سرنوشتی برعکس فرخنده برای گلبدین حکمتیار
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۷    ۱۳۹۵/۶/۲۰ کد خبر: 120939 منبع: پرینت

یک فردی که در رگ رگ وی جنگ و خشونت و بربریت موجود باشد اگر اهلی و انسان شده باشد اول باید خود را به محکمه معرفی و تسلیم سازد.

ملت می داند که روی پروژه جدید آمریکا بخاطر آغاز آشوب جدید بنام داعش و تفرقه جدید میان تاجیک و پشتون بخصوص جمعیت و جنبش، بهترین هیزم را آماده می سازد و آرزو دارد وطن را دوباره به بربادی بکشاند. هرکسی طرفدار همچون جنایتکار خون آشامی است، باید به انسان بودن آن بدون استثنا شک کرد.

اگر مار و گژدم به کسی فایده رسانده باشد مطمئن باشید گلبدین هم فایده می رساند. بعنوان خاین ملی باید یک روز را به نام اش حداقل در صفحه های مجازی تنظیم کنند. بعضی بیچاره ها فقط بخاطر رسیدن به قدرت و ثروت به این جانی و از خدا بی خبر و ظالم قرن خوش هستند. در سابق پیغمبرها مجبور بودند تا با فرعون، نمرود، ابوجهل و... سازش کنند و تحمل کنند که سگ فرعون بالای همچون جنایتکار شرف دارد.

فرعون فقط ادعای خدایی می کرد و ظاهرا بنده خوانده های خود را هم دوست داشت و ضرر نمی رساند ولی این قاتل مشهور به هیچ کسی رحم نکرد و نمی کند. اگرچه فتنه ای به نام توتاپ خنثی شد ولی فتنه دومی بنام کلکانی نیز ریشخند شد. فتنه مرده را باز کمی اصلاح ساخته اگر بخواهند بیاورند بدتر از کلکانی و سرنوشتی برعکس همچو فرخنده خواهند داشت. یعنی فرخنده بعد از مرگ اش همه دنیا را تکان داد و خیلی مردم ناراحت شدند ولی از گلبدین با همچو حالتی، بعد از آن دنیا راحت می شود!

ایمل معانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گلبیدین نماینده پاکستان است آمدن ونیامدن مربوط آی اس آی میشود

>>>   كاملا رأست ودرست گفتي گپ هاي دل مردم كابل
خير بيبيني ميخواهمد كه قبل از وفات او وا به بسيار اعزاز و اكرام بياورند
تا كارنامه هاي سياه آش را بشويند اين يكي از برنامه هاي مهم كاركنان ارگ رياست جمهوري هست اما بيخبر از اين كه ديده ها وأذهان ودل هاي مردم را فريب داده نه ميتوانند
كابلي

>>>   مردم این سرزمین فقیر و بدبخت و مظلوم است تو که دانش و فرهنگ داری تیشه به ریشه زخمدیده این مردم نزن، به مردم توهین و نفرقه نه انداز بین مردم وصل کن نه فصل
خداوند مردم افغان را غذاب میدهد. نیازی نیست که شما هم به شیوه های گوناگون بین مردم تفرقه و برادر کشی به اندازی. آیا وجدان شما اجاره میدهد که چنین کاری کنی ؟
هرگز نه،، پس دید خود را عوض کن مثل خداوند مهربان باش .
کارته نو کریم رنجور

>>>   مردم مظلوم افغان از گلبدین خاطره بدی دارند آمدن وی دردهای مردم درد دیده را بیشتر میسازد اما در حق میر حبیب الله کلکانی ظلم و ستم زیادی شده ، آل یحیی و نادرشاه غدار و تاریخ نویسان درباری ، تاریخ واقعی و خدمات امیر حبیب اله کلکانی را تحریف کردند. بهمین خاطر از شما گلایه دوستانه داشتم که به امیر حبیب اله کلکانی توهین نکنید ایشان به اندازه لازم توسط نادر غدار توهین و تحقیر شده است. شما اهل فرهنگ هستید باید طرف مظلوم را بگیرید. از اینکه شما کمی به امیر حبیبالله کلکانی توهین کرده بودید، ناراحت شدم بلافاصله در پاسخ شما جملات تندی نوشتم معذرت می خواهم. امید است که موجب رنجش خاطر شما نشده باشم.
نشریه شما نشریه خوبی است موفق باشید.
کریم رنجور

