حمله مهاجمان به شفاخانه میرویس قندهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۰    ۱۳۹۵/۶/۲۲ کد خبر: 121022 منبع: پرینت

گروهی از مهاجمان مسلح به شفاخانه میرویس ولایت قندهار یورش برده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مهاجمان، پس ادای نماز عید قربان به شفاخانه میرویس ولایت قندهار حمله کردند.

درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان مسلح ادامه دارد.
شاهدان عینی به خبرنگار افتخاری ما در قندهار گفتند که مهاجمان قمست عمده شفاخانه را در اختیار دارند و تعداد زیادی از مردم غیر نظامی و بیماران این شفاخانه را گروگان گرفته اند.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشرار جنایتکار برای بدست آوردن کلدار پاکستانی ایمان فر.شی میکنندبه شفاخانه ومسجد هم حله میکنند
ر

>>>   در قندهار گوسفند برای قربانی پیدا نمیشود. اگر پیدا هم شود، بسیار قیمت است.
یک تعداد طالبان در فکر این افتادند که چه را قربانی کنند، دفعتأ در فکر شان مریضان شفاخانه میرویس خطور کرد و غرض قربانی کردن داخل شفاخانه شدند و فرض اصلی خواب ابراهیمی را بجا کردند.

>>>   برای من همیش سوال است؟ که این کرزی چه تلسم داره که مانند اسم اعظم شب وروز در پرواز است. گاه واشنگتن گاه لندن، گاه پاریس، گاه ماسکو و گاه در دهلی است. واز این دلقک تاریخ سخت نفرت دارم، بخاطریکه انتخابات را اگاهانه این ادم به چالش کشید تا خودش باز با تیم مافیایی اش در حاکمیت تکیه زند. از جانب دیگر مزه سایر اقوام هم نمانده که این مداری دوره گرد را در جایش بنشانند.

>>>   برو بچم ما به سقو بودن خود افتخار ميكنيم ماننده اجداد ما كه از زحمت رزق و روزى پيدا ميكردن نه شمايان رقم كه از پول ناموس و وطن فروشى در طول تاريخ با تاريخ جعلى خود دعواى اكثريت داشتيد كه شكر خدا به اجود امدن كرباس پوشان پا برهن شما خاين ها با تمام تاريخ جعلى تان سرنگون شديد دليل كه تعصب اجود تان را پر ساخته همين است كه دوام تاريخ جعلى و دعواى اكثريت طلبى تان به خاك تبديل شد ولى خلاص شديد دوم انسان ...زير تصوير احمد ظاهر فرزند تاجيك و نام تقلبى بانوهان امدى دشنام مى دهى سوم برو بچم يك كمى سحط دانش و نوشتار ات خوب كن بفكرم كه سحط سواد و دانش خودت هم ماننده تاريخ جعلى تان همين جا ثابت شد لنگم ده....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است