عبدالله و عطامحمد در عربستان معامله شدند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۵/۷/۲۸ کد خبر: 122732 منبع: پرینت

دولت عراق در همکاری با کرد ها و بعضی کشور های دیگر، حمله به موصل عراق را شروع کردند.
در اثر این حمله اعضای گروه داعش بیجا می شوند.

دولت امریکا به عربستان سعودی وظیفه سپرده است، تا در مورد جابجایی اعضای داعش در شمال افغانستان با داکتر عبدالله و عطا محمد نور مذاکره کند.

بارک اوباما، صدراعظم ایتالیا را به واشنگتن دعوت نموده است تا پلان انتقال بیجا شدگان موصل را در اثر جنگ، از طریق بحیره مدیترانه به اروپا فراهم کند.

تاریخ یکبار دیگر تکرار می شود.
در سال 2000 میلادی کشور های اروپایی از احمدشاه مسعود دعوت کردند و برایش گفتند که قوای ناتو با شما یکجا علیه طالبان مبارزه می کنند، تا آنها را از افغانستان خارج کنیم.
اما احمد شاه مسعود به آمدن قوای ناتو در افغانستان جواب رد داد، ولی خواهان کمک های مالی و لوجیستیکی شد.
این عدم موافقت احمد شاه مسعود به قیمت جان اش تمام شد.

حالا فکر می کنم که داکتر عبدالله و عطا محمد نور، بخاطر حفظ جان شان، مجبور هستند به درخواست امریکا و عربستان جواب مثبت بدهند، در غیر آنصورت به سرنوشت احمد شاه مسعود گرفتار خواهند شد.

بنأ مردم سمت شمال باید خود شان غم خویش را بخورند، زیرا شورای نظار و جعیت و دوستم و اتحاد شمال، نه دیگر توان نظامی دفاع از آنها را دارند و نه هم اراده دفاع از مردم را، زیرا در این صورت جان خودشان در خطر خواهد بود.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیال بافی کار شیطان است، استاد عطا شخص معامله نیست.

>>>   چقدر درآوروننگین است که حتی ما حاضرهستیم با چنین مداح گوی سبکسرانه ،مفهوم انسان و انسانیت را زیر سوال میبریم وبه این واژه توهین میکنیم . باورکنید هرچقدر عرب این مردم را توهین وتحقیر کند ، بازهم الحمدالله میگویند فقط به همان ضرب المثل "سایه سپیدار......." اکتفا میکنند . بلاخره این عرب نبود که مسعود راکشت ؟ ویاهم این عرب نبود که طالب را به رسمیت شناخت؟ یک کمی شرم وحیآ کنید ...چه قدرخودرا ذلیل میسازید.
اینکه توسط پول اعراب رهبرانت کشته میشود ووطن ات برباد شده است کافی نیست .؟
آخراین چه اخلاقی است وکجااین افتخاراست که عبدالله ویا عطامحمد نوربا این آدمکشان وجنایتکاران عصر ملاقات کرده اند؟

>>>   ای کاش دست این چلتار داران خونخور با همه چیزی که مربود أنها میشود از ما و وطن ما کوتاه میبود

>>>   حيف كه حافظه تاريخي تان بسيار ضعيف هست ، همين عربستان سه مليارد دلار در پروژه طالب سرمايه گذاري كرد تا مانع از تشكيل حكومت مجاهدين شود
بر خلاف نظام حقوقي بين الدول ؛ سفارت دولت اسلامي افغانستان را به گروهك طالب تسليم نمود !
و حالا كه در سوريه و عراق و يمن و لبنان از رقيب منطقه اي شكست خورده هست براي انتقال داعشي ها به شمال ؛ سران شمال را نمك گير ميكند !!
واي بر ملتي كه از يك سوراخ چند بار گزيده شوند !!!!

>>>   این یک واقیعت است که هیچ فردی در این دولت، مقام و یا وظیفۀ اجرا نخواهد کرد، اگر از فرمان امریکا سرکشی کند. اینها باید همان کنند که بادار شان امر می کنند. این مقام را همۀ اینها به قیمت فروش افغانستان به دست آورده اند.

