دست داشتن شورای امنیت در حمله به غورماچ
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۷    ۱۳۹۵/۸/۵ کد خبر: 123115 منبع: پرینت

اظهارات دوستم اگرچه تند است اما بررسی آن پرده از بسیاری مسایل کنار می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، فکوری بهشتی عضو مجلس نمایندگان امروز چهارشنبه 5 عقرب در صحن علنی مجلس در باره اظهارات جنرال دوستم گفت: اگرچه این صحبت ها دور از شان ایشان است اما ادعای جنرال دوستم که حمله به غورماچ از سوی شورای امنیت تدارک دیده شده باید مورد بررسی قرار بگیرد.

بهشتی یاد آور شد که سال گذشته هم نایب اول مجلس نمایندگان گفت که در اینباره اسنادی ارایه داد که مجلس بی تفاوت از کنار آن گذشت و حالا هم معاون رییس جمهور مدعی دست داشتن شورای امنیت در حمله به غورماچ است که این بسیار خطرناک است و باید بررسی شود.

وی افزود:باید این موضوع شفاف شود اگر جرمی هست مشاور شورای امنیت تعلیق شود و اگر این طور نیست باید مشاوری داشته باشد که در مطبوعات عملکرد آنان را گزارش دهد که شان شان پایین نیاید و کشور به بحران نرود.

کد(26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اخر اشرف و اطرافیانس که به کنایه و نرمخویی به راه نمی اید چندین سال است دوستم و دیگران دندان بر جگر گرفتند و اما اشرف و دار و دسته اش هیچ ارزشی به دوستم قائل نیستند. دیگه راه چاره را بسته بود دوستم واقعیت رابا صدای بلند برای هموطنان گفته است و هیچ سخن غیر واقعی از زبان او بیرون نیامده است. این رفتار غنی و دیگران هرکسی را که باشد عصبانی می کند چه رسد که معاون اول چنین در معرض بی مهری و خیانت قرار بگیرد او زحمت می کشد و بر خلاف .... در جبهات در برابر دشمنان به نبرد طاقت فرسا می پردازد اما دولتیان نه تنها او را کمک نمی کند بلکه او رابه استهزاء می گیرد. آیا نباید دوستم عصبانی شود؟ نباید حقایق را با صدای بلند به گوش مردم برساند. اشرف غنی حتی برای یک بار به جبهات سر نزده و بیشترین کار او عیادت مجروحان انتحاری در شفاخانه هاست. آیا چنین کسی شایستگی ریاست جمهوری را دارد؟ والله شرم است بر مردم ما که چنین رئیس جمهوری دارد کبا ملتش دشمنی می کند.

>>>   اشرفغنی ریس جمهور با هیله و دوکه ونیرنگ یکایک از غیر همزبان خوداش را با پلان های از قبل ترتیب شده اش کناره گیری از قدرت دولتی می کشاند این شخص خود خواه ی مغرور از خود راضی با انجام چنین کار هایش مردمان کشور را سخت به مشکلات بی امنیتی و بد اقتصادی ودر بدری وفرار جوانان از کشور مبتلا کرده است ریس جمهور غنی در این بیشتر از دوسال هیچکاری را در مورد تامین امنیت ازبین بردن فقر وبیکاری وتامین عدالت اجتماعی بین شهروندان کاری را انجام نداده است جز وعده های غیر عملی وتقسیم پست های بلند دولتی به اقارب و دوستانش و اکنون در پستهای پاینتر هم دست درازی کرده که سبب خشم معاون اول اش گردیده است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است