پسران حکمتیار و دوستم مشاوران شورای امنیت
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۵/۸/۱ کد خبر: 122858 منبع: پرینت

گفته می شود به زودي حبيب الرحمان حكمتيار و باتور دوستم به حيث مشاور در شوراي امنيت ملي تعيين خواهند شد.

پيش از اين، فرزندان محمد يونس قانونی و احمد ضيا مسعود نيز به حيث مشاور در شوراي امنيت ملی تعيين شده بودند.

بشیر احمد قاسانی

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عجب خرتاخری:
پسر احمدضیامسعود.
پسر یونس قانوی.
پسر سیدحسین انوری.
پسرمارشال فهیم.
اینبا هم
پسران دوستم وحکمتیار .
من نمیدانم که شورای امنیت جای بچه بازی است یاجای افرادواشخاص کارکشته دولتی اون هم نظامی.
وای برحال این وطن.
ع

>>>   پادشاه و زیره کانی دوران کودکی را در خاطره ام را زنده ساخت وقتی که کودک دو بودیم دور هم جمع می شدیم ادا ی پادشاه وز یر ودزد را در می آوردی اتمر باجمع کردن نور چشمان عزیز کرده شده رهبران کاغزی مرا بیاد یر اول گیری شاهان ستمگر مطلق العنان قرون وسطی می اندازد که برای آرام ساختن باغی ها پسران جوان شان را یرغمل می گر فتند ودر جای مخصوص نگه داری می شدند ونامش را می گزاشتند غلام بچه ها آنها تحت امر مستقیم خواجه بزرگ حرم سرای قرار داشتند واز آنها هر نوع استفاده می کردند اتمر با وسعت بخشیدن ساحه کاری امنیت ملی به غلام بچه های مطیع نیازمندبود تا این برده گی غرب را بر گردن بکشند وافراد گوش به فرمان cia تربیه شوند اینها که هنوز به بلوغ عقلی نه رسیده اند مشاور این خاک بر باد رفته شوند

>>>   فرزند های استاد سیاف وخلیلی چرا مشاورنشدند؟؟

>>>   خیزش گران مردمی باید بر علیه طالب طلب ارگ خیزش کنند
در زمانیکه جنرال دوستم مصروف جنگ در غورماچ بودند صد ها نفر مرد و حتا زنان در حمایت از جنرال دوستم تحت نام خیزش های مردمی مسلح شدند. اما شگفت آور اینست که این خیزش گران مردمی در زیر عکس بزرگ دوستم و غنی احمدزی شعار مرگ به طالبان و زنده باد دوستم و غنی سر دادند. این در حالیست که جنگ در شمال از جمله در فاریاب و قندوز مطابق به سناریوی غنی، اتمر و کرزی و کشور های حامی آنها به پیش میرود.
به باور من اگر واقعا در افغانستان خیزش های خود جوش مردمی وجود می داشت حکومت تروریست پروری غنی ، اتمر و کرزی هرگز نمی توانستند از یک طرف غمخوار طالبان باشند و از طرف دیگر غمخوار مردم.
رسالت هر خیزش مردمی اینست که یخ ارگ را بگیرند که یا با تروریست ها باشند و یا با مردم. و به یکبارگی به بازی دوگانه ارگ خاتمه داده خود شان ابتکار عمل را در دست بگیرند و از جان، مال و ناموس خویش دفاع کنند.
مسلح شدن مردم در فاریاب و جوزجان اگر خیزش مردمی هستند باید به جنگ موش و گربه ارگ خاتمه دهند و در برابر جنرال دوستم این پرسش را قرار بدهند که رابطه خود با ارگ را روشن سازد که ارگ با کی است با طالبان و یا خیزش های ضد طالبان؟
اگر این خیزش های محلی بدون آگاهی سیاسی صرف رسالت خویش را در شخصیت پرستی و محل گرایی و تصفیه حسابات قومی و تنظیمی جستجو کنند، به باور من چندان تفاوتی با ملیشه سازی های ۴ دهه اخیر افغانستان ندارد و عواقب آن به همگان معلوم است.

>>>   مردم به مثل گله گوسفند میمانند به هرطرف که راهنمایی شوند حرکت خواهند نمود حتی به طرف ارگ تنها نیاز به یک چوپان هوشیار و توانمند دارند...