>>>   در طول تقریبا 200 سال در کشور ما حکومت ها تنها در فکر سرکوب کردن و کشتن ملیت های ساکن کشور بوده اند ؛ نه در فکر ترقی و پیشرفت کشور.

>>>   معمای سفر داکتر عبدالله به عربستان سعودی
سفر ناگهانی جناب داکتر عبدالله و استاد عطا محمد نور به عربستان و استقبال بی سابقه و پُر زرق و برق سعودی ها از هیئت افغانستان همه را شگفت زده ساخته است.
این استقبال در حالی صورت می گیرد که داکتر عبدالله بعنوان رییس اجراییه فاقد صلاحیت در حکومت وحدت ملی است و در حسرت دیدار رییس جمهور متکبر و تمامیت‌خواه شب و روز خواب ندارد. افزون بر آن طالبانی را که از حمایت سعودی ها برخوردارند بسرعت در حال اشغال شمال افغانستان اند جاییکه جغرافیای زیست داکتر عبدالله و استاد عطا محمد نور با گذشت هر روز تنگ تر می شود.
اما معمای این سفر عجیب به اینجا ختم نمی شود، سعودی ها تاجیکان افغانستان و جمعیت اسلامی افغانستان را از چشم تهران به دلایل مشترکات فرهنگی، زبانی و همسایگی می بینند. چنانچه سعودی ها در چهار دهه اخیر چه در دور جهاد و چه بعد از آن از هیچ وسایلی برای سقوط حکومت مجاهدین برهبری استاد ربانی، ترور رهبران جمعیت اسلامی افغانستان از احمد شاه مسعود گرفته تا استاد ربانی در همدستی با آی اس آی دریغ نورزیدند. افزون بر آن سعودی ها از تمام گروه های رقیب جمعیت اسلامی از حکمتیار تا طالبان و جنرال دوستم و القاعده حمایت قاطع نمودند. هر عربیکه با مسعود و جمعیت اسلامی نزدیک شد بشمول عبدالله اعزام توسط عوامل سعودی سر به نیست شد.
در جریان جنجال های انتخابات ۲۰۰۹ میان حامد کرزی و داکتر عبدالله ، ترکی فیصل یکی از شاهزاده های با قدرت سعودی به اوباما نامه هفت ماده ای نوشت و در یکی از مواد آن چنین آمده بود:" افغانستان از لحاظ تاریخی سر زمین پشتونها و ازبیک ها است، ریاست جمهوری حق پشتونهاست و هیچ تاجیکی نمی تواند رییس جمهور شود. جناب رییس جمهور اوباما به جنجال های انتخاباتی خاتمه بدهید بهتر است حامد کرزی را بحیث رییس جمهور اعلام کنید".
پرسش اساسی اینست که چه معجزه ای در ریاض رخ داده که عربستان‌سعودی در یک حرکت غیر قابل باور در اوج کشمکش این کشور با ایران از داکتر عبدالله و استاد عطا محمد نور چنان استقبال گرم نمودند که از ملکه انگلستان نه نموده بودند؟
برای پاسخ به این پرسش چند فرضیه را می توان مطرح کرد:
۱)سعودی ها وعده کردند که در آوردن صلح و کشاندن طالبان بر میز مذاکره کمک می کنند. این در حالیست که بار ها سعودی ها حتا در خانه خدا سوگند خوردند ولی عمل نکردند. بار ها کرزی و غنی به عربستان سفر کردند ولی نتیجه نداد. اما برای جناب عبدالله نیز عین وعده را کردند.
یکی از نگرانی های سعودی ها اینست که یک گروه طالبان از تهران حمایت میشوند و انحصار حمایت سعودی و پاکستان بر طالبان به پایان رسیده است. بگونه مثال گروه ملا منان‌نیازی اعلام‌جنگ با پاکستان متحد استراتیژیک سعودی ها در تربیت تروریزم نمودند که روابط گرم با تهران و روسها از طریق حامد کرزی بر قرار نموده اند.
پرسش اساسی اینست که عبدالله چه خدمت به ریاض درین زمینه می تواند؟
۲) ریاض در رقابت با تهران در سوریه، عراق و تا حدی در یمن شکست خورده است و از طرف دیگر روابط سعودی ها با امریکاییها بر سر اتهام حمایت از تروریزم سرد گردیده و از طرف جامعه جهانی زیر فشار قرار دارد. عبدالله در افغانستان برای ریاض در برابر تهران چه خدمت کرده می تواند؟
۳) روابط ریاض و ارگ هم در زمان کرزی و هم اکنون خیلی گرم است و عوامل ارگ درین سفر تمام حرکات عبدالله و استاد عطا را زیر نظر دارند و حتا فیسبوک چلونکی های معاش خور ارگ و اتمر هم در فوتوشاپ و تقلب و ایجاد تنش دست بردار نشدند. پرسش اساسی اینست که چگونه عبدالله بدون نقش ارگ و امریکا می تواند با ریاض وارد معامله شود؟
واقعیت اینست که شاهان عیاش سعودی حتا شیطان را در مکه بازی داده اند، تمام شبکه تروریستی جهان از گلبدینی ها گرفته تا طالبان و داعش و القاعده و صد ها گروه دیگر از افغانستان و پاکستان گرفته تا خاور میانه و آسیا و اروپا، امریکا و افریقا معاش خور سعودی ها اند.
به باور من خانواده عیاش سعودی که از نام مقدس اسلام و مکان های مقدس مکه و مدینه استفاده ابزاری در راستای تقویت تروریرم، کشتار مسلمانان و بویژه ویرانی افغانستان اعتبار خود را از دست داده اند، به جز از مصرف پول دیگر هیچ ابزاری معنوی ندارند.
آینده نشان خواهد داد که سعودی ها در بدل استقبال پر حرارت از داکتر عبدالله و وعده های خام صلح از وی چه می خواهند.

