گداهای نیویورک باعث قطع اینترنت شدند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۵/۷/۱ کد خبر: 121440 منبع: پرینت

مسوولان شهر نیویورک اعلام کردند که استفاده نادرست افراد بی‌خانمان از اینترنت، به توقف فعالیت کیوسک ‌های ارایه کننده وای فای در این شهر منجر خواهد شد.

روزنامه انگلیسی گاردین به نقل از مسوولان شهر نیویورک اعلام کرد که اقدام بی سرپناهان در مشاهده فیلم های غیراخلاقی باعث خواهد شد که فعالیت کیوسک های ارائه کننده وای فای در این شهر متوقف شود.

براساس این گزارش، شرکت "لینک نیویورک" که این کیوسک ها را ساماندهی کرده است، در اقدامی پیشگیرانه، سرویس مرور اینترنت را تا یافتن راه حلی برای این مشکل، متوقف و با صدور بیانیه ای اعلام کرده‌است که این کیوسک ها برای استفاده شخصی طولانی مدت، ایجاد نشده ‌است.

"ناتالی گریباواسکاس" سخنگوی شهرداری نیویورک نیز اعلام کرد که همواره نگرانی درباره استفاده بیهوده و طولانی مدت از کیوسک های شرکت "لینک نیویورک" وجود داشت و به همین علت شهرداری نیویورک شکایت‌هایی را که در این خصوص ارائه شده، مورد اهتمام قرار داده‌است.

براساس این گزارش شرکت "لینک نیویورک" کیوسک های وای فای را در خیابان های نیویورک نصب کرده و ساکنان محلی عقیده دارند که آوارگان و گداها بیشتر از سایران از این کیوسک‌ها استفاده می کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است