موریانه های خارجی بلای جان سربازان ارتش ملی
ترکیه، شوروی، هند، چین و امریکا که هرکدام مهره های خود را از لایه های مختلف پولیس و اردوی ملی گلچین می کنند و در نقاب دوره های آموزشی در داخل کشور خود تعلیم می دهند و سپس به نظام امنیتی افغانستان تزریق می کنند 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۵/۶/۲۶ کد خبر: 121150 منبع: پرینت

در هر کشور آباد و امن و با ثباتی، پولیس و ارتش ملی جایگاه ویژه و حایز اهمیتی دارد چه برسد به افغانستانی که هنوز با ناامنی و بی ثباتی و ویرانی دست به گریبان است؛ لذا توجه خاص و حمایت همه جانبه ی حکومت مرکزی از پولیس و اردوی ملی ضروری می نماید.

متاسفانه بی توجهی ها، کم لطفی ها و حتی برخی مانع تراشی ها بر سر راه نظامیان و نیروهای امنیتی در کشور موجب شده است که این قشر در معرض بیشترین آسیب های مالی، جانی و روانی قرار بگیرند و تلفات زیادی از درون خود داشته باشند.

کشورهای همسایه، منطقه و غرب از این غفلت حکومت سود جسته اند و با رخنه و نفوذ در لایه های امنیتی و نظامی اعم از پولیس و اردوی ملی نهایت استفاده را به نفع خود می برند به نحوی که روزنه ی ارتش، مأمن جاسوسی ها و مداخلات بیگانگان شده است.

در همین راستا، به گزارش فرماندهی نیروهای امریکایی و به نقل از جان نیکلسون بیش از 900 نظامی افغانستانی در ماه گذشته ی میلادی کشته شده اند که با توجه به حضور ناتو و وعده ی تعلیم و تجهیز و تمویل اردوی ملی، رقم بسیار بالا و ضربه ی تکان دهنده ای بر پیکر ارتش ملی است.

این درحالی است که این تعداد کشته و بیشمار زخمی و مجروح ارتش ملی بیشتر از ناحیه ی بی اعتنایی و تبعیض های ارگ آسیب دیده و متضرر شده اند تا نبرد جنگ مستقیم با طالبان؛ همچنین بیش از نیمی از ولایات کشور به آشوب کشیده شده و مهندسی جنگ در دست مخالفان مسلح است.

شدت نفوذ فساد، ناملایمات داخلی، مزدوری برای خارجی ها و تبعیض در پوسته های امنیتی به حدی است که جنرال امین الله امرخیل فرمانده امنیه ی پولیس غزنی را به نشانه ی اعتراض به استعفا واداشت اما بازهم جوابی از جانب حکومت مرکزی به گوش نرسید.

با تمام این تفاسیر و نظر به نقش فعال ترکیه، شوروی، هند، چین و امریکا که هرکدام مهره های خود را از لایه های مختلف پولیس و اردوی ملی گلچین می کنند و در نقاب دوره های آموزشی در داخل کشور خود تعلیم می دهند و سپس به نظام امنیتی افغانستان تزریق می کنند باید هشدار داد که نظامیان کشور را دریابید وگرنه موریانه های فعال خارجی بلای جان سیستم دفاعی کشور خواهند شد.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر دست چاسوسان پاکستان در داخل نظام بخصوص بخش های نظامی برچیده شود و کوتاه گردد به یقین کامل و با اطمینان گفته میتوانم که جنگجویان طالبان اله دست پاکستان که در ترکیب شان بیشتر انها ملیشای پشتون پاکستان و سندی وپینجابی هستند نابودی کامل شان امر حتمیست جاسوسان پاکستان تا به داخل ارگ نفوذ کرده اند و با مشوره های نادرت شان ریس جمهور را به کج راهه میکشانند وبا اینکار شان طالبان را تقویه میکنند و حتی اکثر انتحاری های طالبان توسط همین اشخاص به موتر های شان بمحل مطلوب شان رسانده میشود .

