قاتلان مردم غور شناخته شده اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۵/۸/۶ کد خبر: 123155 منبع: پرینت

از حکومت وحدت ملی می خواهیم از امکانات نظامی، مردمی و سیاسی خویش کار گرفته و عاملان جنایت قتل عام در ولایت غور را به پنجه قانون بسپارند.

جنایتکاران ده ها تن از مردم ملکی را قتل عام نموده اند و این بار اول نیست که این چنین جنایت در غور صورت می گیرد. معلومات ما نشان می دهد که این جنایت را کسانی مرتکب شده اند که مردم و مقامات محلی آنها و ریشه های شان را می شناسند. این مساله معما نیست. در صورتیکه مقامات محلی در این زمینه بی تفاوتی و بی کفایتی از خود نشان دهند باید از سمت خود کنار روند و یا وادار به استعفا گردند.

از هم قطاران خویش در روند سبز ولایت غور می خواهم که آمادگی خویش را بخاطر دادخواهی برای خانواده های به خاک و خون نشسته داشته باشند.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قاتلان مردم غور خود اشرف غنی ..... و اتمر ل....ن هستند که در خفا رهبران داعش نیز هستند تا قدرت را برای همیش در اختیار خود داشته باشند.

>>>   اگــــرحکومتی وجود میداشت تا پس فردا این قاتلان را یا دستگیر میکرد یا هلاک میساخت ، چون قریه ومحل زندگی شان بیست کیلومتر از میزو چوکی والی دورتر است نه درپاکستان هستند نه درچیچین وعراق ولیبی بلکه در زیر ریش والی است که به دلیل کمپگاین بر ای عبدالله این مقام را غنیمت گرفته

>>>   دیشب اطلاعات این کشتار به دست مان رسید . فتنه قومی بوده است و امارت اسلامی افرادی را مسول دستگیری قاتلان در ان منطقه کرده است و قاتلان را به دادگاه امارت اسلامی تحویل خواهند داد . حبیب الله یوسف زی

>>>   نويسنده محترم : قاتلان أصلى شما وطنفروش ها هستيدكه كشور را در كودال انداختيد كه حالا كشيدن اش خيلى مشكل وحتى ناممكن شده . فقط جور وجباول كرديد خانه هاى لوكس ساختيد ودر بانكها اندوختيد.

>>>   امرالله صالح همرایت پمپر های زیاد بګرید که در روند سبز تان به جایی خون سرخ خون زرد نرود

>>>   داعش یا طالب، همه فقط همان یک طائفه وحشی است. یک روز از یکی پول میگیرند روز دیگر نوکری دیگری میکنند. و این دیگر هایش یک روز برادر ناراضی میخوانند شان، روز دیگر مخالف سیاسی. همه فقط همان یک طائفه وحشی هستند.

>>>   بلی، مثلیکه از تره کی رهبر خلقی های اوغان زرد رفته بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است