>>>   سر نخ از نزد مردم و خیزش های مردمی گم شده .
این چگونه خیزش مردمی است که زیرعکس های (غنی ناتو ) پدر اصلی طالبان شعار مرگ به طالب سر داده میشود ، الیته در تمام ولایات شمال کشور ؟؟؟؟؟؟

>>>   اگر لیاقت و اهلیت کاری داشته باشند واحد علم و دانش نیک هستند چرا نی !
اینها هم اولاد این وطن هستند باید جوانان خوب وطن که صاحب معرفت و درایت علمی باشند باید در ارکانهای دولتی جا داده شود .
عبدالله ریحان

>>>   پادشاه و زیره کنکانی دوران کودکی را در خاطره ام را زنده ساخت وقتی که کودک بودیم دور هم جمع می شدیم ادا ی پادشاه وز یر ودزد را در می آوردیم اتمر باجمع کردن نور چشمان عزیز کرده شده رهبران کاغذی مرا بیاد یرغمل گیری شاهان ستمگر مطلق العنان قرون وسطی می اندازد که برای آرام ساختن باغی ها پسران جوان شان را یرغمل می گر فتند ودر جای مخصوص نگه داری می شدند ونامش را می گزاشتند غلام بچه ها آنها تحت امر مستقیم خواجه بزرگ حرم سرای قرار داشتند واز آنها هر نوع استفاده می کردند اتمر با وسعت بخشیدن ساحه کاری امنیت ملی به غلام بچه های مطیع نیازمندبود تا این برده گی غرب را بر گردن شان بکشت وافراد گوش به فرمان cia تربیه شوند اینها که هنوز به بلوغ عقلی نه رسیده اند مشاور این خاک بر باد رفته شوند

>>>   و قتیکه جنګسالاران حقوق خوده میګرد و همه چوکی به میراث دده میشود اینها همه این کشور زیبا را ویران کرده و حق مسلم ایشان است باید داده شود..............ع

>>>   ،شورای امنیت اتمر این افراد اشخاص از همین سن و سال خام در استخبارات انگلیس و امریکا پخته میسازد ، این خود نوع تکتیک در بازی های استخباراتی است ، نقطه نهایت اساس را با باریکی ان متوجه و سوال و جواب انرا روشنی انداختید ، قلم تان رسا باشد .

>>>   دالــرهــا که آوردنــــد کجــا مصرف کننــد . هرکــدام درحد پنج هزار حقوق ده نفــر محافظ و موترهــای ضد گلوله و هزاران دالر دیگر جهت سفرهای خارجی و عیاشی و ضمن پدرانش هم ارام دعاگـو هستنــد

>>>   حيرانم اين اتمر چگونه جاسوس ماهر با تاكتيكهاى عجيب است .

>>>   کودکستان امنیت وهر کدام اسناد معتبر تحصیلی هم گرفتن .پدران پادشاهی کردن پسران باید شهزاده گی کنند .وبچه غریب از آنها دفاع در جبهات.