>>>   چكسلواكيا را همه مى دانيم كدام كشور بود و بلاخره چى شد. اين كشور از دواقليت كلان و چند اقليت كوچك تَر تشكيل شده بود. هر دو قوم چك ها و سلواك ها براى ايجاد كشور متحد ويكپارچه نام كشور شان را چكسلواكيا گذاشتند. اما با وجود كه هم ريس جمهور داشت و هم صدراعظم و در اروپا متاثر از ترقى و توسعه و قوانين دموكراتيك به دور از افراطيت دينى، باز هم نتوانستند در يك كشور ادامه حيات دهند و بلاخره به دو كشور مستقل تقسيم شدند.
در افغانستان بلاخره اين سرنوشت تجزيه ممكن به وقوع بپيوندد، مگر اينكه از سرتنبه گى، زورگويى، خيره سرى و خشك مغزى سياسيون ما دست بكشند و تلاش نمايند كه واقعيت ها را قبول و زمينه مشاركت همه اقوام را در همه سطوح فراهم نمايند.
بيرق، سرود ملى، نام كشور، اسكناس، ساختار نظام ، تقسيم منصفانه بودجه ، ايجاد شرايط مساوى براى همه شهروندان ... از مواردى است كه موردتوجه قرار گيرند تا وحدت و همدلى واقعى نه تحميلى ما را به طرف پيشرفت و توسعه در همه عرصه ها تشويق كند.

>>>   همسایه هائی که مشغول تزریق طرفداران خود در صفوف نیروهای امنیتی کشور اند، در حقیقت برای روزی آمادگی میگیرند که ایالات متحده افغانستان را ترک نماید. چنین روزی چندان دور به نظر نمی رسید.
هلمندی

>>>   بی پرده سخن می گویم !
تاجیک ها باید آماده نبرد سرنوشت ساز شوند!!!!
درچهارده سال گذشته برنامه ای حذف تاجیکها از اهرم قدرت و نهاد هایی تصمیم گیری کلان گام به گام با خلع سلاح سازی نیروهایی تاجیک ، ترور هایی هدفمند ، ودرگیری دریک جنگ فرسایشی درمناطقی که نباید نیروهای تاجیک قربانی میشد ، عملی شد.
کرزی بعد چهارده سال به صراحت اعلام داشت که من طالب هستم ، غنی نیز تداوم همان برنامه وهمان پروژه است.
امروز دشمن، منظور دشمن ما در داخل ارگ طالبان داخل ارگ درتبانی با تعدادی از احمق های مزدور و کشورهایی مداخله گر می خواهند ما را مصروف درگیری درکندز وبغلان و حادثه سازی درتخار نمایند و برنامه ای اساسی شانرا در ولایت دیگر عملی نمایند .
طالبان ارگ ، باطالبان بیرون ارگ ، گلبدین وتعدای از احمق هایی دیگر با خلق حوادث در شمال کشور وکشاندن آن به بغلان وکندز وتخار به نوعی می خواهند تاجیک ها را در استقامت های مختلف درگیر، مصروف وغافل گیرنمایند .
هدف اساسی برنامه ریزان توطئه ولایت بلخ است ، توطئه گران داخلی و حمایت کنندگان خارجی شان می خواهند کار تاجیک ها را در ولایت بلخ یکسره نمایند .
ضرورت تاخیر ناپذیر زمان این است که تاجیک ها به همه نیرو درانسجام نیروهایی پراکنده ای شان درمحور یک رهبری دفاع از هویت و ناموس مردم شان جمع نمایند.
سنگر هایی دفاع از ولایت بلخ باید تقویت گردد ، سد بلخ باید مانع عملی شدن برنامه هایی خاینانه مزدوران علیه تاجیک ها شود.
زمان حمله و آغاز عملیات توطئه ای خطرناک غیر قابل پیش بینی است ولی بلخ مورد تهاجم نیروهایی طالب بیرونی ،گلبدین و طالب هایی دولتی قرارخواهد گرفت .
از ولایت بلخ باید با تمام قوت دفاع صورت بگیرد از دست دادن بلخ یعنی ازدست دادن یکی از سنگر های اساسی سرزمین تاجیک و اشغال آن توسط کوچی های پاکستانی خواهد بود.
16.04.2016
محمد اسلم سلیم

