اوباما درخواست ملاقات با اشرف غنی را نپذیرفت
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۸    ۱۳۹۵/۶/۲۸ کد خبر: 121267 منبع: پرینت

چرا رييس جمهور غنى به مجمع عمومى سازمان ملل شركت نكرد؟

منابعي در حكومت مي گويند كه قرار بود رييس جمهور اشرف غنى احمدزى به نمايندگى از افغانستان در مجمع عمومى سازمان ملل متحد اشتراك نمايد و همچنین قصد داشت كه در حاشيه اين نشست باراك اوباما را نيز ملاقات كند.

درحالیکه گفته می شود تقاضاى ملاقات رييس جمهور غني از سوى رييس جمهور اوباما رد شد، سرور دانش معاون دوم خود را برای اشتراک در این نشست به نیویورک فرستاد.

مهریان
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بجای آقای دانش بایدآقای دوستم را روان میکرد که خوب گدودی میکرد.هههههه
ع

>>>   اگر راست باشد یا نباشد حالا وقت اوباما روبه ختم است مهم رئیس جمهور بعدی است اگر کلنتن باشد او هم با نظامیان پاکستانی رابطه مخصوص دارد اگر آن دیوانه دیگر ترامپ شد او میگوید که مردم افغانستان 99 فیصد شان مفکوره داغشی دارند افغان های راکه ما تریننگ دادیم مارا میکشند وهمه حرف های نا امید کننده میزند
ر

>>>   در کابل هم اگر گدایگری از صاحب خانه درخواست ملاقات کند،وقت ندارد،بلکه به بچیش میگوید که بچیم یک توته نان برش بتی و رخصت اش کن.

>>>   گاو پير كنجاره خواب ميبيند

>>>   غنی با پیش گرفتن انگیزه قومی خود را قوم خودرا و کشور را خراب کرد و دیگر نه خارجی ها به این کشور اعتماد دارن و نه هم افقانی ها جرات و تفاق واعتماد دارن کار کنند.

>>>   باسلام احسان الخطاط ازهرات
بنظر من دلیل عدم حضور اشرف غنی این باشد که ایشان درسیاستها ی خود ناکام بوده وتعهدی را که برای جامعه جهانی درقبال مبارزه با فساد اداری مبارزه باتروریزم انکشاف متوازن اصل عدالت اجتماعی امنیت و....سپرده بود نتوانست جامه عمل بپوشاند
دوم به علت ترس ازجنبش روشنای که مثل دفعه قبل حیثیت وابرویش نریزد مجبور شد دانش را بجای خودش بفریستد
بااین کار هم ابرویش حفظ میشود وهم هزاره هارا درمقابل هم علم میکند

>>>   چرا اشرف غنی به مجمع ملل متحد به نیویارک نرفت؟
اشرف غنی مشتاق رفتن به اجلاس های خارجی است. اما سال گذشته تحت بهانه زخم پایش به نیویارک نرفت، ولی داکتر عبدالله را فرستاد. شگفت آور اینست که اشرف غنی بطور غیر منتظره به یک فروشگاه شهر کابل ظاهر شد و در میان استقبال یک تعداد دوکانداران این پیام را داد: " بسیاری ها شایعه کرده بودند که من مرده ام، اما من زنده ام".
در آنوقت علت نرفتن او را به نیویارک یک توطیه سازمانداده شده توسط اتاق توطیه سازی ارگ تلقی کردم و پیشگویی کردم که خدا خیر کند او کدام کاری خطرناکی در عدم حضور داکتر عبدالله انجام خواهد داد. متاسفانه پیشگویی ام درست از آب بر آمد حادثه سقوط قندوز رخ داد و غنی اعلام کرد که " قندوز در تحت مدیریت است".
داکتر عبدالله با عجله از نیویارک به کابل برگشت اما مدیریت قندوز و ریاست اجراییه بدست غنی و تیم وی افتاده بود. امسال غنی در یک بازی جدید سرور دانش را به نیویورک فرستاده است. زیرا دوستم در لست سیاه ملل متحد و کاخ سفید قرار دارد و هم سواد کافی برای قرائت متن صحبتش را ندارد.
رفتن جناب سرور دانش به مجمع سالانه سازمان ملل را بسیاری ها یک انقلاب سیاسی تلقی کردند که برای اولین بار پای یک هزاره در ملل متحد گذاشته میشود.
ماه سپتمبر یک ماه عجیب و غریبی است. این ماهیست که یک حادثه ای خونین و یا یک چیزی عجیبی رخ خواهد داد. اما تصور میشود که حادثه جالب سپتمبر امسال شایعه آمد آمد حکمتیار از کمپ شمشتوی پشاور بسیار گرم است.
جناب غنی شاید برای استقبال جلاد مشهور حکمتیار آمادگی بگیرد. چرا حکمتیار درین‌ماه شگفت آور از طرف آی اس آی و سی آی ای که اسمش در لست سیاه تروریست های بین المللی قرار دارد به افغانستان فرستاده میشود، هیچ کس نمی داند.
ببینیم غنی باز چی گلی را درین ماه عجیب به آب خواهد داد؟ پذیرایی از جلاد مشهور و یا کدام چیزی فوق العاده دیگر؟

>>>   حتماً کدام کاسه ی زیر نیم کاسه است.

>>>   ..... به غنی ، گلبیدین حکمیار و باقی دزدان و جنایتکاران ، این خایین ها چی کار خوبی در کشور کردند که گلبیدین جنایتکار بکند. خدا همۀ دردان و جنایتکاران و متقلبین و فریبکاران را نیست و نابود کند تا مردم عزیز کشور ما از شمال تا جنوب واز شرق تا غرب در فضای کاملا صلح و امنیت زندگی نمایند و به بی کفایت ها .... و نفرین بفرستند . شما زنده وسلامت باشید.

>>>   غول های کوچی یهودی خودشان نان خوردن شان را بلد نیستند ....این آمریکا و اسرائیل و انگلیس است که سیاست این قوم کثیف خیمه نشین یهودی را در دست دارند و به آنها بازی شطرنج را یاد میدهند

>>>   دوستان گرامی آیا در زنده گی تان یک اوغان که حرف راست گفته باشد را دیده اید؟ اگر دیده اید لطفا بنویسید چون من که تا هنوز اوغان راستگو ندیده و نشنیده ام.

>>>   100 ٪ دروغ است . از اقای اوباما صرف یک دو ماه از ریاست جمهوری اش مانده ملاقات شود یا نشود کدام فایده ندارد
پشت دیکه تخریب بګیرین این چندانی واره نداره
هموطن

>>>   دروغگودشمن خدااست هرچندشمااصلآخداراقبول نداریدوعطانورجنگ سالارخدایتان است

>>>   سرور دانش اولين هزاره اى نيست كه پايش به مجمع عمومى ملل متحد ميرسد. قبلا تقى خليلى پسر ارشد كريم خليلى در اين مجمع حضور داشت و در جلسات آن به نمايندگى از افغانستان صحبت كرده است.

>>>   دوستان گرامی آیا در زنده گی تان یک اوغان که حرف راست گفته باشد را دیده اید؟ اگر دیده اید لطفا بنویسید چون من که تا هنوز اوغان راستگو ندیده و نشنیده ام.؟؟
نویسنده بینام ؟
تو که افغان نیستی خیر حتما؛ از نسل اجنبی استی باید هم از افغان بودن ات منکر باشید خوب شد که خودرا معلوم کردی برو از جای که استی انجا پس برو
هموطن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است