وزارت تحصیلات از مبارزه با فساد اداری خبر می دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۵/۶/۲۳ کد خبر: 121062 منبع: پرینت

اشرف غنی با محصلان خوابگاه دانشگاه های کابل، تعلیم و تربیه شهید استاد برهان الدین ربانی و پولیتکنیک و همچنان متعلمین مکاتب خوشحال خان و رحمان بابا دیدار نمود و عید سعید قربان را به آنان تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) در این دیدار داکتر فریده مهمند وزیر تحصیلات عالی ضمن تبریک عید در رابطه به دستاوردهای وزارت تحصیلات عالی گفت: این وزارت در زمینه مبارزه با فساد اداری، تشخیص عوامل فساد و استخدام کادر جوان تلاش های زیادی را به خرج داده است.

وی همچنان پروژه شفاف در کانکور را باعث جلب اعتماد جوانان معرفی کرد. مهمند افزود: صندلی های دختران در کانکور بیشتر گردیده، قانون تحصیلات عالی اجرایی شده، توزیع دیپلوم های جدید آغاز گردیده و صد هزار قطعه دیپلوم جدید که دارای ویژگی های خاص می باشد در کشور آلمان به چاپ رسیده است.

او از افزایش توجه به خوابگاه ها و ظرفیت سازی استادان و کارمندان خبر داد و گفت: در زمینه معقول سازی رشته های شبانه و ساختار تشکیلاتی دانشگاه های کشور اقدام گردیده است.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قوم گرایی را از خود دورکنید فساد اداری و بی عدالتی اجتماعی خود بخود از بین میرود تا زمانیکه قومگرایی وتعصب قومی وجود داشته باشد ودر تعین اشخاص در پست های دولتی ارجعیت قوم وزبان داده شود این مرض مهلک ازبین برده شدنی نیست .

>>>   بورسیه ها سیاسی و تجارتی است. کانکور در جنوب و جنوب شرق متفاوت است. در پوهنتونها روابط و منافع حاکم است. قانون جدید اساتید را بی مسئولیت ساخته. کیفیت ناممکن تر شد. جهت گیریهای قومی و سیاسی در تحصیلات سراسر کشور نهادینه شد. اولاد وطن بیسوادتر و فاسدتر از گذشته میشود و ...
جناب وزیر خوش است که قانون جدید خواهد آمد یا کانکور نتیجه میاورد و از خارج سواد و انگیزه وارد میکنیم و ...
وقتی عدالت و شفافیت حاکم شد فساد کم میشود نه با وزارت سیاسی و قومی امور آکادمیک فعال میشود!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است