ربانی: تاریخ کشور سرشار از نام قهرمانان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۵/۶/۱۸ کد خبر: 120860 منبع: پرینت

امروز 18 سنبله، پانزدهمین سالروز شهادت احمد شاه مسعود در کابل با حضور مقام های بلند پایه کشور برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) صلاح الدین ربانی وزیر خارجه کشور در این مراسم حضور یافت و گفت: تاریخ کشور ما سرشار از نام قهرمانی است که برای میهن خود جنگیده اند. مقاومت و جهاد مردم در برابر جریان های سرخ و سیاه کمونیسم و تروریسم گرانبها دانست و افزود: مردم افغانستان ثابت کردند که با زور و چماق نمی شود بر باور مردم مسلط شد.

ربانی گفت: احمدشاه مسعود طی سالیان برای مردم و خدمت به کشورش علیه اشغالگران جنگید. به باور او گرامیداشت از سالروز شهیدان کشور باعث انتقال میراث گرانبهای مبارزاتی نسل های گذشته را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

وی افزود: دستیابی به ارزش های حاکم در کشور به آسانی نبوده است بلکه میلیون ها قربانی در این راه جان خود را از دست داده اند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از سخنان دلیرانه، مردانه و دلسوزانه جناب حفیظ منصور مرد قلم ، سخن و با داعیه حمایت و پشتیبانی می کنیم. زمان محافظه کاری، معامله کاری و خاموش نشستن گذشته است. حالا زمانیست که با نمایندگان مردم ما که بحیث ابزار دشمن ، مردم مان را به پرتگاه نیستی می برند باید با زبان و ادبیات روشن، قاطع و سزاوار آن ها حرف زد.
بزرگترین دشمنان ما در درون خود ما ستون پنجم شناخته شده دشمنان ما است. برای نجات مردم خویش نخست باید با دو پدیده خانمانسوز مبارزه سرنوشت ساز کنیم:
۱) با بزدلی و ترس در درون خویش اعلام جنگ بدهیم و مردانه و قاطعانه در راه داعیه انسانی و حقوق شهروندی خویش برزمیم.
۲) با ستون پنجم دشمن از تبار و کیش خود ما تصفیه حساب کنیم.

>>>   گر اینها قهرمان ملی هستند جنایت ها در جنگ داخلی وتجاوز به نوامیس مردم را در کابل در ان دوران راچه کسی مرتکب شد؟؟؟؟!!!!!
ویا انها جزء مردم افغانستان نبودند .ویا خون انها ارزش ندارد.؟؟؟؟؟

>>>   بلی راست میگویی ولی نه کسی که شما به خاطرش اشک تمساع میریزانید چون این قهرمان نامبرده از پدرمرحومت را یک سمبول بی صلاحیت درست کرده بودوجنوب را در مقابل شمال قراردادکه نتایج اشرا که ازهم پاشیدگی به سرچشم میبینی( آزموده راآزمودن هم خطاست هم گناه ست )


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است