تظاهرات افغانستانی های پناهجو در هامبورگ
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۵۳    ۱۳۹۵/۷/۴ کد خبر: 121536 منبع: پرینت

اعلام آمادگی رییس جمهور افغانستان برای بازگشت پناهجویان هموطن از اروپا و جلوه دادن آمادگی های لازم برای پذیرش آنان در داخل کشور، سبب گردیده است تا کشورهای اروپایی تصمیم به عدم پذیرش پناهجویان افغانستانی بگیرند و از پذیرش آنان در جامعه اروپا سرباز زنند.
به گزارش خبرنگار افتخاری شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) در همین راستا روز شنبه حدود چهار هزار تن از هموطنان پناهجوی ما در هامبورگ اقدام به راهپیمایی کردند و در این تظاهرات مسالمت آمیز، از دولت کابل خواستند تا از سیاست های غیر انسانی خویش در رابطه با پناهجویان استفاده نکند.
آنها باحمل شعارهای (در کجای افغانستان امنیت است، اشرف غنی حیا کن عدات را بجا کند) از دولت کابل خواستند تا حقیقت را به مقام های اروپایی بگوید.
کد (4)


تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

تظاهرات افغانستانی ها در هامبورگ

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در همه افغانستان امنیت است و همچنان عدالت هم در افغانستان موجود است ولی اینها بهانجوی میکند خدا کند که همه انها را پس به کشور بګرداند.........انها اصلا همرای کشور خود محبت ندارد .........ع

>>>   این مردم دیگر انسا ن نیستند که درافغا نستا ن زند گی می کنند
بیاید در وطن کشو ر خو د را جو رکنید

>>>   کجای افغانستان امنیت است راست گفته

>>>   به نظر دهنده اول!
آیا کدام وقت قانون پناهندگی کشور های اروپایی را مطالعه نموده یی که کدام اشخاص واجد شرایط پناهندگی اند؟
عدالت به پناهندگی هیچ ارتباط ندارد؟
اگر تو به اروپا بیایی و بگویی که نام من غلام حسین است و فارغ فلان فاکولته میباشم و در فلان اداره دولتی به من کار ندادند و در عوض به یک نفر دیگر کار دادند، بنأ من آمده ام که پناهندگی بدهم، مامورین اداره پناهندگی بالایت خنده خواهند کرد.

>>>   به امید روزی که اینهارا دوباره در کشور خود ببینیم بخیر
کابلی

>>>   درهیچ وجب از افغانستان بخاطر قوم گرایی اشرفک امنیت نمانده ومردم را به نحوی مجبور به ترک وطن میکنه وهیچکسی نیست تا کمی به فکر مردم باشد

>>>   دیگرکشور ها از ملت خود حمایت میکنند ولی ما را ببین در داخل همدیگر را قبول نداریم در دیگر کشورها هم به هم حسادت میکنیم. انها اگر رفتند .خدا پشت و پناهشان .بگذارید دو روز ارامش داشته باشند از اینهمه نفرت ونژاد پرستی چند وقت دور باشند وفرزندانشان در محیطی بزرگ شوند که اسلام لق لقه زبانشان ودر ریش پشمشان نباشد ودر عمل انسان بار بیایند.

>>>   تویی که داد از وطن پرستی میزنی چه گلی بر سر وطن زده ای؟
جز نژاد پرستی قوم پرستی .به همدیگر توهین کردن تا بحال چه کرده ای.؟

>>>   انها چطور در کشور خدمت کنند در کشوری که دولتش فاسد ومردم وملتش نادان ونژاد پرست در همچین کشوری چگونه میتوان خدمت کرد؟

>>>   دیگر دولت ها مردم خود را برای کار به کشورهای ديگر میفرستند تا برای اقتصاد مملکت خود پول وارد کنند دولت ما را باش در کشوری که نه کار است نه امنیت مزدم خود را مبخواهد تا بیکار ودر به در شوند.

