نمایشگاه افغانستانی های در قفس در ایران (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۵/۶/۱۸ کد خبر: 120856 منبع: پرینت

مکشوفات پولیس در شهر شیراز ایران به نمایش گذاشته شد.
در کنار نمایش مواد مکشوفه جرمی و ممنوع در ایران، تعدادی از افغانستانی های دستگیر شده توسط پولیس ایران نیز به نمایش درآمده است.
ایسنا (خبرگزاری دانشجویان ایران) طی گزارشی از این نمایشگاه، عکس های افغانستانی های در قفس را انعکاس داده است که بدور از شان و منزلت انسانی و اسلامی می باشد.
کد (24)


افغانستانی های در قفس در ایران

نمایشگاه پولیس ایران در شیراز

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جای بسی افسوس است که همسایه مان ایران اسلامی چنین رفتاری غیر انسانی را در حق مهاجرین انجام می دهد . چنین وحشیگری بدور از انسانیت است . از صمیم قلب متاسفم .
حبیب الله یوسفزی

>>>   در ایران چنین کاری مرسوم است و برای مجرمان ایرانی نیز این عمل صورت میگیرد. در گوگل به فارسی "گرداندن مجرمین" را جست و جو کنید
اشرار را با دست بسته به نمایش عمومی میگذارند تا درس عبرتی برای دیگران شود.
این قانون ایران است و برای مجرمان ایران هم اجرا میشود و تبعیضی هم برای کسی قائل نمیشوند.
در مورد خوب یا بد بودنش در ایران نیز نظرات مختلفی وجود دارد و عده ای هم مخالف اند اما به هر صورت این در حال حاضر امری مرسوم در ایران است.
محمد

>>>   کشت - تولید - تجارت مواد مخدر حرام و به منزله ترویج اسباب قتل جامعه انسانی است
سمیع الدین بقایی

>>>   خیلی کار ناپسند و زشتی کردند...نمیدونم کدوم آدم ... چنین تصمیماتی میگیرند(ایرانی)

>>>   حتمی اشتباه است اینها حتمأدر زندانهای آل سعودی عکسبرداری شده جمهوری اسلامی ایران چنین نمیکند.
علی عسکری

>>>   لین عکس ها را به کسانی نشان دهید که سنگ ایرانی بودن را به سینه میزنند.

>>>   افغانپیپر عزیز این قفس نیست بلکه میله جداسازی است لطفا تفرقه نیندازین

>>>   قفس؟
زندانه دیگه.قفس کدومه؟!

>>>   متاسفانه جمهوری اسلامی ایران آفغانستانی های مقیم ایران را اشتباهآ به جای وهابی های عربستان سعودی گرفته است .

>>>   اقای یوسف زی این کار در ایران برای برخورد با متخلفین مرسوم است و برای مجرمان ایرانی هم اجرا میشود

>>>   اگر به صورت قانونی و با مدرک رفته اند کار پلیس غیرقانونی است. ولی اگر به صورت قاچاقی و غیرمجاز و غیرقانونی به ایران رفته اند باید محاکمه و زندانی ومجازات شوند.

>>>   ایکاش جمهوری انسانی بود به جای اسلامی تا شاهد چنین بی حرمتی نسبت به افغان های مهاجر نبودیم

>>>   جای بسی افسوس است که بعضی نمیدانند غیر مجاز وارد شدن یعنی چه؟!!
و باز هم جای بسی افسوس است که بعضی نمیدانند با وجود این همه لطفی که ایرانیان چندین دهه به مهاجران داشتند بعضی داخل افغانستان آب رو به روی سیستان ایران و هامون میبنند.و این میشود جواب دستت درد نکنه ی ایران

>>>   ایران با مردم خودش هم اینکار را می کند... حتی ان ها را در خیابان میگردانند... بازهم یک ایران هراسی دیگر از افغان پیپر بی انصاف

>>>   منم برای شما افغانها متاسفم که مانند اجدادتان یزید که اب را روی ایران بستید تا مردم بلوچستان ومشهد کویرنشین بشن
رضا

>>>   ایا شما با دستگیری این افراد مخالفید.انتظار دارید بهشون مدال افتخار بدهند.
تنها

