دولت اراده جدی برای مبارزه با مواد مخدر دارد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۳    ۱۳۹۵/۸/۴ کد خبر: 123075 منبع: پرینت

وزیر داخله روز دوشنبه 3 عقرب 1395 در صحن علنی مجلس در خصوص پرسش نمایندگان مجلس درباره وخیم شدن اوضاع مواد مخدر در پارلمان سخنرانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، تاج محمد جاهد، وزیر داخله در سخنان خود گفت: افغانستان در یک جنگ نااعلان شده و جنگ تررویست های جهانی که برای نابودی کشورما برنامه دارند قرار دارد.

وی افزود: همگی می دانیم که ما با دشمنی روبرو هستیم که دشمن بشریت است. در کنار این همه ناامنی، کشت و ترافیک مواد مخدر نیز باعث ناامنی و آشفتگی در کشور ما شده است و این پدیده شومی است که در افغانستان ایجاد فساد و ناامنی می کند.

وزیر امور داخله گفت: ما باید مطابق با خواست مردم افغانستان مبارزه ای جدی را در مقابل این پدیده آغاز کنیم. من به همه این اطمینان را می دهم که اداره دولت افغانستان و ادارات ذیربط آن در مبارزه علیه مواد مخدر در گرفتاری قاچاقبران، محو کشت آن، تداوی معتادان از ظرفیت خود استفاده کرده و در آینده هم به صورت جدی تر انجام خواهد داد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قاچاقبر کرزی صاحب در بیخ گوش تان در ارگ است تاجر کشت کننده و تولید هیرویین در ارگ است کجا میگردیند ناق ناق

>>>   وزیر بیسواد داخله!
بهمین خاطر وزیره مبارزه با مواد مخدر در پارلمان مژده داد که در سال 1395 در مقایسه با سال 1394 مواد مخدر 43% افزایش نموده است!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است