از فعالیت ها و صلاحیت های حنیف اتمر مطلع شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۵/۸/۲ کد خبر: 122908 منبع: پرینت

صلاحیت ها و جایگاه حقوقی حنیف اتمر در شورای امنیت ملی افغانستان در بحثی با فعالان سیاسی در لندن
1) کنترول رییس جمهور و رییس اجرایی و اعضای دولت
2) فعالیت های مشکوک با طالبان، داعش و حکمتیار
3) برقراری روابط مشکوک با سفارت های انگلیس، امریکا و پاکستان
4) سازماندهی ترور شخصیت سیاسی و نظامی کشور در دو سال گذشته
5) تعقیب و بازجویی از فعلان سیاسی و مدنی، ژورنالستان و سران اقوام
6) کنترول رسانه ها و ایجاد ترس و رعب در میان شهروندان
7) ایجاد تشکیلات فراتر از ریاست جمهوری و اجرایی
8) تقرر کادر های دولتی از فیلتر شورای امنیت
9) استخدام کادرهای قوم و منطقه خاص و اقارب نزدیک با معاشات بزرگ دالری
10) اعلامیه ها و تهدید نامه ها به آدرس اقوام غیر پشتون
هارون امیرزاده

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای محترم هارون امیرزاده، زیر مقالۀ قبلی تان در بخش پیام ها نوشتم، که برای اثبات ادعا های تان علیۀ این جاسوس انگلیس اسناد ارائه کنید. در غیر آن کسی به گقته های تان باور نمی کند. اما شما هنوز هم هیچ سندی ارائه نکردید. پس چیزی تازۀ در رابطه باین فرد و دیگر اعضای فاسد این حکومت نگفته اید. همه تکراری و بی پایه ست!

>>>   حق استفاده از 3 فیصد کود 91

>>>   نظر دهنده محترم اسناد مستند
جابجایی گروه مزدور طالبان به سمت شمال
امضای فروش کشور به آمریکا
امضای توافقنامه با راکتیار خون خوار
جابجایی بچه های شیر خوار در شورای امنیت
خلاف منافع ملی با گروه های دهشت افگن ملاقات ها
جریان جنگ را در ولایت هلمند فاریاب جوزجان سرپل غزنی میدان وردک به نفع دشمن
دو مرتبه ولایت کندز را سقوط دادند وتمامی مهمات وتجهیزات نظامی را در اختیار گروه های دشمن قرار دادن
سقوط عنقریب ولایت فراه
اگر کمی وجدان پاک وحس افغان دوستی داشته باشید این سند ها برایت کافی است واگر مثل حنیف اتمر لنگ بالای مردم رحم نداشته باشید از حیوان بدتر هستید با احترام حقگو کابل

>>>   حينف: را كى نيست نشناسد . حنيف عضو كى جى بى، در دوران خلق پرچم كه تمام جوانان ما را زنده به گور كردنند. فعلا حنيف نو كر پاكستان و سيا ....وغيره

>>>   از هارون امیر زاده صاحب پرسان شود که کدام مدرک یا شواهد دارد در این باره من فکر میکنم جواب ایشان نخیر است لطفا از صلاحیت ایت بالا چیزها نوشته نشود .
روی سیاه از جاسوسان بیګناه

>>>   طالب داعیش یعنی امریکا انگلیس و هم پیمانانش با خر های افغانی پاکستانی و عربی که خود را زیر نام مذهب مردار میکنند در حالی که در هیچ دین و مذهب چنین چیزی وضاحت ندارد.و تخنیک و پلان هم از بادارانشان است.

>>>   در پشت ارگ با قلم خون نوشته ایم
نام شکوهمند عدالت هزاره است
این کتاب در کتابفروشی نسل نو واقع مارکیت ملی پل سرخ برای دوستان غرب کابل قابل دسترس است
نجیب بارور

>>>   حيرانم اين اتمر چگونه جاسوس ماهر با تاكتيكهاى عجيب است .

