در این جنگ قاتل هستید و به جهنم می روید
مولوی هایی که از وزارت ها معاش می گیرند باید در میان مردم تبلیغ کنند که به این گروهها نپیوندند و هشدار دهند، در جنگی که می روید قاتل هستید و به جهنم می روید 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۹    ۱۳۹۵/۸/۴ کد خبر: 123063 منبع: پرینت

نه تنها رهبران جنگ در راس حکومت و میدان های جنگی، که عالمان دینی هم کاری برای جلوگیری از جنگ نکردند.

علی اکبر جمشیدی عضو سابق سنا امروز سه شنبه 4 عقرب در برنامه همگام در خصوص افزایش تلفات و تسلیم شدن نوبتی پوسته های نظامی به مخالفین گفت: قبلا هماهنگی میان پولیس و اردو یا اردو و استخبارات وجود نداشت ولی امروز گستره این ناهماهنگی ها بجایی رسیده که خود پولیس با نیروهایش، اردو و نظامیانش و حتی استخبارات و کارمندانش هماهنگی وجود ندارد.

جمشیدی در مورد دخالت هایی که در امور نظامی صورت می گیرد گفت: از مرکز فرماندهی یا وزارت دفاع وظیفه پیشبرد جنگ به عهده شخصی گذاشته می شود اما صلاحیت لازم به وی داده نمی شود و افسران و نظامیان آن بخش نه تنها از او فرمانبرداری نمی کنند که حتی در کار او کارشکنی هم ایجاد می کنند.
این دخالت ها و بی تدبیری های بی مانند در کنار نبود استراتژی و پلان های کوتاه مدت و بلند مدت از سوی مقاماتی که در رده های بالاتر هستند افزایش شکست ها و تلفات را به همراه می آورد.

وی با انتقاد از بی عملکردی وزارت های فرهنگ، معارف و حج و اوقاف گفت: تاکتیک های عملیاتی دشمن از تاکتیک های اردو و پولیس بسیار عمیقتر است خصوصا در بخش جنگ نرم و سربازگیری که بسیار موفق عمل کرده اند.

عضو سابق سنا گفت: مولوی هایی که از همین طریق معاش شا ن را به دست می آوردند باید در میان مردم تبلیغ کنند که به این گروهها نپیوندند و هشدار دهند، در جنگی که می روید قاتل هستید و به جهنم می روید.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اکثریت ملاصاحب طی سی سال هم دزدی راغنیمت شرعی نامگذاشته لقمه چرب خورد .حال هم تمام ملا بدون کاروزحمت نان خودرا ازسیاست کشورهای خارج میخورد .اکثریت ملا ها همیشه مصیبت مردم بوده است .
وطندار

>>>   حالا غنى به دوستان اش گوش زد مى كند كه چند مقاله در مورد حقوق بشر بنويسد و نام دوستم را ذكر كند.
رهبران مردم بايد از سياست هاى نامردانه بيرون امده و يك تصميم واقعى براى حل بحران دو صد ساله اخير بگيرند. موقع كه منافع شخصى شان مطرح است از مردم ميخواهند به عناصر شناخته شده راى دهند. وقتى منافع شان تامين شد ان عناصر برايشان گاندى ميشود. هزاران انسان بيگناه شهيد ميشود در برداشت انها خدشه وارد نمى شود. اما وقتى جان خود شان در خطر افتاد دوباره به همين مردم مراجعه نموده و به گريه ميفتند. مردم شجاعت بخشيدن شما را داشته اند و بار ها از تقصيرات و خيانات تان در حق شان گذشته اند اما ايا بعد سالها عهد شكنى با مردم ايا شجاعت يك تصميم نهايى و قاطعانه را پيدا كرده ايد؟ گذشت زمان نشان خواهد داد كه اعتراضات تان براى يك مهمانى و چند امتياز است يا واقعاً دل تان براى مردم سوخته است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است