>>>   به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند که بیرون در چه کردی؟ که درون خانه آیی.

>>>   بیرون خانه نسل کشی ومعامله گری درون خانه عکس فیسبوکی

>>>   تـــــــاجـــیــــک ، هــــــزاره ، ازبــــیـــک ! اگر از خـواب بیدار نشوی نابود میشوی!!!!!!!!

>>>   تاجیکها قبل از همه متحد و صاحب یک شورای سراسری شوند که از طریق شورا رهبر و زعیم قوم خود را تعین کنند تا از متفرق بودن، ما حریفان سود نبرند . چنانچه در طول تاریخ بردند .

>>>   کلانان " ما هنوز سرود مضحک وحدت ملی را مبسرایند"
قوم، اساسی‌ترین محور سیاست افغانستان است. یک‌طرف سیاسی بیرون از قوم هیچ‌چیزی برای اندیشیدن ندارد اما یک‌طرف دیگر غافل از همه‌چیز سرود وحدت‌ملی می‌خواند. من به پشتون‌ها حق می‌دهم قوم‌گرایی کنند زیرا هیچ ارزش دیگری جز این نیست که آن‌ها را گِرد هم جمع کند. نه زبان‌شان به غنامندی زبان ماست، نه فرهنگ شان و نه قوت سیاسی شان. البته قوت سیاسی که می‌گویم منظورم از قوت رسمی یا برادران راضی در داخل نظام است. اما دیدیم در قوت غیررسمی نیز در حالی‌که نوددرصدِ خاک افغانستان را گرفته بودند نتوانستند ما را حذف کنند. درد من این است، آن‌طرف قضیه در حالی‌که هیچ ارزشی جز قوم نمی‌تواند در یک محور قرار شان دهد با اتکا به فاشیسم قومی می‌توانند باهم کنار بیایند اما این‌طرف خوش‌باورانه چنان وحدت‌ملی می‌گوید که آدم خیال می‌کند در یک جامعه مدرن علمی نفس می‌کشد. کرزی و اشرف‌غنی یگانه دلیل موفقیت‌های سیاسی‌شان، قومی‌ عمل‌کردن شان است، تا زمانی‌که اقوام هم‌سرنوشت زیر عنوان زبان مشترک و یا فرهنگ مشترک گِرد هم جمع نشوند و برای شکستاندن این طلسم سیاسی تلاش نکنند نه به دیمکراسی می‌رسیم و نه به عدالت اجتماعی. یقین داشته باشید اگر به روی یک‌مشت قاچاق‌بر و رهبرنمای ما آب یخ نزنیم، در انتخابات آینده یا اسماعیل‌یون و یا امرخیل را رییس‌جمهور می‌سازند. بیایید حقیقت ساختار سیاسی افغانستان را بپذیریم، بس است، سال‌ها به‌عنوان نفر دوم، یا سوم بودن را از سرمان بیرون کنیم، بیایید زیر چتر کلان‌تری به انحصارگرایی در سیاست افغانستان خاتمه دهیم تا باشد بی‌سوادانی هم‌چون اشرف‌غنی از ما در مجامع بین‌الملل نمایندگی نکند!
نجیب بارور