>>>   خیلی ناراحت کننده است رفتار انسانی نیست

>>>   کار خوب است.
سرحدات کشور خود را کنترول میکند و نمی گذارد هیچ کس غیر قانونی و بطور قاچاق داخل کشورش شود.
این افغانستان است که مثل قبر ملا نصرالدین نه دیوار دارد و نه سرحد و هر روز موتر های پر از مواد منفجره و افراد انتحاری به خروار داخل افغانستان میشود و هرجایی که دل شان شد، انفجار میدهند و هر روز رهبران دولتی افغانستان مصروف تکفین و تدفین کشته شده گان و خبر گرفتن زخمی ها و تقبیح دولت و مقام های پاکستان هستند.
خانه خود را نگاه کن، همسایه خویش را دزد نگیر. سرحدات خود را محکم کن و هر کس بدون مجوز داخل شد بالایش فیر کن، تا کشورت آرام شود.
آیا کدام روز دروازه خانه تان را مثل دروازه لاهوری باز مانده به کجایی رفته اید؟
معلومدار نه، چون نمیخواهید کسی بدون اجازه داخل خانه تان شود و یا مال شما مورد سرقت قرار گیرد.
میلیون ها نفر در افغانستان بیکار است. کشور ایران نمیتواند برای همه آنها بخاطر کار در ایران ویزه بدهد،زیرا مردم خودش بیکار خواهد شد. افغان هایی که غیر قانونی داخل خاک اش میشوند، معلومدار به چنین روزی دچار میشوند.
بیکار هستید،بی روزگار هستید و یا در مملکت خویش امنیت ندارید، به دولت پیشنهاد کنید که مشکل شما را حل کند. اگر دولت مشکل شما را حل نکرد، شما میلیون ها نفر نمیتوانید که ارگ را تسخیر کنید و رهبران بی کفایت را به سزای شان برسانید و یک رهبری سالم را روی کار بیاورید؟

>>>   با دیدن این تصاویر فرق بین داعش عرب وداعش ایرانی هیچ نیست !
علی همدانی

>>>   برای اینکه در شیراز سعدی علیه رحمه گفته:
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی...
در مسلخ رفتن انسانیت شک نکنید...

>>>   واقعا جای بسیار دردآور است و جای بسی تاسف است که در مملکتی که ادعای اسلام و مسلمانی داریم ضد انقلاب و ضد مسلمان ها در نیروی انتظامی هم نفوذ کرده اند هنوز یکسال از صحبت های رهبر این مملکت مبنی بر تسهیل و کمک به مهاجران کشور همسایه نگذشته که اینچنین با دهن کجی دارید آبروی اسلام و ایران رو میبرید مگر رهبری نگفت مردم افغانستان هم همچون هموطن ها و فرزندان خودم هستند این است جواب سخنان ایشان
باید همچنین رییس پلیس نادانی رو گرفت خودش رو انداخت در قفس در شهر بچرخونن
با دیدن این تصاویر قلبم به درد اومد من از جانب خودم از تمام مردم افغانستان بخاطر این اقدام ضداسلامی و ضدانسانی عذرخواهی میکنم و بدانید که در ایران هم متاسفانه در برخی پست ها افراد ناشایست نفوذ کردند که اینگونه تیشه بر ریشه رسم همسایگی انسانیت و اسلامیت و اخلاق میزنند
یک جوان مسلمان از خوزستان

>>>   واقعاخیلی کار زشت وبدی هست بعضی هادرایران دشمن سرسخت افغانی هست مثل داعش ک دشمن بشریت وانسانیت هست

>>>   جای تاسف داره برای مسئولین شیراز !
خیر سرمون ما مسلمونیم !‌

>>>   این چنین حرکت خلاف اخلاق واداب یک مملکت اسلامی است اگر این اشخاص داخل قفس که مختص به اتباع بیگانه از جانب کشور ایران اختصاص داده شده اگر انها واقعا جرمی را مرتکب گردیده اند پس از بررسی و تحقیق محاکم جزای انها را مشخص میکند اما قبل از تثبیت واقعی جرم این نوع حرکت در برابر یکانسان انهم مسلمان واتباع کشور اسلامی خلاف دستورات قرانی و اسلامی است باید کشور ایران در این کار شان تجدید نظر کنند و از چنین کار در برابر مضنونین و متهمین دست بردارند عجب است از یکطرف کشور ایران میگوید که اسلام حد و مرز ندارد واز جانب دیگر میگویند اتباع بیگانه انهم بکسانی گفته میشود که از کشور همسایه اش افغانستان اسلامی است با اینکار حق همسایه داری و اسلامی بودن را مراعات نکرده اند وانرا نادیده گرفته اند این نوع حرکت دوستی با یک کشور مسلماننیست بلکه دشمنی وعقده گشایی رانشان میدهد .