>>>   افراطگرایی سالهاخانه ویران کرده باید اصول انسانیت جاگزین آنها گردد.
وطندار

>>>   کسیکه از بی عقلی های وزیر پا افتیدن صوفی کرنکار و کار های نامشروع خلاف اخلاق انسانی اش در دوران مکتب لیسه حربی شونحی انوقت خجالت نکشد وشرمش در انظار عمومی مردم نباشد که به اثر همین بد اخلاقی شرم اورش از مکتب لیسه حربی شونحی سابق منفعک گردید واز قتل انسان های بیگناه توبه گار نباشد واز چور فابریکات جنگلک و افغان ترکانی و فابریکه نساجی بگرامی بشمول ماشین الات ان که همه را به پاکستان انتقال دادند و با این خیانت شان چندین هزار مردم غریبکار را بدون وظیفه و معاش ساختند و مشکلات اقتصادی برای فامیل های شان ایجاد کردند با دیده درایی از مردم شرم نکنند و پوزش نخواهند وهنوز هم با وصف تمام خیانت ها وجنایت هایش میخواهد از طرف دولت وحدت ملی بحیث یک شخصیت با احزاز شناخته شود و خواستهای دیگری غیر منطقی هم هم زمان به ان دارند واقعا مصالح با چنین ....موره سوخته وچاسوس معلوم الحال پاکستان هیچ تاثیری در روند مصالحه ندارد بلکه قومگرایی وتعصب وکینه ونفاق را با امدنش در مملکت بدستور ای اس ای بوجود خواهد اورد زیرا از سخنان ان در چند روز گذشت نشان میدهد که خصومت وبدبینی اش با طرفداران حزب جمیعت اسلامی وحزب وحدت اسلامی پا بر جا است وکینه توزی و عقده اش در برابر مردمان تاجیک و هزاره و ازبک موجود است و قصد انتقام جویی رادر سر اش دارد از امدن ان کرده نیامدن ان بنفع کشور ومردم است نه امدنش درداخل کشور .

>>>   انشالله که ګلبدین به بسیار زودی صلح را خواهد اورد انها میداند که صلح و ارامی به چی قسم میاید. و یګانه راه که صلح بیاید و مردم کابل نفسه ارام بکشد همین ګلبدین است.

>>>   گلبدین حکمتیار هرچه باشد هزار بار پاک تر و وطن دوست تر از بازمانده گان ... است گلبدین فقط و فقط یک هیب دارد آن هم این که گلبدین میخواهد صلاحیت و حاکمیت افغانستان فقط و فقط باید در دست پشتون ها باشد و پشتون باشد که حرف اول و آخر را بزند و برای این کار از همه امتیازات مهدی پول زندگی مرفه در طول تاریخ گذشته و خواهم هم گذاشت این در حالی است که بازمانده گان ... هزاران هیب دارد از چور چپاول دزدی فساد مالی فساد اخلاقی بچه بازی زنکه بازی آدم روبایی اوباشی و دهها هیب دیگر
جوزجانی

>>>   خود خواهی وجاطلبی گلبیدین باعث ان گردیده که بخاطر رسیدن بقدرت دست بدامن پاکستان گردد و جاسوسی پاکستان را پیشه اش سازد اما تا امروز با وصف انداختن حلقه غلامی پاکستان چون اراده الله ج نیست گلبیدین نه تنها که صاحب قدرت حاکمه دولتی نگردیده است بلکه با اینکاراش شرمند وخجل تر از گذشته اش شده بخاطر کسب قدرت با کی نبود که ایتلاف نکرد با کسی که کمونست میگفت اش شورای هماهنگی را ساخت اما سیاه رویانه در برابر دولت اسلامی مجاهدین شکست خورد با جنرال شهنواز تنیوزیر دفاع حکومت داکتر نجیب هم پیمان گردید که حکومت نجیب را سقوط دهند و گلبیدین بحیث ریس جمهور قدرت را بدست بگیرد بازهم شرمنده وخجالت زده شکست خورد و چندین بال طیارات وطن ما توسط کودتا چیان به پاکستان تحویل داده شد اما گلبیدین ریس جمهور نشد در انتخابات شاگرد خاص و وفاداراش قطب الدین هلال را کاندید ریاست جمهوری ۱۳۹۳ ساخت اما دو فیصد را را از مردم بدست اورده نتوانستند این همه پلان های پاکستان بود که توسط گلبیدین عملی میگردید اما ازینکه مردم ماهیت واصلیت موضوع را درک کرده اند در تمام پلان های شان ناکام ماندن اکنون این پلان جدید ای اس ای بخاطر بر اندازی حکومت روی دست پاکستان گرفته شده و جاسوس خود را پیش انداخته دیده شود که نتیجه ان چه سود وزیان را برای کشور ومردم ما خواهد داشت .

>>>   حالا شما ها هرچه می نویسید.بنویسند. واقعیت در دست و ذهن مردم شریف است این مردم است که حکومت تعین می‌کند این مردم است که تاریخ واقعی را مينویسند .حالا قضاوت را بسپارید به مردم آنها خودشان بلد هستن مهر تایید را بزنند. از قدیم ها گفتن زور مردم م زور خداوند یکی است اگر گل بیدين یک زره عقل میداشت بجای اینکه دل آمریکا و سران حکومت وحدت ملی بدست آورد باید دل شکسته مردم را بدست میآورد باید به هواداری خودرا در بین مردم افزایش میداد دراین 13_14 سال خوب فرصت داشت این کاررا می کرد

>>>   هموطنان، كسيكه مبارزه خودرا به قتل، ترور، تيزاب پاشي بروي دخترها ، تزوير و سازش براي بدست آوردن قدرت، شروع و در طول إضافتر از نيم قرن بهمين منوال پيشبرده باشد، بعد أزين توقع خوبي از او أصلاً بازي دادن خود است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است