>>>   شکی نیست که اتمر در ناآرامی سمت شمال و رب وحشت مملکت و در انتحاری های کابل دست دارد.ثبوت هم ترساندن دیگر اقوام و از طالب به عنوان فشار و جابجایی اقوام پشتون در بین اقوام غیر پشتون.

>>>   یک سوال(قسم به خدا که این سوال حقیقتآ در ذهن من هست) آیا تاجک ها عقل دارد؟؟؟ آیا چیزی به نام همت و غیرت و راست ګویی و ایمانداری دارد.
میګویید اتمر جاوسوس هست در دفتر شان شما هستید. میګویید رهبر مارا کرزی کشت ثبوت پیش نمیکنید، میګویید پاکستان بد هست در مسله دیورند از پنجابی زیاتر شما دفاع میکنید، میګویید امریکا متجاوز هست و حنیف هم مزدانګلیس هست شما جلسه تان در خانه انګلیس هست ، افتخار میکنید وزیر خارجه تان انګلیس هست. به خدا قسم این قسم مردم بی قول قرار ازش و غیرت ما در دنیا ندیدیم

>>>   دقیقا همین طور است

>>>   آقای محترم حقگو، با وجود توهین تان به من، می خواهم محترمانه عرض کنم:
1.در موردامضای قرارداد های فروش افغانستان به امریکافراموش نکنید، که مدت دو سال تمام، سپنتا ننگین برایش تبلیغ کرد و تمام اعضای دسنتنشاندۀ حکومت کابل از کرزی گرفته تا عبدالله و غنی، آعضای کابینه، شورای ملی و سنات این قراداد ها را به نفع مردم افغانستان به خورد مردم دادند.
2.معاملۀ صلح با راکتیار نیز توسط حکومت دستنشاندۀ(ع/غ)پشتیبانی شد و از دوران حکومت کرزی وطنفروش برایش آمادگی گرفته شد. قراد "صلح" با طالبان در آینده نیز به همین منوال خواهد بود.
3.در مورد جابجائی طالبان در مناطق شمال و سقوط قندوز توسط اتمر اگر سندی کتبی یا صوتی دارید، بفرمائید نشر کنید(مقصد من برائت دادن اتمر نیست)، تا این جاسوس چند سره به پنجۀ قانون سپرده شود. در غیر آن خواهش می کنم، به کسی توهین نکنید که از اتمر (......) بدش می آید. تشکر