>>>   تو گر محنت دیگران بی غمی
... نشاید گه نامت نهند آدمی

>>>   جای تاسف اینجاست که شما طالبهای بیدین و بی وجدان مزدور هر روز هزار ها نفر از مردم را به عناوین مختلف قتل و قتال میکنید از یک کشور بیگانه هیچ گلایه نیست شما اگر غیرت دارید دست از آدم کشی و نسل کشی بردارید و در پروسه صلح سهیم شوید تا مردم مجبور به ترک خاک نشوند.

>>>   ورود اتباع بیگانه به صورت قاچاق در همه کشور ها ممنوع است و از طرف پلیس و نیروهای امنیتی دستگیر می شوند. اما به عنوان یک ایرانی تهیه عکس از دسنگیر شدگان و نمایش آنها را دور از اخلاق اسلامی می دانم. قطعا این کار یک ید سلیقگی از طرف گروه اندکی است و مورد قبول نظام جمهوری اسلامی و مردم نیست. این افراد به صورت قاچاق و بر خلاف قوانین وارد کشور شده اند، پس از دستگیری طبق قوانین باید محاکمه و اخراج شوند.

>>>   برای یک دولتی که ادعای اسلامیت آن گوش جهانیان را کر کرده این عمل غیر انسانی بسیار شرم آور است. با این روش و رفتار چگونه توقع دارند که مسلمانان به سوی این حکومت گرایش پیدا کنند نه تنها گرایش پیدا نمی کنند بلکه تنفرشان نسبت به آن روز به روز بیشتر می شود. البته جای تأسف اینجا است که مسئولین دست بالا از کنار اینگونه مسائل به راحتی می گذرند و وانمود می کنند که گویا هیچ اتفاقی نیافتاده است.

>>>   کار بسیار جالبی است از همه جالبتر چشم بند هم زدن فعلا ک گندش توی دنیا پیچیده اینجا شیرازه یا رفع سوریه

>>>   از .....ديگر چه توقع ميتوان داشت،.....، اين لشكر خوارج.....شده اند.

>>>   اینکه ورود غیرقانونی اتباع بیگانه به هر کشور و سرزمینی جرم است و باید با آن برخورد کرد، بر هیچ کس پوشیده نیست و هر انسان عاقلی این را می‌پذیرد که دولت‌ها حق دارند در راستای حفاظت از مرز و خاک خود و برای تامین امنیت خود مرزها را کنترل کنند.

اما آنچه در این اقدام پرسنل نیروی انتظامی شیراز جای تاسف دارد، اینکه چرا مسئولان محترم نیروی انتظامی کالاهای قاچاق را کنار انسان‌های غیر قانونی قرار داده‌اند، مگر فرق کالا و انسان یکی است یا اینکه مگر در قوانین جامعه، با کالای قاچاق و انسانی که قاچاقی وارد یک کشور شده است، یک نوع مجازات و برخورد در نظر می‌گیرند؟

هرچند هنوز مسئولان محترم نیروی انتظامی در سطح کلان‌تر پاسخ رسمی به این حادثه نداده‌اند و قطعا مسئولان محترم دولت و ناجا موافق چنین برخوردهایی نیستند اما سکوت در مقابل این رفتارهای سلیقه‌ای و عدم شفاف سازی برای افکار عمومی دقیقا برابر با خدشه دار کردن سال‌ها مهمان‌نوازی ایرانی ها از افغانستانی‌ها و نادیده گرفتن بیش از سه دهه خدماتی است که جمهوری اسلامی صادقانه در راستای حس برادری بین دو ملت برای افغانستانی‌ها روا داشته است.

مسلما نگاه مقام معظم رهبری در مسائل افغانستان و مهاجرین، نگاه غالب در جامعه ایران است که آنها را برادران ایرانیان دانسته و ایران را خانه دوم آنها بر شمردند. اما با این نوع برخوردهای سلیقه‌ای برخی پرسنل نیروی انتظامی نه تنها شاهد دور شدن بیش از پیش هر روزه دو ملت ایران و افغانستان و ایجاد سوء تفاهم‌های ساختگی میان دو طرف هستیم، بلکه فضای مثبت رسانه‌ای ایجاد شده در طول 2 سال گذشته نیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

رهبر انقلاب اسلامی ایران چند ماه پیش در سخنانی تأکید کردند که نباید هیچ یک از فرزندان مهاجرین افغانستانی در ایران از تحصیل باز بمانند، حتی آنهایی که کارت اقامت ندارند و غیر قانونی وارد ایران شده‌اند، می‌توانند در ایران درس بخوانند و رشد کنند، این تصمیم موجی از امید در بین جامعه مهاجرین و حتی واکنش بسیار مثبت مقامات افغانستان مواجه شده است.