>>>   با درود و مهر. دوستان گرانمایه
روزگار به نیکویی و شادمانی
از همان روزی که پروزه داعش از سوی راند کورپوریشن برنامه ریزی شد و در عراق و سوریه پیاده شد و تمویل آن به دوش عربستان و قطر و پیاده ساختن آن به دوش اردوعان گذاشته شد برای این کمترین که عمری با تجزیه و تحلیل مسایل راهبردی و منطقه یی سر و کار دارم روشن بود که ایران و روسیه به هیچ رو نخواهند گذاشت این پروزه در این دو کشور به هدف برسد و به بن بست رسیدن آن را پیشگویی می کردم و این را هم نیک می دانستم که سرانجام داعش به شمال کشور ما آورده خواهد شد. تنها چیزی که همواره برآیم به سان کابوس بود سرازیر شدن ده ها هزار تروریست وهابی به کشور در صورت پیروزی بیدار نسبی پروزه داعش در سوریه و عراق بود که خوشبختانه در اثر مقاومت جانانه مردم سوریه و عراق و تدبیرهایی روسیه و ایران تا جایی خنثی شد. به هر رو اکنون که پروزه داعش در موصل و جلب با شکست رو به رو شده است تمویل کنندگان پروزه که میلیاردها دالر روی گروه های تروریستی سرمایه گذاری کرده اند با همه نیرو تلاش دارند دهشت افکندن را از زیر صربه روس ها بیرون و از راه ترکیه و پاکستان به شمال کشور ما برآورند. اما خوشبختانه دیگر نه با گروه چند ده هزاری بل که با گروه های هزاری سر و کار داریم. چنین پنداشته می شود که تنها ده درصد از ۸۰ هزار تروریست حاضر در عراق و سوریه که ۸ هزار نفر شوند اعم از ازبیکستان و ایگور و قرقیز و چچنی به کشور انتقال یابند. در این حال عربستان در صدد خرید شماری از رهبران شمال که بالقوه می توانند جلو تطبیق پروزه گردند برآمده است که امید است در دام فریب دالر های خون آلود باد آورده نیفتند و خطر مدهش آمدن این مهمان های ناخوانده را درک کنند. به هر رو با سرازیر شدن حتا همین ۸ هزار تروریست شمال با خطر بس جدی یی رو به رو خواهد شد.
در مرکز نیز برنامه است تا بخش هایی از طالبان و حزب اسلامی در قدرت شریک شوند.

>>>   به نظر قاصرم قطع روابط سياسي با سعودي مفيد ترأست زيرا سعودي ها سعي دارند با استفاده از روابط سياسي در ترويج وهابيت از طريق ايجاد وتمويل مدارس ديني لانه هاي جاسوسي در كشور ماتاسيس نمايند .
به خصوص در پنجشير سعودي ها سعي دارند درين منطقه ستراتيژيك كه در طول تاريخ وبه خصوص طَي چهار دهه اخير به حيث سنگر مقاومت وازادي تثبيت شده است، بيشترين سرمايه گذاري را در ترويج ويروس سعودي ها يعني مدارس ديني توسط بعضي افراد نفوزي معلومالحال وتعدادي از افراد مربوط به حزب اسلامي گلب الدين انجام دهند.
گرچه به مقاومت روشنفكران آزاده مردم پنجشير مواجه شده اند ولي دشمن كوردل ومكار در صدد طَي مراحل اين پروژه ويرانگر ميباشد.
بِنَا قطع روابط سياسي با سعودي وقطر دگر انگيزه روابط فرهنگي وترويج وهابيت ولأنه هاي جاسوسي مناره دار را كم وبه حد اقل ميرساند

>>>   پاكستان ستيزى ناشيانه بزرگترين خدمت در راستاى منافع برترى جويان افغان ملت است.

