی غیاثی، آگاه مسایل سیاسی گفت: اظهارات چنینی دردی را دوا نمی کند. جنرال دوستم از یک جایگاه بسیار مهم حقوقی برخوردار است و باید برای انتقادات خود به ارگ بیاید و چهره به چهره در مقابل رییس جمهور بایستد و انتقادات و شکایات خود را بیان کند و برای آن راه حل پیدا کند.

وی افزود: رهبران حکومت برای حرف های اینچنینی، تا کارد به استخوان نرسیده نباید آن را رسانه ای کنند. چرا که این کار مفید واقع نمی شود و مردم نیز هر روز بیشتر اعتماد خود را از دست می دهند.

غیاثی گفت: گفته می شود در حال حاضر جنرال دوستم حوصله اش در ارگ سر رفته و به میدان جنگ رفته است. در اینجا باید گفت که جنرال دوستم از ابتدا مرد میدان جنگ بوده است و از ابتدا نباید به یک پست کاملاً سیاسی تن می داد در حالیکه وی شخصی نظامی است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جنرال دوستم دوسال به اینطرف ناراض بودبلاخره شکایت خودرابه مردم گفت اگرمجال دهدشایدهزاران نفراعتراض نشان دهند .اینکه عطامعلم یامحقق ازگوچه گردی رفته سیاسی شود نظامی هم میتواندسیاسی شود .بهتربودقبل ازرسانه شدن بین خودحل میکردند حال که به مردم گفته شد مجبوراند دوباره گپ قناعتبخش بگویندتااسترس مردمی رفع شود.
وطندار

>>>   دوستم صاحب در اگر بروی تو را مثل دیگران ترور میکنند

>>>   دوستم آگاه است که کی ها قصد کشتنش را دارد.
تو در غم خود باش.
استخبارات ده ها کشور خصوصآدر ده سال گذشته قصد کشتن جنرال صاحب را دارندو اما خدا و مردم با جنرال دوستم است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است