مسوولان امنیتی کشور افرادی ناتوان هستند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۹    ۱۳۹۵/۸/۴ کد خبر: 123079 منبع: پرینت

افرادی که امروز در امنیت افغانستان کار می کنند هرکدام به یک مرجع وابسته هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عباس ابراهیم زاده عضو مجلس نمایندگان گفت: آنهایی که امروز در راس امنیت افغانستان هستند، افراد ناتوانی هستند که تا هنوز نتوانسته اند جنگ را در افغانستان کنترل نمایند و در این چهارده سال ضعف های زیادی داشتند.

وی افزود: حکومت افغانستان برای مقرری ها در هر قسمت از افغانستان بخصوص امنیت افغانستان قومیت گرایی را در نظر گرفته است و شایسته سالاری را مد نظر قرار نداد.

ابراهیم زاده گفت: افرادی که امروز در امنیت افغانستان کار می کنند هرکدام به یک مرجع وابسته هستند، یا به پارلمان وابسته هستند، یا به حکومت وابسته هستند یا به حلقات خارجی وابسته هستند. افرادی که در افغانستان بی طرف هستند در افغانستان جایگاهی ندارند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بهتر است بگویید تمامی افراد رژیم کابل غلامان و کاسه لیسان غرب هستند .خطاب به وطن فروشان طالبان هلمند را فتح کردن و نوبت کابل انشاء الله نزدیک است به نصرت الله تعالی .
حبیب الله یوسف زی

>>>   کرزی فاشیست قومی مداری و غنی فاشیست قومی بیمار و سادیست است. کرزی اقوام غیرپشتون را با پخته سرمیبرید و غنی بطور مستقیم با تلوار خونریز طالب سرمیزند. کرزی چند مهره اقوام دیگر را نمایشی در اطرافش جاداده بود. غنی در تیم خود بغیر پشتون به هیچ قوم دیگر اعتماد نمیکند. غنی بخاطر قوت طالبان استانکزی طالب را رئیس امنیت ملی مقرر کرده است. دستگاه امنیتی افغانستان را به طالب و آی اس آی پاکستان سپرده است. امنیت ملی ضیف نیست در اراده و اداره طالبان و آی اس آی است. طالب در افغانستان روز بروز تقویت میشود توسط ارگ غنی و امنیت ملی استانکزی

>>>   هرکدام به پای کسی بسته است یا که اصلا ارگان دولتی شکل خصوصی را بخود گرفته وادارات به کمپنی های خصوصی تبدیل شده اند مثلا همین اداره ناکام بنام امنیت ناملی خبرخوش ازانها نشنیدیم جز اینکه درسرقت مسلحانه گرفتار شوند دراختطاف وقتل دستگیر شوند درجاسوسی برای شبکه حقانی دستگیر شوند برای انتقام گیری دسیسه باز یوفریبکاری مصروف باشنددست آوردی دیگری ندارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است