حال چرا برخورد ناشایست عده‌ای اندک در نیروی انتظامی باید موجی از انتقادها

>>>   من خیال میکردم فقط در باغ وحش ها از این قفسه ها وجود دارن و مخصوص نگهداری جانوران است ایا چنین قفسه های برای نگهداری انسان ها وجود دارند ؟ من به عنوان یک شهروند افغانستان این حق را دارم که بدانم چرا با مهاجرین کشورم ، در کشوره دوست و همسایه مان ایران اسلامی چنین رفتار تحقیر امیز و نفرت انگیز و بدور از احساس انسانیت می شود . ایا کسانی که در قفس های اهنین وجود دارد جانوران هستند که شما انان را به نمایش گذاشتید و عکسبرداری می کنید ؟ واقعا جای بسی تاسف است که چنین رفتارهای را از کشوره دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران میبینم . امیدوارم که این موضع پیگیری شود . و خطاب به کسانی که موضع اب را وسط کشیدن این حق جمهوری اسلامی و مردمش است که از حق خود دفاع کنند و افغانستان هم حق ندارد ابی که به کشوره همسایه روان است جلوی اب سد سازی کند و جلوی اب را به کشوره همسایه بگیر باور کنید موضع اب هیچ ربطی به این تحقیر امیزها نداشته است لطفا موضع خبر را درست مطالعه کنید و بعد نگارش کنید .
حبیب الله یوسفزی

>>>   اگر سعدی این صحنه را ببیند شاید به جای شعر معروفش اینگونه می سرود:
بنی آدم ابزار یکدیگرند
گهی پیچ و مهره گهی واشرند
یکی تازیانه یکی نیش مار
یکی قفل زندان یکی چوب دار
یکی دیگران را کند نردبان
یکی می کشد بار نامردمان
چو عضوی به درد آورد روزکار
دیگر عضوها چو کرکس یا چون گراز

>>>   ازنیروی انتظامی تشکرمی کنیم بنده تعجبم این است این اتباع بیگانه چطوربه خودشان اجازه میدهنددرکشورایران این همه جنایت انجام دهندوجنایت های که ...مردم ایران انتظاردارندازدولت اینها را اخراج کنندبس است دیگه چقدرخبرجنایت شنیدن ازاینها مجددا ازنیروی انتظامی تشکرمیکنیم جلوشان را امروزنگیریم فردا دیرخواهدبودبنده ازاینده اینها درابران میترسم

>>>   ازنیروی انتظامی تشکرمی کنیم بنده تعجبم این است این اتباع بیگانه چطوربه خودشان اجازه میدهنددرکشورایران این همه جنایت انجام دهندوجنایت های که ...مردم ایران انتظاردارندازدولت اینها را اخراج کنندبس است دیگه چقدرخبرجنایت شنیدن ازاینها مجددا ازنیروی انتظامی تشکرمیکنیم جلوشان را امروزنگیریم فردا دیرخواهدبودبنده ازاینده اینها درابران میترسم

>>>   نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار تصاویر بازداشت منسوب به اتباع بیگانه گفت که طبق توضیحات پلیس انتظامی استان، این افراد از اشرار و سارقین مسلح و قاچاق چیان بوده‌اند.
بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از انتشار تصاویر نگهداری تعدادی بازداشتی در حصارهای فلزی، موضوع را از طریق فرمانده انتظامی استان فارس پیگیری کردم و آن‌ها گفتند که این بازداشتی‌ها لزوما ارتباطی با اتباع بیگانه نداشته‌اند و عمدتا از سارقین مسلح و قاچاقچیان بوده اند.
وی افزود: طبق توضیحات پلیس انتظامی استان فارس، تعدادی سارق مسلح، غیرمسلح، اشرار و قاچاقچیان دارای تابعیت ایرانی یا اتباع غیرمجاز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که به صورت مستمر اجرا می شود، توسط واحدهای عملیاتی دستگیر و در محوطه یگان، به وسیله راهبندهای فلزی محصور شده بوده‌اند.
نماینده مردم شیراز ادامه داد: طبق توضیحات پلیس این موضوع لزوما ارتباطی با اتباع بیگانه یا افغان ندارد، لذا فرماندهی انتظامی استان فارس موضوع منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی را تکذیب کرده اند.
پارسایی با اشاره به حضور تعداد زیاد اتباع غیرمجاز در استان فارس نسبت به سایر استانهای کشور گفت که طبق گزارش پلیس مرتکبین درصد قابلتوجهیاز جرایم در استان فارس از اتباع غیرمجاز و بیگانه هستند و لذا حضور این افراد در بین بازداشتی های پلیس امری طبیعی بوده است.
وی در پایان تاکید کرد که طبق اظهارات پلیس این روش جداسازی برای زمان کوتاه بوده و متهمین بعد از یکی دو ساعت تحویل مراجع قضایی شدند.