>>>   درصفحهء 375 کتاب افغانستان در چنگال خونین فساد نوشتهء شاه آغا صدیق مجددی آمده است:« یکی دیگر از سیاستهای ارتجاعی و مفسدانهء آقای اتمر تمویل نمودن رهبران سیاسی و جهادی از پول ملت در جهت منافع شخصی اش میباشد، پالیسی او چنین است که یک تن از اعضای نزدیک فامیل آن فرد سرشناس (به اصطلاح بزرگ و مطرح را) به صفت مشاور خود با معاش گزاف تعیین میکند و از آن طریق آن شخصیت را از داخل فامیلش تحت تأثیر خود قرار میدهد. چنانچه به مجردیکه مشاور شورای عالی امنیت ملی گردید دست به اجرای این برنامه زدکه این هم نمونه هایی از این مفاسد:
1) عصمت الله مجددی پسرصبغت الله مجددی، مشاور شورای امنیت ملی؛ با معاش ماهوار مبلغ ده هزار دالر امریکایی.
2 ) راشد قانونی پسر یونس قانونی رئیس سابق ولسی جرگه، مشاور در شورای امنیت ملی؛ با معاش ماهوار ده هزار دالر امریکایی.
3) بهاره جلالی دختر علی احمد جلالی (وزیر داخله اسبق)، مشاور در شورای امنیت ملی؛ با معاش ماهوار هشت هزار دالر امریکایی.
4) خلیل انوری پسر سید حسین انوری (والی سابق هرات)، مشاور در شورای امنیت ملی؛ با معاش ماهوار هشت هزار دالر امریکایی.
5) زبیر مسعود پسر احمد ضیا مسعود (نماینده خاص رئیس جمهوری در امور اصلاحات و حکومتداری خوب)، مشاور در شورای امنیت ملی؛ با معاش ماهوار ده هزار دالر امریکایی.
6) نصرالله ارسلایی پسر حاجی عزیزالله دین محمد، مشاور شورای امنیت ملی؛ با معاش ماهوار هشت هزار دالر امریکایی.
7 ) حبیب کارگر برادر زادهء شاکر کارگر، مشاور شورای امنیت ملی؛ با معاش ماهوار هشت هزار دالر امریکایی.
8) صحبت احمد وقاد پسر قاضی محمد امین وقاد ، مشاور شورای امنیت ملی؛ با معاش ماهوار هشت هزار دالر امریکایی.»
البته از مجموع این هشت تن بعنوان مثال در مورد یکنفر آن دلایلی را هم اراییه داشته به این شرح:« رشتهء تحصیلی آقای عصمت الله مجددی طب بوده و در دنمارک و ناروی کلینک های صحی شخصی را اداره میکرد که از آن طریق در آمد خوبی داشت. ولی آقای اتمر به خاطر تطبیق پالیسی های مزورانه اش این داکتر معالج طب را از رشته اش باز داشته، مشاور امنیت ملی ساخت تا اعمال نا شایست و سیاست های مرموز خود را از طریق پدرش به کرسی بنشاند. چنانچه هنگامیکه آقای صبغت الله مجددی در مصاحبه با تلویزیون آریانا، دل آزاری خود را از حکومت اشرف غنی ابراز و گفت اطراف رئیس جمهور را افراد مفسد گرفته است، عصمت الله مجددی فوراً مورد انتقاد اتمر قرار گرفت که چرا پدرش چنین و چنان گفته و در اطراف رئیس جمهور من(اتمر) هستم آیا من مفسدم؟ عصمت الله مجددی شب در شورای صالون(شورای صالون متشکل از افراد نزدیک فامیل صبغت الله مجددی اعم از ذکور و اناث میباشد که فیصله های اصلی آقای مجددی از همین شورا صورت میگیرد) موضوع را با اعضای فامیل و پدرش در میان میگذارد و با مداخلهء داکتر نجیب الله که او هم از دوستان مزد بگیر دیگر آقای اتمر است فیصله میشود تا این موضوع در محفل تجلیل از سالروز خروج قشون سرخ از کشور (26جدی1394) جبران شود. خوانند گان عزیز همه دیدند که آقای صبغت الله مجددی بیچاره چگونه درآن مجلس بزرگ که در قصر ریاست جمهوری برگزار شده بود و در حضور صدها نفر عاجزانه و جبونانه از گفته های خود با تلویزیون آریانا اظهار پشیمانی نمود و گفت (من پیر و ناتوان شده ام اگر گپ هایم بیجا میرود مرا ببخشید، من پشیمانم که گفته ام در اطراف رییس صاحب جمهور اشخاص فاسد وجود دارد من صحبت خود را پس میگیرم)
قابل یادهانیست که آقای اتمر در زمان وزارت داخله نیز صدیق الله مجددی پسرکوچک صبغت الله مجددی را که هیچگونه تحصیلات افغانی نداشت به صفت مشاور خود با معاش گزاف دالری تعیین نموده بود تا از طریق او پلان های خود را به پیش ببرد.»

>>>   این حرکت های نمایشی فریبنده است ما میدانیم درعقب کارهای دیگری صورت میگرد که باید بدانید

>>>   خوب است هرکه زور دارد همان حکومت می کند .
یک مقوله است هر که زور دارد سلطان جنگل است
در این وطن چه فرق می کند صبح روشن بیاید یا شب تاریک هرکه آمد زدو رفت ........


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است