اختلافات رهبران به طور کامل حل نخواهد شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۳    ۱۳۹۵/۶/۲۵ کد خبر: 121142 منبع: پرینت

اظهارات اخیر ریاست اجرایی نشان می داد که اختلافات میان رهبران بسیار شدید است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، صادق باقری استاد دانشگاه گفت: اختلافات میان رهبران تا حدودی فروکش کرده است. احتمال می رفت که اختلافات شدت پیدا کند چرا که تابحال توافق دو تیم برای اصلاح نظام انتخاباتی نشده بود.

وی افزود: اظهارات اخیر ریاست اجرایی نشان می داد که اختلافات بسیار شدید است. انتظار می رفت که با این سرعت اختلافات حل نشود.

باقری گفت: اما حالا بعد از سه مرحله نشستی که میان ریاست جمهوری وریاست اجرایی صورت گرفته است اعلام شده که این دو به توافق نسبی رسیده اند و گام های دقیقتر را برای حل اختلافات برخواهند داشت و این معضل به یک بحران سیاسی بدل نمی شود اما شواهد نشان می دهد که اختلافات به طور کامل حل نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همباق هیچوقت جور نمیشه باید خوده جان کری هر دو را جزایی کند یکی را بخاطر خسارتهای خائنانه اش و دیگری را بخاطر بیغیرتیش.

>>>   از دست همین جنگ سالاران دزد است که اشرف غنی برای گلبیدین عذر وزاری دارد که بیاید ودرکنار او بیایستد استاد عطا طوری صحبت میکندکه گویارئیس جمهوراست او مشکلی ندارد ملیون ها دالر دزدی کرده مشکال پیش آمد میرود آنطرف آمو همه چیز برایش از پیش آماده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است