>>>   نزديكي به وهابيت خير مي باشد ؟
مگر تمويل كننده مالي اصلي طالبان همين عربستان سعودي نيست ؟
مگر همين عربستان يكي از سه كشور نبود كه آمارات طالبان را به رسميت شناخته بود؟
اين همان طالبان نيست كه قدرت را از احمدشاه مسعود كه شما عكس آن را در پروفايل خود گذاشته ايد ، نگرفت و احمدشاه مسعود را مجبور به فرار به ولسوالي خواجه بهاء الدين در مرز تاجكستان نكرد ؟
آيا همين طالبان نبودند كه منطقه شمالي را به زمين سوخته تبديل كرد ؟

>>>   ساده انديشى و خام انديشى است پشتيبانى سعوديها از مردم افغانستان.
سعوديها ابتدا بايد از كشتار مردم افغانستان بدست طالبان دست بردارند
روشن است نيت سعوديها پشت ساخت و ساز مدرسه هاى دينى مورد پشتيبانى وهابى ها و
دادن بورس تحصيلى رايگان به جوانهاى افغانستان ششتشوى مغزى آنها و نفوذ بيش از پيش در افغانستان است

>>>   برای نظر دهنده اول که گفته عطا شخص معامله نیست.
برادر خودت بیخر استی یا خود را به کوچه حسن چپ میزنی؟ بازی های سیاسی به مراتب بالا تر از این است که بایک جمله عامیانه بگوییم عطا شخص معامله نیست.
عطا بعد از معامله عطا شد در غیر ان در نهایت بنام بچه کاکا نورمامد(نور محمد) باقی میماندو تنها نام پر خانه پدرش باقی میماند وبس چون قوماندان های در ردیف عطا وجود داشت ودارد که امروز حتی نام انها هم فراموش مردم شده

>>>   این نوشته عقلانی نیست
هیچ احمقی با داعش ادم کش و ناموس فروش معامله نمیکند.
من از معامله با اعراب نا مسلمان متنفرم ولی مخالف داشتن رابطه نیستم

>>>   مثل ترکیب رهبری ریاست اجراییه و ارگ هیچ تاجیکی در کمیته گزینش نیست.
1- جاوید شریفی، رییس دادگاه زون چهارم کابل- پشتون- حمایت کننده حنیف اتمر
2- عبدالله شفایی، نماینده کمیسیون نظارت بر تطبیق قانون اساسی- هزاره- حمایت کننده سرور دانش
3- ضیا لنگری، نماینده کمسیون حقوق بشر- هزاره- حمایت کننده سیما ثمر
4- یوسف رشید، نماینده جامعه مدنی و رییس فیفا- پشتون- حمایت کننده نادر نادری و سلام رحیمی
5- ماریه اکرمی، نماینده شبکه زنان افغانستان- پشتون- حمایت شنکی کروخیل مشاور ارگ
متن از عین الدین بیگ

>>>   در نتیجه عملیات پاکسازی داعش از موصل اتش بر جان وهابی های سعودی تروریست پرور و اردغان فاشیست شعله ور شده زیرا میدانند کن داعشی های دست پرورده شان نابود میشوند و ادغان ادعا دارد که ترکیه هم باید در عملیات موصل سهم داشته باشد تا به این ترتیب داعشی ها را به شکلی مردم ملکی و بیطرف نجات دهند
و وهبی های سعودی داد و فریاد دارند کن ملشه های شیعه باید در عملیات سهم نداشته باشند تا داعشی ها را به قتل نرسانند.واز تعداد تروریست ها کاسته نشوند لعنت بر تروریسم و تروریست پروران در سراسر جهان.
وطندار

>>>   من ی ایرانی هستم. افرین بر شما مردم افغانستان که عربستان وهابی و جنایتکار را خوب میشناسید. عربستان حامی طالبان است. اینو هممون میدونیم.