>>>   مگر اینها اجناس یا کالا هستند که مانند حیوان آنها را در قفس کردند.

>>>   با مجرمین و مهاجرین غیرقانونی هم باید مطابق قوانین ملی و بین المللی و قرارداد های معتبر بین دو کشور، بشردوستانه رفتار شود.
در قسمت ادعای قطع آب سیستان که دوست عزیز ما فرموده اند، دلیلش خشکسالی و بی آبی دریاها در داخل افغانستان است. در غیر آن دولت ایران روابط بسیار خوب با دولت افغانستان و طالبان دارد و در این مورد میتواند به آنها رسمآ اعتراض کند.
علیرضا بامیانی

>>>   نیروهای داعش هم اسرای خود را داخل قفس میکنند و ایران انها را تکفیری میگوید و حال خودش کار گر های بدبخت را مانند اسیر جنگی دست جشم بسته در داخل قفس میکند خداوند ظالمان را دوست ندارد و بزودی از انها انتقام سخت میگیرد انشاالله

>>>   اینقدر زود جوگیر نشین-اون جرمی که اونها کردند اصلا بهش فکر نمی کنین-در خیلی از کشورهای اسلامی مجازات مواد مخدر اعدامه مثلا عربستان-در ترکمنستان اگه کسی رو با مواد مخدر بگیرند حبس ابد با اعمال شاقه هستش که طرف بعد از چندسال می میره-پس زود جوگیر نشید قاچاقچی مواد مخدر که اینقدر دلسوزی و دفاع نمی خواد-دوستان دلسوز برای کمک به مردم یمن و سوریه و... بشتابین که اونها خیلی برای دلسوزی مستحق ترند!!!!

>>>   اینها نه سلول هستند و نه قفس بلکه فنس های با طول یک متر می باشند که در خیابان ها و معابر عمومی برای جداسازی بکار می روند . افغان پیپر که همیشه بوی طرفداری از پاکستان از آن به مشام می رسد در حال بدنام نمودن برادران ایرانی می باشد و طبق معمول عده ای ساده لوح نیز آن را باور می کنند . وگرنه اگر این افراد بایستند این میله های بظاهر قفس تا کمرشان بیشتر نیست
. عبدالقیوم از ایران

>>>   واغ رضافکرکنم اشتباه گرفتی شایدجدشمایزید باشه چون به شمامیادبااین لحن خبیثانه ات

>>>   دوستان ایرانی عزیز که ادعا می کنند این عمل برای مجرمان ایرانی نیز اتفاق می دهد؛ سخنان شما درست اما به دور از انصاف است که اشرار اجتماعی و قاتلان نفس را با فردی که تنها جرمش مهاجرت غیرقانونی به کشور بیگانه است مقایسه کنیم. همچنان قرار دادن انسان ها در نمایشگاه، نگاهی غیرانسانی می باشد و انسان را به مثابه یک شی قرار دادن به دور از شان انسانی می باشد چرا که دین مبین و مشترک ما اسلام، تاکید بر حفظ آبروی انسان ها دارد و یکی از صفات خداوند نیز ستار العیوب می باشد.پس به راحتی می توان دریافت که خداوند بزرگ نیز راضی به ریختن آبروی انسان ها نمی باشد پس چطور به خود اجازه می دهید که آبرو و عزت نفس یک انسان را به این راحتی به بازی بگیرید؟؟؟!!!