>>>   من قسم میخورم همین ها که فعلا دم از وطن دوستی ووطن پرستی میزنند اگر فرست برایشان فراهم میبود اولین فردی بودندکه میرفتند دستشان به انگور نمیرسه میگویند انگور ترش است

>>>   همه اش دروغ است این ها بخاطر پناهندهګی از هر حیله و نیرنګ کار میګرد این ها یکی ایشان پناهده سیاسی نیست ودر هر نقطه افغانستان ازادانه زنده ګی کرده میتواند حکومت جرمنی باید همه ایشان را بدون مشوره بادولت افغانستان دوباره به افغانستان روان نماید. همه ایشان مربوط به یک فامیل هسنتد و حکومت هیچ مسوولیت در مقابل انها در دوباره برګشت ایشان ندارد.

>>>   این کشور به جوانان ضرورت دارد ولی جوانان این کشور به کشور های بیګانه فرار میکند این کشور کی جور میکند و در خارج به هیچ هموطن ما کسی به احترم قایل نیستند وقتیکه در یک کشور احترام ایتان نمیشود چه ضرور است که شما در انجا ناله و داد میزنند یک روز همه ما وشما میمرم این کشور ما از همه کشورها کرده بهتر و مقبول و عزت ترین کشور است بیاید این کشور را اباد بسازد که نسل آینده به آرام زندګی کند.تشکر ..........ع

>>>   ای برادر ها ماوشما چی کردیم که هستیم که اینها بیایند قتل مردم بی گناه برامد کجا دست به اقدام وخیزش مردمی زدیم که بگویم بس دیگه نمیخواهیم تان به همه کابینه ودار دسته تان نگوید ای مردم همه بی غیرت شدیم نان ندارم امنیت نداریم از بس دزدی وسرقت شبانه خواب نداریم به دل جمع از خانه برامده نمیتانیم ملک ره جوان بیکار گرفته همه پودری شده اند دزد شده اند اخطاف گر شده اند.به لحاظ خدا از ناحق گفتن کرده دست به اقدام بزنید همه شان خیانت کار وخایین ملی استند تباه کردند ماره تباه شوند همرای دار ودسته خود امین

>>>   اگر این پناهنده گان در اروپا پناهندگی بگیرند ودر اینده فقط 10درصد انها باسواد برگردند میدانید چقدر برای کشور مفید است؟ واگر 10درصد انها سرمایه یشان را در اینده به کشور بیاورند میدانید چقدر برای کشور مفید است.؟
ضمنا چند درصد دولت مداران ما در داخل کشور اموزش دیده اند؟ اکثر انها که بدرد بخور هستند در غرب اموزش دیده اند.کمی دور اندیش باشیم.

>>>   مقصد چودرى غنى از امدن مهاجرين أدامه ء جنگ است. تا انها را يا به دامن طالب ويا داعش بيندازد تا بادار ها خوش باشند وأين مريض روحى همرا ى دار ودسته ء فاشيستيش قاچاقبر ى مواد وسنگ را كند.
ح ع

>>>   برادرمحترم شما میگویر که به افغانستان بیائید ووطن خود را جور کنید کجای افغانستان را ما جور کنیم هر طرف را که میبینم شاریده از ریاست جمهوری گرفته تا آخرین فرد مظلوم وبیچاره افغانستان ما هم از بیچاره گی راهی دیار بیگانه گان شدیم نه از شوق و علاقه به خارج از کشورهمیشه دست به دعا هستیم که خداوند یک صلح را در کشور مان بیاورد وما دوباره وطن خود بیابیم
برادر بیچاره شما از دیار غربت  

>>>   دوستان محترم هم مانند غنی حرف مفت نه زنند به این محاجرین جای زندگی در این وطن نیست اینها دیوانه گان اند از دل گرم خود حرف میزنندویا در نظر دارند صفوف اردو را از طریق شان تکمیل کنند تا خود شان ارام زندگی کنند ؟

>>>   این وطن کی درست خواهد کرد ما جوانانی وطن که دنبال پناهندگی هستیم عرب یاپاکستانی تا مروز که خراب کرده وطن مارا هم پاکستانی وعرب نه غنی نه حکمتیارنه کرزی هیچ کدام افغانی نیستند وخدمت هم نخواهد کرد به اومید موفقیت همه افغانها

>>>   افغانستان به مثابه جهنم روی زمین است خصوصا مناطق جنوب. بخاطربی فرهنگی و جهالت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است