>>>   اینکه استاد عطا دزد است مه چیزی گفتنی ندارم ، اما همین بی عقلی اش دور از انتظار بود، اگر استاد عطا شفاخانه دولتی را آتش زد تا کار شفاخانه شخصی اش رونق بگیره مه کاری ندارم ، مگراو درتلویزیون ها سفرهای خارجی مقامات را ندیده بود؟؟؟ اگه عطا زمین های دولتی را به نرخ شلغم لیلام میگذارد واز بخت بلند خودش برنده میشود وآن زمین بیت المال رابپای خود قباله میکندحالا وقت آن بحث نیست ،درین تصویر می بینیم حکمت کرزی درعقبش هست شاید او عمدا ویرا به پیشروی تحریک کرده باشد؟ ای گپ ها که از ده مارکیت شهر بلخ چهار آن از عطا است به این تصویر ربطی ندارد میگذریم ازان ، مگرچرا اینقدر خود خواه وعلاقمند خود نمائی است ؟ فعلا اینکه بنام هرپسر ودخترش یک تلویزیون فعال است به ای تصویر ربطی نداره باشه سروقتش، اما چرا اینقدر حرکت بی وقت ورسوا کن انجام داد؟؟
این حرفها که از ملیون ها پولش یک هزار افغانی برای مقبره مولانا مصرف نکرد اما وقتی موضوع مولانا وترکیه وایران مطرح میشود از روی ریا وفریب کاری صدایش رابلند میکند حالاحرفی کسی ندارد ، مگروقتی این عطا همین قدرنزاکت را نمیدانه چرا عزم وزیر خارجه شدن را داشت ؟ که بعدا طوری تقسیم صورت گرفت تا صلاح ربانی وزیرخارجه وعطا منشی جمعیت باشد اگر این وزیر میشد تاحال خدا میداندچی حرکت های بی موقع که بیادگار میگذاشت ، درینجـا بحث نیست که عطا پنج ملیون دالر را از بابت قالین فروشی پدرش به میراث برده یا همه پول دزدی وحرام است موضوع جداگانه است فعلا جای بحثش نیست ، کاش در سرش چلتـــار می بست تا اگر کسی میدید می گفت عرب است عُرف دیپلماتیک را نمیداند ، این موضوع که وقتی بدربار کرزی مشرف میشد میگفت مادرم پشتون است وبا محمود کرزی معاملات غیر قانونی برای حفاظت خود داشت ازانها یاد نمیکنیم ، اِی حکمت کرزی چرا گذاشت که عطا پیشقدمی بی موقع کند؟ شاید فکر کرده اگر مانع شوم میگوید مه تاجک هستم مرا نگذاشت خودرا کنار شاه برسانم،؛ از تعریف وتو صیف های چاپلوسان فریب خورده ، فـرزند فرزانه بلخ !!!
(گیلگمش)

>>>   اشرف غنی جدیداً فرمانی صادر کرده است که به گروپ های مسلح حزب اسلامی تا زمانی که آنها سلاح شان را به زمین نمی گذارند، قوای مسلح حق ندارند که حمله کنند.
حالا تمام طالبان و داعش مسلح به سمت شمال انتقال داده میشوند و نفر های حزب اسلامی قلم داد میشوند.
نیرو های مسلح و خیزش های مردمی منطقه بیست و چهار ساعت برایشان دقت بدهند که سلاح هایشان را به زمین بگذارند،در غیر آنصدرت باید نابود شوند.
فکر میکنم شاید حالا داکتر عبدالله و استاد عطا نیز هیچ عکس العمل تشان نخواهند داد و به مردم خواهند گفت که خیر است،اینها افراد حزب اسلامی هستند و در آینده سلاح هایشان را به زمین خواهند گذاشت.
زیرا آنها قبلاً با دولت افغانستان و مقامات سعودی درین زمینه به موافقه رسیدند.
جنرال دوستم نیز تحت فرمان ترکیه است و بدون اجازه ترکیه هیچ کاری کرده تمیتواند.
ترکیه گرچه با روسیه آشتی نموده است ،اما از لحاظ تاریخی و همچنان از لحاظ این که او عضو پیمان ناتو است،خلاف پلان های ناتو نمی تواند عمل کند.
دریت جا یگانه واریانتی که باقی میماند عبارت از رهبری جدید در سمت شمال و خیزش مردمی و کمک خواستن از پیمان شانگهای است.

