حمله نژادپرستان اسپانیایی به زن باردار محجبه
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۵/۶/۲۱ کد خبر: 120973 منبع: پرینت

هفته گذشته یک بانوی محجبه مسلمان که در ماه های آخر دوران بارداری بسر می برد، در حالیکه به همراه همسر و فرزند خود در یکی از خیابان های بارسلونا قدم میزد، حدف حمله دو نژادپرست اسپانیای قرار گرفت که با مداخله دیگر شهروندان بارسلونایی و حضور به موقع پولیس، دو فرد مهاجم دستگیر شدند.

پولیس اسپانیا روز چهارشنبه اعلام کرد: دو شهروند افراطی بارسلونایی یک بانوی باردار مسلمان را بدلیل نوع پوششی که داشت مورد تمسخر و توهین قرار دادند.

شاهدان عینی در اینباره اظهار داشتند: همسر این بانوی مسلمان پس از این اقدام این دو فرد نژادپرست، از آنان خواست تا ایشان را به حال خود واگذارند که همین امر سبب حمله دو فرد مهاجم به سمت مرد مسلمان شد. در هنگام درگیری میان مهاجمان و مرد مسلمان، همسر باردار وی نیز مداخله کرد تا همسر خود را از درگیری دور سازد ولی یکی از مهاجمان ضربه ای به پهلوی این بانوی مسلمان وارد آورد و همین امر سبب مداخله دیگر شهروند ناظر درگیری و تماس آنان با پلیس شد.

پولیس بلافاصله در محل حضور یافت و پس از تحقیق از شاهدان عینی ماجرا و نیز بازجویی از دو نژادپرست اسپانیایی، آن را متهم تشخیص داده و بازداشت نمود.

پولیس اتهام این دو فرد مهاجم را انجام اقدام مجرمانه، تبعیض نژادی و نیز وارد آوردن صدمه جانی به بانوی مسلمان عنوان کرد.

گفتنی است در سال گذشته میلادی، شهر "بارسلونا" در میان دیگر شهرهای اسپانیا، با ثبت 215 حمله نژادپستانه و اسلام هراسانه به شهروندان مسلمان، در صدر قرار داشت و شهر "مادرید" نیز با ثبت 159 حمله، در رده دوم این حملات جای گرفت.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آخر اسپانیوی ها چرا بر علیه مسلمان ها هستند؟
آیا در طول تاریخ شما کدام وقت خوانده اید که مسلمان ها بر اسپانیا حمله کرده باشد و نیم مردم هسپانیا را کشته و یا مسلمان کرده یاشد و نیم دیگر شان را آواره کرده باشد و کلیسا های آنها را تخریب و به مسجد تبدیل کرده باشند و چندین صد سال بالای آنها حکومت کرده باشند؟
من خو چنین چیزی در تاریخ نخواندم، اگر شما در تاریخ فتوحات اسلام چنین چیزی خوانده باشید و از قهرمانی های سرداران اسلام در جنگ علیه اسپانیا بیان شده باشد، لطفأ معلومات بدهید.

>>>   اندلس اسپانیا یک مرکز اسلام بود و عراق دیگر مرکز اسلام بود مسلمانان چند صد سال حکومت کردین بالای اسپانیا و توسط طارق رح فتح شد که فعلا به نام جبل طارق مسمی گردیده است

>>>   خودم بارسیلونا زیندگی میکنم چنین خبر را نشنید اصلان هم نژاد پرست نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است