مشکلات سلامتی کلینتون باعث نگرانی آمریکایی ها
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۵/۶/۱۸ کد خبر: 120832 منبع: پرینت

فاکس نیوز: مشکلات سلامتی کلینتون باعث نگرانی است.

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در گزارشی وضع سلامت هیلاری کلینتون را پخش کرد و در آن به سوابق بیماری های مختلف وی اشاره کرده است.

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گزارشی نسبتاً مفصل درباره شرایط نه چندان مطلوب سلامتی هیلاری کلینتون پخش کرد که در آن به سوابق بیماری های مختلف وی، از جمله بیهوش شدن، زمین خوردن، ضربه خوردن سر کلینتون، فراموشی موقتی، مشکل موقت بینایی که اشیاء را دوتایی می دید، ابتلای وی به ویروس معده و سرفه های شدید و مکرر او، اشاره کرده است.

این شبکه افزود: نتایج نظرسنجی فاکس نیوز نشان داد که حتی پیش از آن که مشکلات عدیده سلامتی کلینتون رسانه ای شود، 24 درصد از آمریکایی ها نگران این موضوع بودند که وی به اندازه کافی سالم نیست که بتواند رییس جمهور آمریکا باشد.

این در حالی است که در همین نظرسنجی، فقط 15 درصد از مردم آمریکا نگران شرایط سلامتی دونالد ترامپ بودند. این نظرسنجی از 28 تا 30 اوت با حضور 1011 نفر از مردم آمریکا که برای رای دادن در انتخابات این کشور ثبت نام کرده اند انجام شد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این موضوع میتواند برای هیلاری کلینتن یک دردسر و چالش جدید شود و بر نتیجه انتخابات امریکا تعثیر بگزارد. ترامپ از این موضوع به عنوان نقطه ضعف رقیب خود در تبلیغات انتخاباتی استفاده خواهد کرد.

>>>   اینکه هر چیز را دوتا می بیند مشکل جدی است درسفر های خارجی اش مشکل ساز خواهد شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است