دسترسی به آب از خدمات میثاق شهروندی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۶    ۱۳۹۵/۷/۴ کد خبر: 121576 منبع: پرینت

مراسم افتتاح برنامه میثاق شهروندی امروز یکشنبه 4 میزان 1395 در کابل برگزار شد.

رییس عمومی بانک جهانی در این مراسم در بیانیه خود گفت: شروع این برنامه لحظه امید و افتخار برای همه مردم افغانستان است.

وی افزود: از کار گروهی بین وزارتی میثاق شهروندی تمجید به عمل می آوریم تعهدی که از خود نشان دادند و سعی و تلاشی که آنها در راستای آمادگی انجام دادند قابل ستایش است.

رییس عمومی بانک جهانی گفت: در راستای آمادگی برنامه میثاق شهروندی بستر بسیار موفقی به نام برنامه همبستگی ملی را داشتیم که تجربه چهارده سال اخیر را در افغانستان کسب کرده است.

وی، تاکید کرد که قرار است طبق این برنامه پنج میلیون نفر و یا بیشتر دسترسی مردم در دوازده هزار روستا به خدمات اساسی انجام شود. دسترسی به آب آشامیدنی از جمله مهمترین این خدمات می باشد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سخنان كه از دهانشان بيرون ميشود فقط بيرون ميروند پايه و أساس ندارد و هيج نوع جنبه عملى ندارد حكومت هاى ما فقط بر روى شعار هاى بى مائه أستوار اند و بس

>>>   دیده شود با این نواقص در دیزاین و پلان گذاری برنامه تطبیق آن به چه مشکلاتی دچار میگردد. گپ های مفت زدن آسان است. همه کمبودی ها در وقت تطبیق معلوم خواهد شد. زیرا اکثر کار ها را چند خارجی نالایق و افغان های بلی گوی و چاپلوس انجام داده اند. یادتان باشد!!!!!!

>>>   من این خبر را بخاطر موضوع تهیه آب خواندم و فکر کردم که میخواهند در نواحی شهر کابل آب نل و صاف برسانند. افغان پیپر شما لطفن این موضوع کم آبی و غیر صحی بودن آب کابل را جدی بگیرید و گزارش دهی کنید. ساحات غیر ماستر پلانی هیچ شان آب نل ندارند، چرا نباید داشته باشند، هر خانه برای خود جداجدا چاه حفر میکند. فقیران که ندارند چاه های 20 متر و 30 متر شان بخاطر حفر چاه های عمیق تر همسایه های پولدار شان می خشکد. شهردار چی میکند؟ چرا این موضوع را جدی نمی گیرد؟ این موضوع را در ارتباط به غرب کابل گفتم. شاید سایر نقاط عین مشکل را داشته باشند
پغمانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است