>>>   جای تاسف است که یک کشور در قانون خویش اتکا نداشته باشدو عمل ننماید.پخش ونشر قبل از حکم قضا خلاف روحیه قانون میباشد.
قانون جزا در هر کشور یکسان است مجرم قبل از حکم قضا بریالزمه میباشد حق چنین کار را هیچ حکومت وشخص دارای صلاحیت ندارد.
دراسلام و هر دین ومذهب نا جایز است حرمت انسانی را باید در نظر داشت قسمیکه خداوند فرموده است انسان اشرف مخلوقات است

>>>   این قفس های اهنین از داعش خریداری شده
نبی جاغوری

>>>   .... شما افغانستانيها چرا ميخواهيد خودتان را تحقير كنيد

>>>   ایرانی ها می بالند که شعر سعدی بر سردر سازمان ملل نصب است که
بنی آدم اعضای یکدیگرند ....
حال سعدیا سر از گور بردار که نوادگانت با بنی آدم چی می کنند. . .
سعدی و حافظ از این کار نواسگانش در گور به خود می لرزند و می شرمند.

>>>   دولتمردان فعلي ايران فقط انسان باشند و انسانيت بياموزند، ما انتظار اسلام از آنها نداريم، فقط انسانيت ياد بگيرند
سعدي عليه الرحمه هم از وحشي گري هاي رژيم فعلي ايران در قبرش در عذاب است.
بني آدم اعضاي يكديگرند
كه در آفرينش ز يك گوهرند
چو عضوي به درد آورد روزگار
ديگرعضوها را نماند قرار
تو كز(كه از) محنت ديگران غافلي
نشايد كه نامت نهند آدمي
حضرت سعدي(رح)

>>>   دولتمردان فعلي ايران فقط انسانيت بياموزند، ما انتظار اسلام از آنها نداريم، فقط انسانيت ياد بگيرند
سعدي عليه الرحمه هم از وحشي گري هاي رژيم فعلي ايران در قبرش در عذاب است.
بني آدم اعضاي يكديگرند
كه در آفرينش ز يك گوهرند
چو عضوي به درد آورد روزگار
ديگرعضوها را نماند قرار
تو كز(كه از) محنت ديگران غافلي
نشايد كه نامت نهند آدمي
حضرت سعدي(رح)
م_ هروي

>>>   احسنت بر برادر "عبدالقیوم از ایران" که کارشناسانه صحبت فرمودند

>>>   چرا شما افغانها بدون اینکه اصل قضیه را بدانید سریع دم از اسلام و برادری می کنید به گفته پلیس اینها اشرار و قاچاقچی و سارقند چرا فکر می کنید کارگر ساده اند مگر شما برادری را در حق ما به جا می اورید که توقع برادری دارید چرا شما به ما برادری و اسلام مداری را یاد نمی دهید ما از شما فقط قتل و جنایت و قاچاق و سر بریدن و تجاوز دیده ایم شما هم مسلمانید پس چرا اینگونه اید نمی شود که همش ما مسلمانی را رعایت کنیم در اسلام گفته با متجاوز دزد سارق برخورد کنید
ما که هر کاری برای شما در این چهل سال کردیم باز هم بدیم پس بگذار بد باشیم شما که خوبید چرا اب را به روی ما بستید شما که مسلمانید چرا به ناموس ما تجاوز می کنید شما که خوبید چرا مواد مخدر می کارید شما که خوبید چرا قاچاق می کنید کمی به رفتار خودتان در قبال ایرانیان بیاندیشید کمی منصف باشید اگر جای ایران و افغانستان بر عکس بود و شما ثروتمندو قدرتمند بودید یک ایرانی را زنده نمی گذاشتید تاریخ ثابت کرده که به مجال این که موقعیتی پیدا کردید دشمنی اشکار با ایرانیان سر دادید نمونه اش سال که همتن خط و نشان می کشیدید که وقتی وضعتان خوب شد چنین و چنان می کنید ولی شما اینقدر بدید که حتی به خودتان هم رحم نمی کنید چه برسد به بقیه خلاصه این که اینقدر دم از اسلام نزنید که اگر ذره ای مسلمان بودید انصاف داشتید همسایه تان را ازار نمی دادید افغان پیپر نشان بده لطفا

>>>   اگر در تصاویر دقت شود افراد کم سن وسال وکودک دربین انها دیده میشود مگر ان کودکان میتوادند ادم کش وقاچاقچی باشند ضمنا بلفرض هم باشند در کجای دنیا افزاد جانی ومجرم را به نمایش عموم میگذارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است