>>>   به نظر من بهتر است یکی دوشخص جان خود را از دست بدهد و لی نه مردم خود را

>>>   والله به بالله که کارنیک وپسندیده شده است.
ع

>>>   در مورد استادا عطا محمد نور اطمینان دارم که حچ گاهی کسی بالایش موفق نخواهد شد که مردم خود را در محضر معامله قرار دهد

>>>   سلام علیکم برای تمام خوانندگان محترم!
نمیدانم از کی یا کدام شخص گله کنیم چون ما افغان ها خود را مسلمان میگویم اما پیرو اسلام عزیز اصلا نیستم کشور اسلامی و مردم مسلمان به نام هستیم.
اولا در اسلام عزیز تضات و برتری وجود ندارد چون اسلام دین برادری برابری عدالت است.
جناب ها لطفا برایم یک رهبر را بگوید که احداقل 3 ‰ عدالت اسلامی داشته باشد.
ثانیا کدام رهبر قومی شما برای مردم خود خدمت کرده که همه ما و شما از راه الله متعال دوری کرده به حرف های شیطان صفتانه انها روان هستیم. اگر خایین است تمام اینها احداقل در همین 30 سال اخیر که ما به چشم سر دیدیم خایین، جانی قاتل، هستند همه فروخته شده خاریجی ها هستند.
اگر از عدالت واقعی اسلامی حرف میزنیم پس همه این ها باید محکمه شوند حتی از قبر هایشان بیرون انداخته شوند اما دور از راه اسلام شده همه ما مرده پرست و قوم پرست گردیدیم.
شما لطف کنید در کجا قران امده که اگر یک انسان 1 نفر را یا 20 نفر 10000 نفر را قسدا به قتل رسانده الله پاک میبخشد پس قاتل قاتل است اگر یکی را به قتل برسانی یا هزار نفر را برای قاتل قصاص و اتش ابدی تعین شده است.
پس برادران بیاید اول خود را نفس خود را پاک بسازیم بعدا دیگران را. در این مملکت دوزد هم میگوید دوزد صاحب خانه هم میگوید دوزد پس بدان که ذات پاک الله العظیم از ظاهر و باطن ما باخبر است. اولین و مقدسترین جهاد فی نفس است بعدا جهاد فی سبیل الله نه چوروچپاول کردن بیت المال بنام غنیمت شمرده دوران جهاد شرم است به همه رهبران دوز که همه مردم مسلمان ما را به گمراهی کشاندن بنام اسلام ، انشاءالله که ذره ذره حساب خواهی داد از شخص خودم گرفته تا رهبر که بنام جهاد به سوی فساد روان است.
اگر ما خود را به راه قران پاک شریعت واقعی سلامی و عدالت خداوندی برابر کنیم هیچ شیطان داخلی و یا خارجی نخواهد توانست بنام کمونیست، جهادی، طالب دین یا داعش بنام اسلام عزیز یا ازادی های غربی از ما استفاده کنند. هنوز هم در توبه الله العظیم برای همه ما باز است بیاید قبل از مردن خود ایمان خود را تسلیم ابلیس نکنیم بیاید یکدیگر را مانند برادر مسلمان در اغوش گرفته وطن خود اولاد های اینده این وطن را از شرفساد و ابلیس های انسان صفت دور نمایم . بیاید درس تعلیم خود را مطابق علم قران پاک عملی کنیم تا هردو جهان را نصیب خود بسازیم.
هنوز هم وقت است خود را از رهبران، اولاد های شیطان صفت شان که از خون ملت به مقام منزل رسیدن و از دوستان شیطان صفت های انها دوری و نفرت کنیم تا ما را بخاطر منافع شخصی خود غرق گناه نسازد دوری کنیم . با خدا باشیم که خداوند هرگز بنده با ایمان خود را در تاریکی و تنهای رها نمیکند.
حرف ها بسار است اگر از جنایت خیانت فتل و قتال حرف بزنیم هیچ رهبر و قدرت مند را بدون گناه نخواهی دید.
به امید ایمان کامل هدایت براه حق انشاءالله که همه ما مانند یک برادر و خواهر مسلمان بدون تعبیض خوف خطر از یکدیگر زیر یک سقف زندگی کنیم انشاءالله و تعالی.
با احترام.
قیس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است