ضعف مقام های امنیتی در تامین امنیت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۵/۶/۱۸ کد خبر: 120852 منبع: پرینت

افزایش نا امنی ها در ولایات مختلف کشور به ویژه پایتخت نگرانی اعضای پارلمان را برانگیخته و از همین رو مقام های ارشد امنیتی برای پاسخگویی به این وضعیت به پارلمان فراخوانده شدند و به اعضای پارلمان اطمینان دادند که در آینده ای نزدیک به این نا امنی ها رسیدگی خواهند کرد.

عبدالرووف انعامی در گفتگو با بی بی سی گفت: این مقام ها ضعف خود را پذیرفتند و باور دارند که طالبان در میان مردم و همچنان نیروهای امنیتی نفوذ دارند و یکی از دلایلی که این مخالفین به اهداف خود می رسند شاید همکاری با آنها از سوی برخی مقامات دولت باشد.

انعامی افزود: این مقامات وعده سپردند تا بزودی عوامل نفوذی طالبان را شناسایی و دستگیر خواهند کرد.

و در اخر این افسران با توجه به قبول ضعف در خصوص تامین امنیت بر صداقتشان تاکید ورزیدند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جنگ در افغانستان اداره اش بدست آی اس آس آی اسرایلستان است حالا ما هم یک کمپنی خصوصی امنیتی پنجشیر وردک داریم فعلا کجا هستند چی مصروفیت دارند ؟

>>>   اصل گپ در ارگ كه نا امني خود اغاي اشرفغنى ميخواهد همان طور همراهى برادر هاى حرامى خود قرارداد كردن اگر بخواند كه ارامى شود فرداى ان گم ميشود باز اشرف غنى ميماند رمه گوسفند وشتر چراند در دشت ها سوزان پاكستان در افغانستان خوديگر مرده خودهم گزاشته نمتواند اصل گپ در ارگ خراب است چرا دوستم نگزاشت كه در كندز برود كه برادرانش رفته بود گشته ميشد و چرا در فارياب. هر بار كه ميرود با پشتو صد گپجور ميكند ملامتى در ارگ است نه ورگان هاى امنيتى انها خو ميروند ببينيد كه دريك ماه چيزى كم يك هزار نظامى كشته شده چرا از بالا اب مردار است كه همه ميميرد.
مسافر جبرى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است