مردم غور دیگر طاقت قتل عام شدن ندارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۵/۸/۵ کد خبر: 123106 منبع: پرینت

طالبان بعد از ماجرای گروگانگیری چهار دانشجوی غور، اینبار 23 نفر مردم عادی این ولایت را تیرباران کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، کرام الدین رضازاده عضو مجلس نمایندگان امروز چهارشنبه 5 عقرب در خصوص نا آرامی های ولایت غور گفت: گروهی تحت عنوان طالب در شمال مرکز غور زندگی می کنند که دست به قتل عام و چپاول مردم عادی می زنند.

رضا زاده در اینباره ادامه داد: دیروز در مناطق اطراف این ولایت 4 هزار راس گوسفند و 23 نفر دزدیده شدند و در نزاعی که بین مردم و آنان شروع شد یک سرقوماندانشان کشته شد و در مقابل این سرقوماندان 23 نفر مردم عادی را یک جا تیرباران شدند.

عضو مجلس نمایندگان خطاب به حکومت گفت: اگر ازطریق افرادی که در حکومت هستد این گروه تامین و طرفداری نمی شوند پس چرا جلوی آنان گرفته نمی شود.

وی افزود: اگر ارگان های محلی برای جلوگیری و مقابله با آنان ضعیف هستند بگویند وا گر قدرت رویارویی با آنان را دارند و سکوت می کنند باید بگویند در مقابل کدام معامله سکوت کرده اند؟

کد(26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مجاهدین امارت اسلامی هرگز دست به چنین کار های خلاف انسانی نمی زند . ما به حقوق انسانی هر انسانی در افغانستان احترام قائل می شویم و از جان و مال و ناموس ملت در برابر بیگانگان دفاع می کنیم . به گزارش بی بی سی داعش مسول این کشتار و غارتگری است . گروهگ تروریستی داعش توسط رژیم کابل حمایت می شود و از گروهک حمایت می کند . امارت اسلامی افغانستان نشانه امنیت ارامش و رفا مردم افغانستان است . ما این کشتار را محکوم می کنیم و هم دردی خود را ابراز میداریم
حبیب الله یوسف زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است