یکبار دیگر پاکستان به ایران تروریست صادر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۵/۷/۱ کد خبر: 121461 منبع: پرینت

سپاه سلمان ولایت سیستان و بلوچستان ایران، از دستگیری دو تروریست پاکستانی الاصل و کشف و خنثی سازی دو بمب پدالی آماده انفجار خبر داد.

بر اساس گزارش سپاه پاسداران ایران، عملیات و شناسایی این افراد توسط نیروهای سپاه صورت گرفته و نیروهای امنیتی پس از رصد منطقه و پایش‌های اطلاعاتی از ورود 2 تروریست به خاک ایران مطلع شده‌ و بررسی موضوع را آغاز کرده اند.

در ادامه این گزارش آمده، نیروهای امنیتی سپاه ایران پیش از آن‌که این افراد فرصت کوچک‌ترین اقدام و تحرکی را پیدا‌کنند، در منطقه عمومی کله‌گان در شهرستان سراوان در یک عملیات غافلگیرانه و سریع دستگیر شده اند.

نیروهای امنیتی سپاه ایران می‌گویند این شهروندان پاکستانی جزو یکی از گروهک‌های تروریستی معاند نظام هستند و برای خرابکاری و ایجاد فضای رعب و وحش وارد ایران شده‌اند.

در این گزارش به نام گروه معاند اشاره نشده اما از گروه‌های تروریستی منطقه و در رفت و آمد با پاکستان می توان به جیش‌العدل اشاره کرد.

همچنین بنابر توضیح روابط عمومی سپاه سلمان ایران، مقادیری سلاح و مهمات و دو بمب پدالی از محل اختفای این افراد پیدا شده است. آن‌ها قصد داشتند دو بمب پدالی را در اماکن شلوغ منفجر کنند.

نیروهای تخصصی مرکز اطلاعات سپاه سلمان این بمب‌ها را خنثی کرده‌اند.

روابط‌عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به اعترافاتی در حین بازجویی اشاره می‌کند که نشان‌گر برنامه‌ریزی برای عملیات‌های دیگری نیز است.

خبر دستگیری این دو نفر درحالی منتشر شده که در روزهای گذشته، سارقان مسلح کودکی ۶ ساله را در ولایت چابهار از شهرهای سیستان و بلوچستان به گلوله بستند که این موضوع منجر به برپایی برخی تجمعات مسالمت آمیز در اعتراض به ناامنی در ایران شده است.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روئسا و مقامات پاکستان حق مسلمانی و همسایگی را که به جا نمی آورند شرم و حیا را هم خورده اند یک اب هم روش!
از 4 همسایه ای که دارند (ایران و افغانستان و هند و چین) 3 همسایه را به دردسر انداخته اند خجالت هم نمیکشند.
در سالهای گذشته ایران حتی به سمت مرز های پاکستان گلوله توپ هم شلیک کرد تا بلکه پاکستانی ها هوشیار شوند و به خود بیاییند اما فایده ندارد.
پاکستان شده کارگاه تروریست سازی عربستان و عجیب ان که این جامعه ی بین الملل و امریکا که هر روز از بمب اتم ساخته نشده ایران داد و فریاد میکردند به بمب های اتمی پاکستان توجهی ندارند.
من مطئنم این امریکا و انگلیس روزی که به نفعشان باشد به پاکستان مجوز نابودی ایران یا افغانستان یا هند را هم میدهند و پاکستان با بمب اتم این کشور ها را هدف قرار خواهد داد.
محمد از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است