شاهکار کاخ سپیدار با انتشار این عکس
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۸    ۱۳۹۵/۷/۲۸ کد خبر: 122742 منبع: پرینت

تعدادی از دوستان عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند و گفته اند که " اَخ نوش جانت عطا جان که فکر می کدی عربستان هم مزار است" و تعدادی از عزیزان هم عرب ها را محکوم کردند و گفتند "این عرب ها قدر استاد عطا را نمی دانند که چه آدم بزرگی در تاریخ جهان است. این توهین شان بی پاسخ نخواهد ماند".

کاخ سپیدار هم که دید با انتشار این عکس عجب شاهکاری کرده اند خپ و چُپ تصویر را برداشتند که صبا عطا محمد نور بالای داکتر عبدالله عریضه نکند. کاخ ریاست جمهوری هم دل شان از دیدن این تصویر باغ باغ می شود و انجینر خان مامد نیز بیشتر از اینکه توجه به ممانعت محافظ عربستانی از عطا محمد نور نماید بیشتر توجه به پاچۀ پتلون داکتر عبدالله دارد که ایا جنبه شرعی دارد یا تکه ایتالیوی است.

آلمانی ها نگران این هستند که چرا عبدالله گرم قصه شده و عطا محمد نور از قافله پس مانده، چرا پس بماند؟ امریکایی ها نیز نگران سخنان محمد بن نایف به داکتر عبدالله است که خدا کند عطا محمد نور نشود، روس ها نیز تلاش دارند بفهمند که عبدالله به نایف چی گفت که او خندید و چرا خندید، مگر جابجایی داعش در مرزهای روسیه خنده دارد؟ و چینایی ها نیز در صدد هستند که مخصد عربستان به هر چیزی دست می زنند و ناف داعش را در هر منطقه می برند فقط کاری به معادن افغانستان نداشته باشند چی عطا محمد نور پس بماند و چی یک قدم پیش برود.....


عطامحمد نور عربستان توهین عبدالله رییس اجرایی والی بلخ



مهدی ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عطا جان حـــد خودرا بشناس ! می خواهی زیر گوش شاه عرب انتحاری کنی؟؟ آنجا افغانستان نیست که تو رئیس جمهور را اخطار بدهی یا خودرا حکومت مستقل بشناسی درهرقدمی بیجا جلوت را میگیرند
ر

>>>   نمان که عطادزد است !

>>>   قومندان عطا حتما"بادیگارد عبدالله بوده وبدون اجازه
وارد ساختمان شده که مرد عرب میخواهد از گوشش
بگیره بیرونش کنه..سمیع

>>>   یک سرپرست دزد ولایت نمیتواهند با شاه همقطار شانه به شانه راه برود

>>>   معلوم می شود که استاد خار چشم اقوام غیر تاجیک است. به یک عکس تصافی ده بار متن در صفحه شبکه و غیر شبکه با نشان دادن یک عکس نشر گردیده است. باید قوم غیور تاجیک قدر استاد عطا را درک کنند> هرچند مه یک هزاره هستم اما به بودن این مرد قاطع، ثابت قدم و دلسوز افتخار میکنم
علی جاغوری

>>>   نیکراستادعطاتنگ بوداگرنه خیزمیزد.

>>>   عـطـا به عرب ترورست: اینه مه حاضرم داغش رابه شمال ببرم چند میتی؟؟ او پنجشیری است نمیبرد
ر

>>>   اکثرآ عرب ها مردم مغروری اند . از سوی دیگر بی تجربگی استا عطانور را نشان میدهد . که باید همیشه اگر کسی به کدام کشوری سفر میکند اول در باره مردم ، فرهنگ و جغرافیای آن کشور معلومات داشته باشد بعدآ عزم سفر کند. خوب به هر حال تجربه خوبی برای استاد عطا شد تا درآینده بیشتر متوجه شود.
هراتی

>>>   برادران تا کی به هموطنان عزیز تان توهین و تحقیر میکنید مگر نمیدانید که به دیگران سخن بد گفتن گناه است و شما ازاین اعمال تان جوابده هستید.
عبدالله ریحان

>>>   والى صاحب فرق نميكند عرب ها كاستى كلتورى دارند.
ح ع

>>>   اگرمن بجای عطامیبودم همین حالا قهرمیکردم وبرمیگشتم به وطنم وتا ابدهم به سعودی نمیرفتم.
ع

>>>   ..... بر دشمان استاد عطا۰ زنده باد شیر شمال

>>>   اینها شیرخانه هستند

>>>   اول این بیشرم باید بداند که چه کاره است که به یک کشور در یک سفر رسمی میرود، والی چرا به عربستان برود و این هم سرپرست، وزرا در عقب و سرپرست یک ولایت در صف اول.
این هم جزایش

>>>   ضرورنبود که برود هم خود را بی اب کرد وهم مارا بدماشی های شان بالای ما میچلد درکشورهای دیگر نمی چلد

>>>   عرب که بیفرهنگ و.... نبود عرب نیست۰ یک بادیگارد و این همه بی تربیتی۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است