يك خواهش انساني از شوراي امنيت ملي
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۳۹۵/۸/۶ کد خبر: 123164 منبع: پرینت

همانگونه كه شوراي امنيت ملي افغانستان به قرباني هاي جنايات داعش در ننگرهار به مردم مظلوم ان ولايت كمك كرد، حالا نوبت همكاري و حمايت از شهداي غوري است.

همه مي دانند كه شما ماهانه میليون ها افغاني را به رهبران جهادي بنام دسترخوان پولي مي فرستيد و اينبار اضافه دسترخوان همان عاليجنابان را به روستايي هاي فقير در غور بفرستيد.

غور از فقير ترين ولايت های كشور است.

خنجانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعاقبرگشنگان رادرغوردیده ام .
وطندار

>>>   خنجاني صاحب سلام،
رهبران در وقت انتخابات به رأي مردم فقير نياز داشتند نه به خود آنها !
هيچگاهي هم در فكر زدودن فقر ما نيستند. به رهبران جهادي و ورثه شان هم بايد بصورت مستمر ، پول و ساير امتيازات به عنوان مزد و حق الزحمه جهاد شان ، پرداخته شود . از ريش و دستار و خدم و حشم و نفوذ و سابقه جهاد شان ميشود به هر نحوي استفاده كرد. آن زمان ؛ پول دريافت كردند و هجوم اتحاد جماهير شوروي سابق را ،تجاوز اعلام كردند . حالا پول ميگيرند و تجاوز امريكا را كمك بشر دوستانه و در مطابقت با ميثاق هاي بين المللي و كاملاً موجه ميدانند. فقط عده زيادي از هموطنان شريف ما بودند كه به اشارت و ترغيبِ اين شيادان و تاجران دين ، جان هاي شيرين خود را فدا كردند. حكومت ها به كساني پول و امتياز ميدهند كه از آنان مثل درازگوش؛ كار بكشند!
اينكه من و تو و فرزندان ما گرسنه اند و يا سير - مصروف اند و يا بيكار، به حكومت ، ربطي ندارد و نه دولت در قبال آن ؛ مسووليتي دارد.

>>>   تا زمانیکه پای اژدها ی استعمارگران وافراطیت مذهبی عربی دراین منطقه است ما هرگز روز خوشی را نخواهیم دیدوحتی نخواهیم توانست باهمسایه های واقعی خویش مراودات مستقلانه داشته باشیم ؛ برای اینکه رهبران گماشته خود مستقل نیستند. گاهی سناریوی القایده وگاهی هم طالب وگاهی هم داعش را تنظیم میکنند تا باشد این منطقه سالها در آتش جنگ بسوزد وخصوصا شمال لگدمال گردد فاشیزم اوغانی از این وضعیت مفاد خود را میبرد . مردمان بومی در اثر ناامنی کوچ میکنند وجایش را ناقلین تصاحب میشود.

>>>   عالم الغیب خداوند سبحان است ولی به عنوان یک پیش بینی عرض میکنم که احتمال زباد وجود دارد که زلمی خلیل زاد لابی طالب غنی وکرزی در دستگاه دیپلوماسی امریکا مصروف دادن راپور های غلط ومنحرف کننده به قصر سفید پنتاگون وسی ای ای است احتمال زیاد وجود دارد که برای هم تیمی های قومگرای فاشیست خود وبرای ترساندن جنرال دوستم به کابل سفر کند از تمام اشخاص مشهور وتاثیر گذار خواهشمندیم تا چهره یی این لابی قومگرای طالب را برای زمادارن قصر سفید افشا کنند وای کاریست بسیار بزرگ همین حالا تلویزیونها وجاسوسان قومگرای ارگ در امریکا وغرب به نفع غنی وبر ضد دوستم در حال کار و پیکار استند .

>>>   به نظر شما ارگ نشينان پشتونها ميتوانند دوستم را بخاطر كشتن پشتونها در دشت ليلي محاكمه كنند؟
١- نميتوانند
٢- ميتوانند
تهدید شدن جنرال دوستم از سوی ارگ:
"اتهامات معاون اول از سوی نهاد های عدلی و قضایی بررسی خواهد شد."
پ ن
به نظر من قدرت اينكار را پشتونها دارند و ميتوانند دوستم را به محاكمه بكشانند در صورتيكه از دستورات خان قبيله سرپيچي كند اما اين در صورتي امكان دارد كه تاجيك ها بي طرف بمانند.

>>>   ما بار ها هشدار داده بوديم كه تجار عطا و عبدالله دو دلقك قبيله اند و در راستاى اهداف آنها كار مى كنند ، عبدالله و عطا علنن بعد از انتقادات شديد جنرال دوستم عليه ى تيم فاشيست غنى ، در پهلوى غنى قرار گرفتند و يكبار ديگر ثابت ساختند كه جز مزدوران و دلقك هاى بيش نيستند. سخنان عطا را چند لحظه قبل شنيدم ، اين آدم بى انديشه تاجيكان را به بهانه ى وحدت ملى به تسليم پذيرى ترغيب و تشويق كرد و تاكيد به مشروعيت حكومت غنى دارد، عطا با بى شرمى جاى آن كه عليه فاشيزم قومى حكومت غنى سخن گويد ، صدا هاى عدالتخواهى را به افزون طلبى محكوم مى كند. او از جديت نقد جنرال دوستم به هراس افتيده است و تلاش دارد با اين تسليم پذيرى و كرنش از غنى امتياز گيرد. توصيه من از همه ى نخبگان تاجيك ازبك و هزاره اين است كه در مقابل اين تيم مافياى صف خود را محكم كنند و يك محور سياسى مستحكم را شكل دهند. در شرايط فعلى لازم است تا ضيا مسعود، دكتر پدرام ، جنرال دوستم و رهبرى جنبش روشناى با هم كنار آيند و در مقابل ائتلاف غنى ، عبدالله و عطا قرار گيرند ، تا اين افراد شكمبو و تنبل بيش از اين نتوانندمردم را فريب دهند.
زمان براى يك اتحاد و رزم مشترك آماده است . ما بار ها هشدار داده بوديم كه عطا و عبدالله مزدوران قبيله اند و باعث شده اند تا ميان اقوام تاجيك و ازبك و هزاره جداى دامن زده شود. كسى كه منار جنايت كاران را مى سازد بايد محاكمه شود نه تقدير .

>>>   موافقم
بدخشانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است