>>>   صـرف از پاکستان نباشد باقی آنقدر مضر نیستند

>>>   لســــــت موریانه های پاکستان :
لست....خطا های افغانستان
لیست اسامی آنانی که از عواید ملت بیچاره به کار وجاه رسیدند؛ اما به همین مردم به نفع ای اس آی خیانت کردند.
فهرست آن عده افغان هایی که هواپیما و چرخبال های قوای هوایی کشور را به پاکستان انتقال داده اند:-
1:- تورن جمال الدین رباینده جیت (می - 8 ) از میدان کندهار به تاریخ : 07.02.1359
2:- تورن محمد نبی رباینده طیاره (سو - 7 ) از میدان کندهار به تاریخ : 27.08.1362
3:- جگرن فقیرمحمد رباینده طیاره (ان - 26 ) از میدان کابل به تاریخ : 01.07.1362
4:- تورن محمدحسین رباینده جیت ( ام - 25 ) از میدان خوست به تاریخ : 04.02.1364
5:- محمد داوود رباینده طیاره (میگ 21) از میدان بگرام به تاریخ : 01.08.1365
6:- عبدالمالک رباینده طیاره ( ان - 26) از میدان بگرام به تاریخ : 30.02.1367
7:- تورن اسدالله رباینده طیاره ( میگ21) از میدان بگرام به تاریخ : 01.08.1367
8:- تورن سخی الله رباینده طیاره (می-35 ) از میدان کندهار به تاریخ : 12.04.1368
9:- تورن محمد حاد رباینده طیاره ( می-25) از میدان کندهار به تاریخ : 12.04.1368
10- تورن جان محمد رباینده طیاره (سوو-22) از میدان بگرام به تاریخ : 15.04.1368
11-جلال الدین رباینده طیاره ( میگ21) از میدان بگرام به تاریخ : 07.07.1368
12-هواپیمای ترانسپورتی ( می - 17 ) که حامل برید جنرال غلام رسول قوماندان گارنیزیون شیندند و جنرال شهنواز تنی وزیر دفاع وقت بود از میدان هوائی شیندند پرواز و در همآهنگی با نیاز محمد مهمند عضو بیروی سیاسی، به تاریخ 17.12.1368 به پاکستان انتقال داده شد.
13-جگرن گلاب الدین پیلوت ، بریدجنرال خواجه محمد شفیع کشاف و دگروال سیف الدین اعضای بورد تخنیک همراه با دگر جنرال عبدالقادر قوماندان عمومی قوای هوایی و مدافعه هوایی، بریدجنرال میر حمزه و چند تن دیگر از کودتاچیان همزمان با طیاره حامل شهنواز تنی به تاریخ 17.12.1368 با طیاره حامل شان ( ان - 12) به میدان هوائی اسلام آباد نشست کردند.
افراد متذکره به استقبال گرم (آی اس آی) مواجه شدند! اینها قبل از قبل توسط (آی اس آی) استخدام شده بوده و طیاره های قوای هوایی کشور شان را به (آی اس آی) تحفه دادند، در حالیکه در تعلیمات نظامی خوانده اند که اسلحه دولت "ناموس" دولت و ملت میباشد.
این مطلب را تا حد توان شریک کنید تا هویت خائنین ملی افغانستان افشا شود دیگر کسی همچو این پست ها جرئت نکند سرمایه های ما را به یغما ببرند
ر

>>>   اقامت گاه حجاج پاکستانی در نزدیک کعبه حریق بزرگ صورتگرفته که شعله های آن بهوابلندشده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است