>>>   محبوب تخارى
شوراي امنيت درد سركرده افغانستان را به نابودي نزديك كرده

>>>   شوراى امنيت ملى منحيث عالى ترين مرجع تصميم گيرى كه در ان همه مقامات و شخصيت هاى ملى حاضر در دولت عضويت دارند به ابزارى براى استفاده سليقه يى تيّم ارگ به ويژه مشاور ان حنيف اتمر تبديل شده است. اين شورا از انجايكه مهم ترين مقامات حكومتى سه قوه در ان حضور دارند از اهميت ويژه برخوردار است. به عبارت ديگر مشروعيت ان در حضور داشت و عضويت مقامات خلاصه ميشود واز انها مشروعيت مى گيرد. پس تصاميم و فيصله هاى ان ميبايد سنجيده شده و بر طبق توافق همه اعضايى ان باشد. اخيراً بعد از اعتراض و شعار برحق يكى از حاضرين و حمايت از اين حركت اعتراضى توسط تعداد ديگرى از حضار در خيمه لويه جرگه عليه حامى جنايات طالبان يعنى كرزى، اين شورا بيانيه شديد الحنى را از زبان مشاور ان به نشر رساند كه اين بيانيه با هدف استفاده هاى سليقه يى و قومى بدون در نظر داشت اهميت اين شورا و اعضايى ان و بدون در نظر گيرى منافع ملى به صورت عجولانه و عقده مندانه تهيه و نشر شده بود. قبل از ان و بعد از ان هم شوراى امنيت و مشاور ان متهم به حركات و اقدامات فرا قانونى و بيرون از دايره اختيارات قانونى ان شده است. اين شورا بار ها از طرف نمايندگان مجلس و مردم متهم به حمايت مستقيم و غير مستقيم از گروه هاى تروريست طالب ، عزل ونصب هاى قومى و مشكوك در دستگاه دولت ، تلاش براى در انحصار گرفتن قدرت دولتى، قومى ومنطقه يى سازى كاركنان اين شورا و موارد ديگر شده است. در حقيقت اين شورا با استفاده از حضور شخصيت هاى مهم كشورى مشروعيت خود را تامين واز اين مشروعيت براى تامين برنامه هاى باندى و قومى خود استفاده ميكند وكرده است. پس تا زمانيكه اين شورا تعريف درست قانونى نداشته باشد، صلاحيت ان در چهارچوب قانون مشخص نشده باشدو از اين شورا منحيث پلاتفورم براى سركوب ديگران و اجراى برنامه هاى ضد ملى استفاده شود ،حضور شخصيت هاى ملى از جمله داكتر عبدالله در ان نه تنها موجه نبوده بلكه حضور شان عملاً مشروعيت عملكرد هاى غير قانونى اين نهاد مشكوك را تايد ميكند. داكتر عبدالله وتيم ان بايد تا اصلاح واقعى اين نهاد و بركنارى اتمر از ان تمام جلسات ان را تحريم كند. همچنان در حكومت كه توافقى است ريس جمهور نيز مانند حضور ريس اجرايه در ارگ بايد در تمام جلسات كه تحت رياست ريس اجرايه تدوير مى يابد اشتراك نمايد.

>>>   اختلاص کن فاسد باش اما از تبار قبیله باش بمقام می رسی.
این است سرنوشت مردم مظلوم سرزمین ما .

>>>   افسوس كه ما از تجارب گذشته درس نگرفته ايم .
ما كوشش كرديم كه در منطقه و محل خود باقى بيمانيم ، بطور ميثال يك تاجيك كابلى هيچوقت بخاطر يك تبار پروانى، باميانى، بدخشانى، تالقانى، هراتى، شبر غانى، غور، لوگر، پكتيا، و استان هاى ديگر كه تاجيكان زندگى منمايد احساس همبستگى تبارى نمايد و همچنان در استان هاى كه نامبرده شد چنين عكس العمل را نيز در مقابل كابل و يديگر دارند .
من مدت زياد را در اين را زحمت كشيدم و تقريباً مدت چهل سال با همتبارانم در تمام جريان هاى سياسى گفته ام كه بايد ما يك هسته سرتاسرى را داشته باشيم ، ولى در انوقت از همه اولتر از طرف همتباران خود مورد نكوهش قرار ميگرفتم تا ديگران .
اما در اين راه مبارزه طولانى و اراده استوار در كار است تا ما در يك محور جمع شويم و در ميدان مبارزه عدالت خواهى مانند ديگران حضور پيدا كنيم.

>>>   وقتی پست های کلیدی مدیریت جنگ در دست پاکستانی های باشد . نتیجه همین است

>>>   ظاهر قدیر رسما حنیف اتمر مشاور امنیت ملی را افشاگری نمود وگفت که فرمانده اصلی داعش در خود کابل زندگی می کند. ظاهر قدیر حنیف اتمر مشاور امنیت ملی را رهبر گروهی حراس افگن داعش در افغانستان خطاب کرد

>>>   کاملا کذب، و افترا. اصلا شما شخصیت های فغال و کاری کشور را بد نام می سازید. همیشه از اشخاص کارکن و دل سوز کشور شکایت ها بلند میشود، در حالیکه هیج کس جراات افشا جنایات زورمندان و جهادیان را ندارند. جای تاسف است.

>>>   توخوت هارون یک قوم گرا ومتعصب هستی که چنین متن های که نه به صلاح ملت ونه به صلاح کشوراست به رشته تحریرمی اوری ازکابل جاوید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است