به مشکلات دانشجویان رشته صحی رسیدگی کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۵/۷/۳ کد خبر: 121515 منبع: پرینت

نمایندگان پارلمان از مشکلات دانشجویان رشته صحی کابل انتقاد می کنند و خواهان رسیدگی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) داکتر رمضان بشر دوست در صحن علنی مجلس گفت: یکی از مشکلات اصلی دانشجویان بخش صحی، شهریه های هر ترم آنها که 3 هزار تا 4 هزار افغانی است و برای قشر متوسط جامعه شامل معلم و سرباز و.. بسیار سنگین می باشد.

وی همچنین افزود: مشکل دیگر دانشجویان، نبود استادان مجرب و متعهد می باشد و متاسفانه معیاری عملی و علمی برای استخدام استادان وجود ندارد.

بشر دوست از عدم گرفتن امتحان سروقت از دانشجویان از سوی وزارت صحت و عامه نیز شکایت کرد.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تشکرازینکه محصلین مشکل خود رامطرح کرده اند .امامشکل بزرگترازین رافاکولته انجنیری کابل دارد. باوجودیکه بعضی ازاستادان تازه کارخودش درتدریس مضمون مشکل دارند بلکه محصل تافراغت چیزی رادر لابراتوارتجربه کرده نمیتواند چون آنچه موادسابق داشته غارت شده یا بعضی افزار ناچیزی هم وجودداشته باشد قغل و کلید بوده فقط برنمایش مانده انداستفاده نمیشود. تمام محصل درس های خودرا طورنظری آنهم درلیلیه و منزل میآموزند یاناکام متواتر بلاخره فارغ هم شوند مغزنابینا فازغ میشوند سالها قابل استفاده نیست . مگرسایر فاکولته های انجنیری و پلتخنیک ولایات بمراتب بدترازین است . حیات محصل انجنیری تباه است .
وطندار

>>>   مه یک اپلی کیشن امراض را در موبایل خود به یکی از زبان های خارجی دارم ،که تمام امراض را که تعداد شان به چند هزار نوع میرسد،همراه با دلایل امراض،تقویه علیه این امراض نوعیت جلوگیری و تداوی امراض و نوعیت دوا های استفاده شده و مقدار آن برای تداوی این امراض،علایم امراض د غیره چیز های ضروری در باره آن ذکر گردیده است.
اگر شما به زبان خارجی بلدیا داشته باشید،میتوانید آن را داون بود کنید و داکتر خانگی خویش باشید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است